APUA, onko tämä täi???
Kuva otettu puhelimella ja suurennettu ja taas kuvattu toisella puhelimella jotta saan sen tänne isompana. Naisen peukalonkynnellä, joten aika pikkuinen on, pirun monta jalkaa. Oli hiushaituvassa ja lähti helposti sormilla pois.
Täi vai mikä? En ihan heti löytänyt enempää
Kommentit (77)
Mua häiritsee tuo vartalon muoto, en saa nyt mielenrauhaa tän asian suhteen. Eihän hämähäkillä vaan voi olla tuonmallinen vartalo? Jos yhdet olivatkin tuntosarvet, löysin meinaa netistä kuvan täistä jolla oli 8 sojottavaa piikkiä eli periaatteessa..........
apua :(
No sitten käyt jokaisen pään kammalla läpi, ei niitä voi yhtä olla.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:39"]On täi.. Täishampoon ostoon siitä.
Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝
[/quote]
Tai täisaunaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:13"]
hirvikärpänen?
[/quote]
Saattaisi muuten olla, mutta siipiä ei tällä ollut. Laitoin nyt vielä kookosöljyt päähän ja laittaessanikaan en löytänyt enempää.
Eikös hirvikärpäset kuitenkin tarraa aika kovasti kiinni? Tämä lähti ihan ottamalla
Minusta ei ole täi. Ja meillä on ollut pariin otteeseen täitä.
Onko tuo suunnilleen saman kokoinen kuin hedelmiin tulevat pikkukärpäset? Täit on meinaan aika pieniä myös. Ja jos on aikuinen täi päässä niin saivareita eli munia luulisi myös olevan. Saivareet ovat hiuksen juurissa kiinni. Vähän kuin olisi joku roska siellä.
Ihan vaaleassa tukassa ne ovat vähän tummempia roskia päänahassa. Vaaleanruskeita väriltään.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:30"]
hirvikärpänen?
[/quote]
Saattaisi muuten olla, mutta siipiä ei tällä ollut. Laitoin nyt vielä kookosöljyt päähän ja laittaessanikaan en löytänyt enempää.
Eikös hirvikärpäset kuitenkin tarraa aika kovasti kiinni? Tämä lähti ihan ottamalla
[/quote]
pudottaa siivet kun istahtaa hirveen (tai tukkaan) ja kyllä ne ihan nypppäämällä irtoaa, kuva on huono, googlen kuvahaulla tarkistat kumpi on
hirvikärpänen?
[/quote]
Väärän mallinen ja pienenoloinen hirvikärpäseksi, mutta täitä muistuttaa jonkin verran. Tee se kookosöljyhoito ja majoneesiakin voit kokeilla, jos et tahdo vielä täishampooseen tarttua. Tyynyliinat jne kunnon pesuun/pakkaseen.
Lapsillani oli joskus. Elävää täitä en nähnyt koskaan. Saivareet eli munat löytyy korvien takaa ja niskaan päin kallon alarajalta. Ovat kuin vesipisaroita, eivät irtoa niin kuin hilse.
Ja koko perhe on hoidettava yhtäaikaa. Ilmoitus tietysti kavereille ja kouluun.
Lapseni kaverilta oli terveydenhoitaja hoitanut kutiavaa päänahkaa. Hoidoksi linimenttejä. Äiti pyysi minua katsomaan lapsen päätä. Vaaleat hiukset olivat täynnä "pikkuisia vesipisaroita ".
ois kyllä pienin hirvikärpänen mitä oon koskaan nähny, tai suurin sormi
No minä taas en ole löytänyt nyt kuin yhden "ehkä munan" täit olivat aika isoja
Minun ja tyttären päästä niitä löytyi aina vaan täishampoopesuista huolimatta. Lopulta olin epätoivoissani purskahtaa itkuun kun sormiin jäi taas elävä täi.
Lopulta tein molemmille tuon yön yli pään hauduttamisen tukahduttavalla täiöljyllä. Sen jälkeen niitä ei enää näkynyt, luojan kiitos!
Ootko ollut metsässä tänään? Mulla tulee ötököitä joskus tukassa kotiin, jos oon pitkään luonnossa. Aina kirvoja housuissa jne.
OLI TÄI!!!! kookosöljy sai ne liikkeelle. Kysymys kuuluukin että voinko nyt heti laittaa täishampoota? Huuhtelin öljyä pelkällä vedellä, en todellakaan halua koskea hiuksiini, mies lupasi laittaa shampoon.
Voiko sen siis laittaa nyt suoraan näihin vielä varmaa öljyisiin hiuksiin? JA mitä kaikkea mun pitää nyt pestä? Kankaiset sohvatyynyt kaikkiko myös petivaatteiden lisäksi?? Kaikki käytössä olleet vaatteet?? Lapsilla ei näyttänyt olevan, mutta eipä näyttänyt olevan minullakaan ennenkuin laitoin tuota öljyä
ja kera armottoman paniikkikohtauksen. Ötökkäkammoisella täitä, ei mikään parhain yhdistelmä
Ei ole täi, lakatkaa hysterisoimasta.
t. Biologi, jolla on ollut täitä
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:03"]
Ei ole täi, lakatkaa hysterisoimasta.
t. Biologi, jolla on ollut täitä
[/quote]
Oli se valitettavasti, öljynlaiton jälkeen tuli monen monta lisää :(
mies justiinsa ostamassa täishampoota
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:57"]
Ei ole täi, tällä on kuusi jalkaa ja nekin eturuumiissa.
[/quote]
Näetkö sinäkin tuolla 8 jalkaa???
[/quote]
Mä näen sillä jalkoja takaruumiissa, se riittää.