Bobbi Brown meikkivoiteet
Kävin tänään Helsingin stockalta ostamassa Bobbi Brownin meikkivoiteen. Oli tarkoitus ostaa Long wear even finish foundation- meikkivoide, mutta koska se vaalein sävy oli heiltä loppunut, myyjä myi mulle fountation stickin. Hän testasi mulle sitä iholle, ja kiven kovan väitti, että tuo tuote on se sama tuote kuin siinä isomassa purkissa oleva meikkivoide, mutta vain puikkoversiona. No, se ei kyllä täysin peittävältä tuotteelta näyttänyt. Ostin sen, kun uskoin myyjää. Mutta nyt kun olen katsonut netistä noita purnukoita, niin en ole löytänyt etsimäni tuotetta puikkoversiona.
Onko mahdollista, että mua on huijattu ja voiko stockalle palauttaa tuotteen, jos ei ole avannut pakkausta? Kuitti on vielä tallella.
Kommentit (8)
Voit palauttaa! Ei todellakaan ole sama tuote. Olen kayttanyt Bobbi Brownin meikkivoiteita monta vuotta ja keskustellut myyjien kanssa eri meikkivoiteiden ominaisuuksista useita kertoja... (esim. jos olen tarvinnut kevyempaa kesaksi ja hoitavampaa talveksi).
Minä olen palauttanut Stockalle avatun meikkivoiteen. Voiteen valitsi myyjä. Kotona huomasin sen olevan täysin väärä minulle.
Stocka ottaa mitä vaan takaisin kun on tuote, kota myyvät ja myyntikelpoista
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:36"]
Voit palauttaa! Ei todellakaan ole sama tuote. Olen kayttanyt Bobbi Brownin meikkivoiteita monta vuotta ja keskustellut myyjien kanssa eri meikkivoiteiden ominaisuuksista useita kertoja... (esim. jos olen tarvinnut kevyempaa kesaksi ja hoitavampaa talveksi).
[/quote]
Niin mä aattelinkin vähäsen, että varmana ei ole sama tuote. Antaako ne samantien rahat takaisin vai kannattaisiko mun vaan ottaa astetta tummempi sävy, joka niiltä löytyi pulloversona? Sävy, jota siis kaipasin oli kaikista vaalein eli tuo sand, mutta heillä oli warm sand-sävy.
Kiitos kaikille vastauksista!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:36"]
[/quote]
Niin mä aattelinkin vähäsen, että varmana ei ole sama tuote. Antaako ne samantien rahat takaisin vai kannattaisiko mun vaan ottaa astetta tummempi sävy, joka niiltä löytyi pulloversona? Sävy, jota siis kaipasin oli kaikista vaalein eli tuo sand, mutta heillä oli warm sand-sävy.
Kiitos kaikille vastauksista!
[/quote]
Mulla on ollut tuo Alabaster savy kaytossa aiemmin, mutta oli todella vaalea. Nyt on Porcelain. En ostaisi tummempaa savya nain talvea vasten, koska kesan rusketukset ym. haalenevat kylla pian. Pyytaisin rahat takaisin. Olen myos tykannyt tasta: http://www.bobbibrown.co.uk/product/14017/7637/Makeup/Face-and-Cheek/Foundation/Skin-Foundation-SPF-15 Ehka siita loytyisi oikea savy?
[/quote]
Mulla on ollut tuo Alabaster savy kaytossa aiemmin, mutta oli todella vaalea. Nyt on Porcelain. En ostaisi tummempaa savya nain talvea vasten, koska kesan rusketukset ym. haalenevat kylla pian. Pyytaisin rahat takaisin. Olen myos tykannyt tasta: http://www.bobbibrown.co.uk/product/14017/7637/Makeup/Face-and-Cheek/Foundation/Skin-Foundation-SPF-15 Ehka siita loytyisi oikea savy?
[/quote]
Tuolla Stockan sivuillla noi sävyt oli toista nimiluokkaa, mutta noista sävyistä vaalein oli mun tavoiteltavissani. Niillä oli sitä toisteksi vaaleinta. https://stockmann.com/fi/brand/kosmetiikka/meikit/kasvot/meikkivoiteet/nestemaiset/bobbi-brown-long-wear-even-finish-foundation-meikkivoide-30-ml--268941/378202?itemId=937009
Miltä nettisivustolta saa tilattua edullisesti Suomeen?
Voit palauttaa avaamattoman kuitin kanssa ilman perusteluja