Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein seksiä parisuhteessa?

Vierailija
03.10.2015 |

Ja kuinka pitkään olette olleet yhdessä?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku alapeukuttaa näitä, joilla on aktiivinen seksielämä?

Vierailija
42/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vajaa vuosi ja eka yhteinen lapsi tulossa. Ollaan nelikymppisiä. Seksiä 1-2 kertaa viikossa. Haluaisin itse päivittäin ja varsinkin viikonloppuisin, kun ei ole kiire minnekään, olisi aamuseksi aivan ihana juttu. Mutta mies ei halua koskaan aamuisin ja iltaisinkin tosiaan vain tuon kerran tai max pari viikossa. No minulla omat sormet ja lelut ahkerassa käytössä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-7 kertaa viikossa.
yhdessä 5v

Vierailija
44/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusi kertaa tänä vuonna, edellisestä kerrasta päälle 3kk. Ahdistaa. Yhdessä 4,5v, lapsia kaksi. 

Vierailija
45/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteleehan se, yleensä 4-5 kertaa viikossa. Mutta esim. pari viikkoa sitten oltiin kahdenkeskisellä viikonloppureissulla ja pantiin laskujeni mukaan 7 kertaa, ei sen jälkeen silti ollut kuin yhden päivän tauko. Molemmat tykätään seksistä ja toisistamme. Olen hulluna vaimooni, hän on myös järisyttävän hyvä suihinottaja, siitä saan nauttia yleensä kerran viikossa. Meillä on teini-ikäiset lapset. Kun lapset oli pieniä, oli hiljaisempaa ja nuorenakaan vaimo ei ollut niin kauhean innokas, n. 10 v sitten tilanne alkoi muuttua. Ei silti ikinä ole tarvinnut kokonaan ilman olla, mutta viikon ja pisimmillään kahden viikon taukoja on ollut, kun lapset on olleet sairaana tai meistä jompikumpi. Synnytysten jälkeen tietysti pitempi tauko. M48, vaimoni 46.

Vierailija
46/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:56"]

Vaihteleehan se, yleensä 4-5 kertaa viikossa. Mutta esim. pari viikkoa sitten oltiin kahdenkeskisellä viikonloppureissulla ja pantiin laskujeni mukaan 7 kertaa, ei sen jälkeen silti ollut kuin yhden päivän tauko. Molemmat tykätään seksistä ja toisistamme. Olen hulluna vaimooni, hän on myös järisyttävän hyvä suihinottaja, siitä saan nauttia yleensä kerran viikossa. Meillä on teini-ikäiset lapset. Kun lapset oli pieniä, oli hiljaisempaa ja nuorenakaan vaimo ei ollut niin kauhean innokas, n. 10 v sitten tilanne alkoi muuttua. Ei silti ikinä ole tarvinnut kokonaan ilman olla, mutta viikon ja pisimmillään kahden viikon taukoja on ollut, kun lapset on olleet sairaana tai meistä jompikumpi. Synnytysten jälkeen tietysti pitempi tauko. M48, vaimoni 46.

[/quote]Niin joo ja yhdessä 27 v.

Vierailija
47/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotta yhdessä. Seksiä lähes joka päivä.

Vierailija
48/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-5 krt viikos ja yhes vuoden

Vierailija
49/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 17v ja ikää on m41 ja n44. Kaksi teini-ikäistä lasta. Seksiä nykyään 3-4krt/kk. Vaimolla alkanut vaihtarit ja seksihalut kadonneet. Ottaa onneksi suihin 3-4krt/vko :). Seksiä on vielä, mutta mennyt aika tylsäksi. Harmittaa kun vaimo on tosi seksikäs ja kaunis, mutta ei anna enää koskea mihinkään :(

Rakkautta ja hellyyttä on suhteessa...

♠M♠

Vierailija
50/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen ensimmäiset 15 v noin kerran viikossa, sitten n kerran kuussa 5 vuotta, sitten n kerran vuodessa 5 vuotta ja siihen ne aitten jäikin. Viimeiseen 5 -6 vuoteen ei kertaakaan. Mies ei halua ja en jaksa enää kerjätä. Olen 50 vuotias nainen, yhdessä 30 v

Vierailija
51/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1xkk, 11v :-(

Vierailija
52/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 1kert/viikko itse haluaisin enemmän.mut näillä mennää.yhessä n16v

Vierailija
53/89 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1krt/2vko 3v yhdessä ja parikymppisiä ollaan. itse voisin vaikka monta kertaa päivässä mutta poika on haluttomampi osapuoli.

