Menetänkö neitsyyteni, jos harrastan vain peppuseksiä?
Olen tosi ihastunut yhteen vanhempaan mieheen ja haluaisimme kumpikin toisiamme. :) Olemme uskovaisista taustoista, enkä halua menettää neitsyyttäni ennen avioliittoa. Mies onkin ehdottanut ratkaisuksi ongelmaan peppuseksiä. Itseäni asia ei sinänsä houkuttele, mutta pelkään menettäväni miehen, jos hän ei saa minulta seksiä. :( Mies sanonut siis, että hänelle kyllä tässä vaiheessa suhdetta riittäisi pelkkä peppuseksikin. :) Menetänkö mielestänne neitsyyden, jos mies työntyy vain peppureikääni?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:13"]
Olen tosi ihastunut yhteen vanhempaan mieheen ja haluaisimme kumpikin toisiamme. :) Olemme uskovaisista taustoista, enkä halua menettää neitsyyttäni ennen avioliittoa. Mies onkin ehdottanut ratkaisuksi ongelmaan peppuseksiä. Itseäni asia ei sinänsä houkuttele, mutta pelkään menettäväni miehen, jos hän ei saa minulta seksiä. :( Mies sanonut siis, että hänelle kyllä tässä vaiheessa suhdetta riittäisi pelkkä peppuseksikin. :) Menetänkö mielestänne neitsyyden, jos mies työntyy vain peppureikääni?
[/quote]
Minusta on huijaamista,että harrastaa esiaviollista seksiä mutta "sitä ei lasketa jos penis ei mene vaginaan sisälle",joten on silti hyvä uskovainen,eräs kaveri on omasta mielestään harras kristitty,joten ei voi käyttää seksissä ehkäisyä,vaikka esiaviollista seksiä harrastaakin(koko "ehkäisykieltohan"perustuu ajatukseen,että seksi kuuluu avioliittoon ja sen tarkoitus on lasten tekeminen.) Eli vaikka olisit "teknisesti" neitsyt,on moraalisesti väärin muka säästää itseään avioliittoon ja kuitenkin tehdä kaikkea seksuaalista,kunhan ei pane ennen papin aamenta.Sinuna etsisin samanhenkisen kumppanin,siis sellaisen joka myös haluaa säästää seksin avioliittoon.Tuollainen "anaaliseksiä ei lasketa" kuulostaa siltä,että uskovaiset pitävät Jumalaa jotenkin tyhmänä,joka ei tajua että perseeseen paneminenkin on esiaviollista seksiä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:37"]Herra näkee myös kakkoseen.
[/quote] Mä lienen väsynyt, mutta tämä vastaus naurattaa mua älyttömästi:D
Ap,etkä tiedä "uskovaisten" kultaista sääntöä,vain penetraatio lasketaan seksiksi,esimerkiksi suihin voit hyvin ottaa tältä elämäsi rakkaudelta,Jumala kyllä katsoo sellaista läpi sormien.
Pidä kiinni miehestäsi. Kovin moni ei tyytyisi peppuseksiin. Et tietenkään menetä. Neitsyydellä tarkoitetaan raamatussa vain vaginaneitsyyttä. :) T: Toinen uskis