G: Kuinka usein seksiä parisuhteessa?
Kommentit (89)
Ei koskaan tai viimeksi yli vuosi sitten, yhdessä n. 17 vuotta, kolmevitosia, lapsia. Mies yhteistyöhaluton pihtari.
2-7 kertaa viikossa, vaihtelee kovasti. 2-3 kertaa lienee yleisin. Jos on kahdenkeskistä aikaa niin sitten enemmän. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta eli alun kiihkoa. Ollaan vajaa nelikymppisiä. Seksi todella paranee iän myötä!
Seksiä useinmiten päivittäin, jos ollaan terveinä ja samassa paikassa kumpikin. Tällä viikolla mies oli työmatkalla. Palasi kotiin torstai- iltana ja sen jälkeen on ollut seksiä kolmesti. Yhdessä pian 30 vuotta.
Noin kerran viikossa. Kolme lasta. Jokaisen lapsen jälkeen olen ollut täysin haluton 3-4 kuukautta. Yhdessä vuodesta 1999.
Yhdessä 16 vuotta. 2 lasta. Seksiä kerran kuussa jos sitäkään. Minun intressini on muualla, valitettavasti...
Exän kanssa seksi oli todella ahdistavaa, koska hän halusi joka päivä. Välillä jäin katsomaan leffaa ja "vahingossa" nukahdin sohvalle, ettei tarvitse olla lähenneltävänä. Minulle ei ehtinyt koskaan tulla haluja, kun se seksi oli liian usein. Seurustelun alussa oltiin sillai jopa 5-10 kertaa päivässä, mutta onneksi myöhemmin tyytyi kertaan päivässä. Nykyisen kanssa kerran, pari viikossa on sopiva tahti molemmille.
2-3 kertaa viikossa, yhdessä 24 vuotta.
Viimeksi tammikuussa. Sitä ennen vuotta aiemmin. Yhdessä liian kauan.
Aika tarkalleen kerran viikossa, joskus harvemmin, harvoin useammin. Yhdessä 8 vuotta, lapsia kaksi. Ihan tyytyväinen olen, voisin haluta useamminkin mutta huonoina aikoina mies tahtoi seksiä vaan kerran kuussa, joten tämä on ihan ok siihen nähden.
10kk oltu yhdessä. Välillä 5- 7 viikonkin taukoja. Mies ei halua.
Reilu 15v yhdessä,joskus kerran kuussa joskus harvemmin. Ollaan noin 4-kymppisiä ja lapset teini-iässä. Mikä on tää "mies ei halua" juttu?? Mä en henk.kohtaisesti tunne yhtään alle 60v miestä joka ei halua. Itse haluaisin vaimoa vaikka päivittäin,mut minkäs teet jos toiselle ei maistu. Väkisin ku ei viitti ottaa ja säälistä en pane.
Yleensä 1 viikossa, nyt tosin tahti ollut noin kerta kahteen viikkoon... minulle liian vähän, mies taas on tyytyväinen.
Yhdessä 4 vuotta. Ei lapsia. N23 M27
Vuoden välein suurinpiirtein.
Noin 20v yhdessä
Yhdessä 11 vuotta, kolmevitosia ollaan. Suunnilleen joka toinen päivä, välillä parikin kertaa päivässä viikonloppuisin, välillä viikolla voi olla muutaman päivän tauko, jos oikein väsyneitä ollaan töistä, arjesta tms. 3 lasta. Tyytyväinen olen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:40"]Mua kyllä vähän ihmetyttää nämä joilla on joku tietty määrä viikossa paljon sitä seksiä harrastetaan. Eikö seksin harrastaminen mene lähinnä fiiliksen mukaan? Vastaanpa siis minäkin että 0-7 krt viikossa, yhdessä kuusi vuotta.
[/quote]
Esimerkiksi meillä on seksifiilis AINA kun ollaan yhdessä, joten saan helposti laskettua keskimääräisen seksin määrän. Vietetään yhdessä 3-4 yötä viikossa, jolloin seksiä on 3-8 kertaa viikossa, keskimäärin 5 kertaa. Noin.
Yhdessä 2,5 vuotta, ei yhteisiä lapsia, ei asuta yhdessä.
Keskimäärin varmaan 3-4 kertaa viikossa ja yhdessä oltu 21 vuotta.
Ei ollenkaan.
8 vuotta.
Yhdynnät tulee lopettaa, kun nainen ei enää ole lisääntymiskykyinen.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:29"]Reilu 15v yhdessä,joskus kerran kuussa joskus harvemmin. Ollaan noin 4-kymppisiä ja lapset teini-iässä. Mikä on tää "mies ei halua" juttu?? Mä en henk.kohtaisesti tunne yhtään alle 60v miestä joka ei halua. Itse haluaisin vaimoa vaikka päivittäin,mut minkäs teet jos toiselle ei maistu. Väkisin ku ei viitti ottaa ja säälistä en pane.
[/quote]
Kyllä vaan haluttomia miehiä on mahdottomasti. Aina vain puhutaan haluttomista naisista vaikka minulle ja kavereilleni on sattunut kaikille haluton mies. Mieheni on vasta alle 30 ja siltikin seksiä saa ruinaamalla ruinata!
5-6 kertaa viikossa, yhdessä 12 vuotta.