Haluan laastarisuhteesta oikean
Kommentit (17)
Miksei voi elää ja tapailla erilaisia ihmisiä ilman toiveita parisuhteesta. Mikä ongelma olla yksin? Ei kukaan voi korvata toista ihmistä, aivan väärä peruste aloittaa suhde toivomalla toisen eheyttävän. Se työ on tehtävä itse.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:32"]
Minä tapasin ihanan miehen 1,5 vuotta eron jälkeen, oltiin puoli vuotta yhdessä eikä toiminut kun olin niin kiinni omassa surussani vielä. En haikaile entiseen suhteeseen mutta huomasin että kohdistin ent mieheen kohdistuvia traumoja ym tähän uuteen, kuvittelin mielessäni kaikenlaista ja stressasin koko ajan ja kaikesta. Nyt olen yksin ja opettelen olemaan onnellinen näin.
[/quote]
Samaa. Lisäksi aloin kiokea ahdistusta siitä, että mies soitteli ja tekstaili joka päivä ja tunsin itseni jotenkin vaan kuluvan tästä kaikesta. Ihastuin mieheen aluksi palavasti, mutta ihastus meni ohi jo kahdessa kuukaudessa ja sen jälkeen jatkettiin vielä vuosi, ihan turhaan. Mies oli myös juuri eronnut muutaman vuoden suhteesta, itse erosin parin vuosikymmenen liitosta.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:32"]
Minä tapasin ihanan miehen 1,5 vuotta eron jälkeen, oltiin puoli vuotta yhdessä eikä toiminut kun olin niin kiinni omassa surussani vielä. En haikaile entiseen suhteeseen mutta huomasin että kohdistin ent mieheen kohdistuvia traumoja ym tähän uuteen, kuvittelin mielessäni kaikenlaista ja stressasin koko ajan ja kaikesta. Nyt olen yksin ja opettelen olemaan onnellinen näin.
[/quote]
Samaa. Lisäksi aloin kiokea ahdistusta siitä, että mies soitteli ja tekstaili joka päivä ja tunsin itseni jotenkin vaan kuluvan tästä kaikesta. Ihastuin mieheen aluksi palavasti, mutta ihastus meni ohi jo kahdessa kuukaudessa ja sen jälkeen jatkettiin vielä vuosi, ihan turhaan. Mies oli myös juuri eronnut muutaman vuoden suhteesta, itse erosin parin vuosikymmenen liitosta.
[/quote]
Kuulostaa tutulta. Ei toiminut, jotenkin vaan roikuin miehessä. Hän rakasti minua, itse en kyennyt.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:45"] [quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:38"]Millä tavalla suhde nyt on sitten väärä tai vääristynyt? [/quote] Haluan enemmän kuin mies. Tiedän että hän jollain tapaa kokee himoa mua kohtaan. En aina jaksa olla se joka pus pus viestejä lähettää, saamatta niihin vastausta. [/quote] Jos et saa niitä puspusviestejä niin ei ole rakastunut ja tosissaan, ja valitettavasti laastari vaan. [/quote] Mutta enhän oikeasti voi olettaa, jos on kuukausi sitten eronnut että olisi heti rakastunut! Ap
[/quote]
Niin. Luepa nyt ajatuksella mitä juuri kirjoitit. Juuri tuosta syystä teidän suhde on vain laastarisuhde. Ehkä vuoden tai kahden päästä se eronnut on toipunut riittävästi edellisestä liitosta että voi vilpittömästi keskittyä uuteen. Kauanko sen liitto kesti?
[/quote]
10v
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:37"]Miksei voi elää ja tapailla erilaisia ihmisiä ilman toiveita parisuhteesta. Mikä ongelma olla yksin? Ei kukaan voi korvata toista ihmistä, aivan väärä peruste aloittaa suhde toivomalla toisen eheyttävän. Se työ on tehtävä itse.
[/quote]
Kun kuitenkin viihdytään toistemme kanssa..meillä on hauskaa ja hyviä keskusteluja. Läheisyys on ihanaa..ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:36"]Ei tuu toimii.
[/quote]
Miksi?
Millä tavalla suhde nyt on sitten väärä tai vääristynyt?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:38"]Millä tavalla suhde nyt on sitten väärä tai vääristynyt?
[/quote]
Haluan enemmän kuin mies. Tiedän että hän jollain tapaa kokee himoa mua kohtaan. En aina jaksa olla se joka pus pus viestejä lähettää, saamatta niihin vastausta.
Laastarisuhteeseen kelpaa joku vähän heppoisemminkin perustein. Ehkä et ole parisuhdematskua miehelle.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:38"]Millä tavalla suhde nyt on sitten väärä tai vääristynyt? [/quote] Haluan enemmän kuin mies. Tiedän että hän jollain tapaa kokee himoa mua kohtaan. En aina jaksa olla se joka pus pus viestejä lähettää, saamatta niihin vastausta.
[/quote]
Jos et saa niitä puspusviestejä niin ei ole rakastunut ja tosissaan, ja valitettavasti laastari vaan.
Kumpi teistä on se hiljattain eronnut?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:38"]Millä tavalla suhde nyt on sitten väärä tai vääristynyt? [/quote] Haluan enemmän kuin mies. Tiedän että hän jollain tapaa kokee himoa mua kohtaan. En aina jaksa olla se joka pus pus viestejä lähettää, saamatta niihin vastausta.
[/quote]
Jos et saa niitä puspusviestejä niin ei ole rakastunut ja tosissaan, ja valitettavasti laastari vaan.
[/quote]
Mutta enhän oikeasti voi olettaa, jos on kuukausi sitten eronnut että olisi heti rakastunut! Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:54"]Kumpi teistä on se hiljattain eronnut?
[/quote]
Mies on ap
Mäkin halusin, mutta ei toiminut. Mulla oli ex mielessä koko ajan, vertailin liikaa ja laastarissa alkoi ärsyttää lähes kaikki, koska oli niin exän vastakohta. Jätin hänet juuri, eikä tunnu miltään, vaikka oltiin yli vuosi yhdessä.
Nyt päätin olla yksin, kunnes se ensimmäinen ero ei enää satuta. Siinä suhteessa mies jätti mut ja koin valtavaa läheisyyden kaipuuta. Nyt tiedän, ettei sitä pidä haluta kenen vaan kanssa, vaan parempi parantua ensin ja sitten kun se aika on ja joku tulee vastaan, niin sitten vasta uudestaan, jos koskaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:45"] [quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:38"]Millä tavalla suhde nyt on sitten väärä tai vääristynyt? [/quote] Haluan enemmän kuin mies. Tiedän että hän jollain tapaa kokee himoa mua kohtaan. En aina jaksa olla se joka pus pus viestejä lähettää, saamatta niihin vastausta. [/quote] Jos et saa niitä puspusviestejä niin ei ole rakastunut ja tosissaan, ja valitettavasti laastari vaan. [/quote] Mutta enhän oikeasti voi olettaa, jos on kuukausi sitten eronnut että olisi heti rakastunut! Ap
[/quote]
Niin. Luepa nyt ajatuksella mitä juuri kirjoitit. Juuri tuosta syystä teidän suhde on vain laastarisuhde. Ehkä vuoden tai kahden päästä se eronnut on toipunut riittävästi edellisestä liitosta että voi vilpittömästi keskittyä uuteen. Kauanko sen liitto kesti?