Vierailija
54/89 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3 kertaa vuodessa, tämän vuoden viimeinen kerta on ensi kuussa. Vaimolla halut kadonneet, seksiä ei voi ehdottaa koska vetää siitä järjettömät pultit. "eikö sulla mikään muu oo mielessä", tämä siis jos edes kerta vuoeen ehdottaa. Nykyiseen tahtiin olen oikein tyyyväinen, omat halut ovat kadonneet tyystin tässä vuosien aikana. Muutaman kerran ollut vuodenkin tauko. Yhdessä 20v.

Vierailija
55/89 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:27"]

Noin 3 kertaa vuodessa, tämän vuoden viimeinen kerta on ensi kuussa. Vaimolla halut kadonneet, seksiä ei voi ehdottaa koska vetää siitä järjettömät pultit. "eikö sulla mikään muu oo mielessä", tämä siis jos edes kerta vuoeen ehdottaa. Nykyiseen tahtiin olen oikein tyyyväinen, omat halut ovat kadonneet tyystin tässä vuosien aikana. Muutaman kerran ollut vuodenkin tauko. Yhdessä 20v.

[/quote]

minulla ihan täysin sama tilanne. Ajattelen lähes päivittäin ettei tässä avioliitossa ole mitään järkeä, lapset pitää liittoa kasassa vielä muutamanvuoden ja sitten saa vaimo etsiä sellaisen kumppanin kuin hänelle sopiva on. Minä se en ole. Toisaalta tämä on suuri vahinko, koska rakastan häntä - joka hemmentin aamu. Joka aamu herään päivään ihmisen vierestä jota rakastan joka solulla. Mutta seksi on perustarve - se kuuluu osana rakkauteen. Juu en halua enää jokapäivä, mutta sellainen 6 kertaa kuussa olisi aikas päiväuni. Voi olla että en sitä tässä elämässä tavoita, mutta silti ajattelen että meillä on parempi elää erillään - ompahan mahdollisuudet kuitenkin - molemmilla

M48

Vierailija
56/89 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko minä näin tietämätön ollut, vai onko maailma muuttunut?

Minä kun olen aina luullut että miehet vonkaavat ja naiset sitten napisivat madon silloin kun se heitä miellyttää. Epäilenpä että nykyinen mies sukupolvi on erilainen kuin ennen.

meillä Seksi ei ihan jokapäiväistä ole ollut koskaan, mutta näin vuosia taakseppäin katsellessa, voi olla hyvä niin. Seksistä ei saa tulla aamupuuro tai iltapesu. Tietty juhlan maku säilyy kun asia on mielialoista kiinni.

Minun on pitänyt aloite kyllä tehdä lähes aina, mutta kyllä emäntä on sitten saattanut riehaantua, niin ettei yksi tai kaksikaan kertaa illassa ole riittänyt. Silti ei varmaan koskaan ole ollut enempää kuin 10 kertaa viikossa. Tarkasti emännän sääteleminä, mutta ei suunnittelemina, hetkinä. Harvat on ne kerrat, että minä olen jättänyt itse käyttämättä tilaisuuden.

ikä on asioita muuttanut, mutta turha luulla että kumpikaan olisi hommasta luovuttanut, vaikka mutkiakin on matkassa ollut. Niin, yhdessä moniaita vuosikymmeniä.

M65

Vierailija
57/89 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli vilkas kuukausi. Syyskuussa oli seksiä kolme kertaa ja se on varmaan ennätys viimeisen 10 vuoden aikana. Yleensä seksiä on meillä vaan 5-6 kertaa vuodessa. Sattaa helposti mennä 2-3 kuukautta, ettei ole seksiä. 

Vierailija
58/89 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 13 vuotta. Seksiä 2-3 kertaa kuukaudessa. Ei se oikein riitä mut minkäs teet kun nainen ei lämpene minun yrityksilleni (teen siis jotain väärin). Eli kun vaimo haluu niin silloin...

Vierailija
59/89 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa. Menkkojen aikana vaimo ei suostu muuta kuin hoitamaan minua käsin tai suulla. Yhdessä 8 vuotta

Vierailija
60/89 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun emäntä haluaa eli jokatoinen kuukausi, itselle kelpais useamminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi