Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti 2h sitten ja lähti. Nyt palasi takaisin!

Vierailija
03.10.2015 |

Aamulla kun mies heräsi oli todella pahalla päällä,kun tulin keittiöön niin tiuskasi ettei ole samassa huoneessa kanssani ja lähti makuuhuoneeseen. menin perässä kysymään että mitä tämä nyt on ja taasko mielialavaihtelut alkaa!!

Koko päivä viiteen asti mennyt niin ettemme ole puhuneet ja mies on vaan nukkunut makuuhuoneessa ja mässäillyt herkuilla telkkaria katsellen. 

Sitten räjähti kun meinasin hakea lapsille jäätelöä pikaseen ja menin sen verran makuuhuoneeseen että kysyn että voiko katsoa lasten perään. Ennen kuin ehdin tuota kysyä mies alkoi raivoomaan että lastenvahdiksiko hänen pitäisi jäädä kun haen "pikkupaskoille" jäätelöä.... Hän alkoi keräämään pussiin parin päivän vaatteita,lääkkeitä ynmt ja sanoi että lähtee menemään sekä heitti sormuksen minua päin. (ei ole lasten isä) 

Haukkui lapsia minulle,haukkui minua ja sanoi kaikki mahdolliset kamalat sanat että olo tulisi varmasti paskaksi. Sitten hän lähti vaikka sanoin ettei voi tollaisesta suuttua ja lähteä. Mies uhkailee jatkuvasti erolla ja lähtee kahdeksi tunniksi pois ja tulee takaisin. 

Hän näytti kännykkäänsä minulle ja sanoi että älä soita kun sammutti kännykän,takaisin hän ei enää kuulemma tule. En soittanut,en laittanut viestiä ja sitten mies itse soittaa että tulee takaisin makuuhuoneeseen ja anna mun olla rauhassa äläkä tule selittämään mitään.

Juu en enää mennyt mitään selittämään,peiton hain pois. Otin myös oman sormuksen pois kun mies oli poissa. Sanoin miehelle kun lähti että jos nyt TAAS lähdet niin en enää palaa yhteen.

Mikä miestä voi vaivata? Olisi jättänyt tulematta mutta tuolla se taas on!!!! Miksi se tuli takaisin? Joka kerta ollut muka kaksi tuntia abc:lla... En enää usko tuohonkaan.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin ehtinyt.

Tässä tilanne: Mies pakkasi kamansa eilen ja lähti. Ei ole takaisin tullut. Viestejä laittanut eilen ja tänään jossa pyytää anteeksi ja haluaa palata yhteen. Mutta,ei enää. Tein sen selväksi. On kuulemma ystävänsä luona,vaikka mulle ihan sama missä on. 

Ihanan levollinen ja hyvä olla. Ihmettelen itse hieman suhtautumistani kun vihdoin tämä paska on ohi.

Ap

Vierailija
22/71 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä!! Hurraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää töissä huolia vituttaa missä pilkku ja aivot ja itsekunnioitus??

Vierailija
24/71 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Nyt et vaan enää ota miestä takaisin.

Vierailija
25/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää kirjoittajalla? Ja motiivi olla tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
26/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä takaisin. Asutteko yhdessä? Sehän saattaa tehdä mitä tahansa, teille ja/tai itselleen. Jos sillä on oma koti, ajat ukon sinne ja tarvittaessa soitat poliisin hoitamaan asian.

Vierailija
27/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vajaa? Miksi päästit idiootin takaisin sisälle????

Vierailija
28/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto hänen, yhteinen vai sinun.

Vierailija
29/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö on mielenterveyden häiriö, joka heikentää toimintakykyä merkittävästi. Sen oireet voivat vaihdella paljonkin, mutta keskeisiä oireita ovat epävakaa tunne-elämä, vaikeus säädellä omaa käyttäytymistä ja ongelmat vuorovaikutussuhteissa muiden ihmisten kanssa. Hoitona on ensisijaisesti psykoterapia ja tarvittaessa psyykenlääkkeet.

Vierailija
30/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on kun yrittää leikkiä kotia keskenkasvuisen kanssa....

Vierailija
31/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tehnyt tuota aikaisemminkin? Saattaa käydä nusasemassa toista naista..

Vierailija
32/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kukaan jaksaa katsella tuollaista... Ja lapset paikalla kuulemassa ja näkemässä kaiken. :(

Äijä mäkeen pysyvästi!!!

Vierailija
33/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule lasun paikka tommonen draamakoti..

Vierailija
34/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:15"]

Ja ikää kirjoittajalla? Ja motiivi olla tuollaisessa suhteessa?

[/quote]

Ikää 31v,mies 34v

Ap

Vierailija
35/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:16"]

Älä päästä takaisin. Asutteko yhdessä? Sehän saattaa tehdä mitä tahansa, teille ja/tai itselleen. Jos sillä on oma koti, ajat ukon sinne ja tarvittaessa soitat poliisin hoitamaan asian.

[/quote]

Asutaan yhdessä. Ollaan 3v seurusteltu josta 2v asuttu yhdessä.

Ap

Vierailija
36/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:17"]

Ootko vajaa? Miksi päästit idiootin takaisin sisälle????

[/quote]

Avaimillaan se tänne tuli kun hänenkin asunto.. En sitä voi häätää pois.

Ap

Vierailija
37/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena katselin samaa sirkusta... Isä uhkasi lähteä, äisi itki eteisesä. Ja aamulla isä oli aina palannut.

Aikuisena kuulin, että isäni itsekin joskus myöntänyt, että ei pysty selittämään tätä toistuvaa juttua. Järkinnittyään oli pahoillaan, mutta sama toistui. Eroon asti.

Vierailija
38/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millainen lapsuus sun lapsilla on mielestäsi teidän kodissa?

Vierailija
39/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:20"]

Onko siis tehnyt tuota aikaisemminkin? Saattaa käydä nusasemassa toista naista..

[/quote]

On tehnyt ennenkin... Viimeksi sanoin että oli viimeinen kerta ja taas teki. Ei kunnioita mua enää yhtään,eikä arvosta. Muuttunut tosi paljon suhteemme alusta. Empatia kykyä miehellä ei ole enää yhtään. Alussa taisi vain esittää että on..

Ap

Vierailija
40/71 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sunki kakaroist kasvaa sitten hienoja ja selväpäisiä, kun tollasta pelleilyä joutuu todistamaan.