Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muulla ollut tänään huono päivä?

Vierailija
03.10.2015 |

Mun päivä on ollut taas vaihteeks niin arseesta. En tiedä miten päin olisin ku vituttaa niin paljon. Kertokaas omista sonta päivistänne niin piristyn!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki todella huono päivä. Mies feidas valehdellen menoistaan. Itku tuli eikä loppua meinannut näkyä. Oon niin yksinäinen, eikä mua kukaan halua. En ymmärrä mikä mussa on vikana kun ennen sain seuraa niin helposti.

Vierailija
22/27 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vitun paska päivä. Raivostuttaa kaikki ihmiset, ei vaan jaksa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tullut paljon paskapäiväisiä. Täällä paskuus jatkuu. Mut ehkä vähän piristi lukea näitä..hyvä mulle, huono teille. Ap

Vierailija
24/27 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ankea ja tylsä päivä, vaikka viikonloppu ja vapaalla. Ketään en oo nähny eikä kukaan oo soittanut. Hoitanut tylsiä ruokaostoksia, laskunmaksuja, pyykkejä jne. Aivan jäätävät pms-oireet päällä, ollut jo muutaman päivän. Luulin et menkat ois alkaneet torstaina niin olis ollut kiva mennä poikaystävälle yöks huomenna. Muttakun ei... Lannistun aina totaalisesti kun tulee vastoinkäymisiä seksielämään. :( Ja tietty pms-hirvityksen kruunaa pari todella äkäistä finniä jotka ei niin nopeasti parannukaan. Positiivista on se, että tätä ankeutta paetakseni tuli kuntoiltua perusteellisesti.

Vierailija
25/27 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin aivan kauhea päivä, ei ole edes oikein mitään todellista syytä, on vain vituttanut aivan äärettömästi...

En ois jaksanut mitään, viime yönä lapset nukku huonosti, siitä väsymys, sitä vain. Nyt päivä ohi ja katotaan miehen kaa leffaa ja voin vaa nukahtaa. 

Kuukautiset on, mies väittää että silloin olen ärtyneempi, ehkäpä. Koko ajan taas tänäänkin saanu tapella ruuan himoa vastaan, se alkaa väsyttää, sairas ruokahalu mulla, ja laihdutan raskauskiloja. Huomenna paremmin.

Vierailija
26/27 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastapainoks aivan ihana päivä..aamulla hoidin siskon lapsia ja oma 4-vuotias tykkäsi leikkiä serkkujen  kanssa. ihana mieheni on matkoilla joten tultiin lapseni kanssa äidilleni yöksi ja tehtiin itse pitsaa..välissä vielä käytiin rakkaan kaverini ja hänen perheensä luona..nyt tytteli nukkuu ja juodaan äidin kanssa lasit valkkaria..:) elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa..

Vierailija
27/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut paljon huonoja päiviä ja hetkiä. Olen kirjoittanut kahdesta blogiini, jos kiinnostaa. 

https://arkisetkinasiat.blogspot.com/2020/04/ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä