Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripsienpidennys Helsingin Maya Beauty & Nailsissa?

Vierailija
03.10.2015 |

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä paikasta? Groupon näyttää tarjonneen jo jonkin aikaa diilejä tuonne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele! Aivan epäammattimaista työjälkeä!

Vierailija
4/6 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöillä ei varmasti ole minkäänlaista koulutusta ripsiteknikoiksi eikä asiakaspalveluunkaan sen puoleen. Minulle läpsivät 2 sentin pituiset ripsiTUPSUT suoraan ripsien päälle ja myös luomiin. Ei edes yritystä, että olisivat liimailleet niitä ripsiin yksi kerrallaan. Liima oli kauheaa myrkkyä, silmät valuivat. Näytin aivan pelleltä. Kun mainitsin tekijälle (englanniksi, eivät puhu suomea), että olisin halunnut lyhyemmät ripset, hän väitti, että volyymiripset ovat aina näin pitkät. Todisti siis, ettei hänellä ole aavistustakaan, mitkä ovat volyymiripset. Kun pääsin kotiin, yritin pestä ripset irti - ei toivoakaan - ja sitten leikkasin ne lyhyemmiksi. Nyt roikkuvat pitkin poikin ja sivuttain, kun on liimattu mikä mihinkin ja kyseessä siis ritpsitupsut eikä yksittäiset ripset. Älkää menkö pilaamaan silmiänne!!!

Vierailija
5/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASIAKASPALVELU SUCKS - RIPSET ROCKS!

Kävin 4 viikkoa sitten ottamassa Lets Deal tarjouksella (29 €) ripsienpidennykset ko. paikassa.

Olin varannut ajan puhelimessa viikkoa etukäteen ja huonosti suomea puhunut nainen pyysi vielä lähettämään alennuskoodin tekstiviestillä. Näin tein ja toisin viestissä vielä varatun ajan.

Menin sovittuna ajankohtana paikan päälle, mutta varaustani ei löytynyt. Paperinen varauskalenteri muutenkin oli niin täynnä sekavia muistiinpanoja ja ilmeisesti asiakkaiden puhelinnumeroita (pyytävät numeron varauksen yhteydessä),  mutta omaani ei sieltä löytynyt. Näytin tekstiviestin, jonka olin siis lähettänyt tälle parhaillaan kalenteria tutkivalle henkilölle. Voi voi ja ou nou ja tule huomenna uudestaan? En tule. No odota 45 minuuttia. Selvä, vaikka aikaa odottelulle ei olisi ollutkaan. Ei pahoittelua kämmistä, ei mitään.

Noin vartin päästä ovesta pyyhälsi sisään yksi henkilökuntaan kuuluva, joka saman tien vinkkasi minut toimenpidepedille pötköttämään.  Vieressä oli kaksi muutakin petiä, joissa parhaillaan laitettiin pidennyksiä kahdelle muullekin asiakkaalle.

Sen kummemmitta puheitta alkoi tämä thai (?) nainen väsäämään ripsiäni kysymättä haluamieni ripsien pituutta tms. Otin itse asian puheeksi ja sovimme sopivan mittaiset ripset. Olin hieman jännittänyt ripsien laittoa, sillä aina aiemmin muissa paikoissa oli kirvely ja silmien valuminen ollut melkoista. Tällä kertaa nukahdin mikä on aikamoinen ihme. Henkilökunnan oman kielen höpötys keskenään oli kuin lempeää musiikkia korville ja niin sitten nukuin lähes koko toimenpiteen ajan :)

Lopputulos oli täydellinen! Kaunis kaareva rivistö ripsiä huolella laitettuna eikä yksikään ripsi sojottanut sinne tänne, kuten aina aiemmin muissa paikoissa. Ei mitään rakosia missään ja myös silmien sisä- ja ulkoripset käsitelty huolellisesti. Olin todella, todella hämmästynyt ja erittäin tyytyväinen.

Ennen kuin ehdin edes kiittämään, oli tämä ripsieni laittaja alkanut tehdä kynsihuoltoa seuraavalle asiakkaalle. En saanut mitään hoito-ohjeita tms. tosin en niitä olisi tarvinnutkaan, sillä tiedossa oli jo ennestään. Hieman silti ihmetytti.

Ensimmäisen kerran jouduin harjaamaan ripsiä n. 3 viikkoa niiden laittamisesta, mutta vain yhden kerran. Nyt on 4 viikkoa mennyt ja ripset ovat edelleen kuin lähes vasta laitetut! Toki muutamia on matkan varrella omien ripsien kasvun myötä pudonnut, mutta edelleen kauniin kaarevat enkä näkisi vielä tässä vaiheessa edes minkään sortin huollon tarvetta.

Tämä todella huono asiakaspalvelu alusta loppuun tuli kyllä täysin kompensoitua täydellisillä ripsillä todella edulliseen hintaan. Toki täydellinen ja kestävä lopputulos saattaa olla tekijästäkin kiinni, mutta ainakin tämä minun ripseni laittanut nainen oli  todellinen pro. Aivan varmasti menen uudemmankin kerran :)

Vierailija
6/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantia puhuvat paremmin kuin Suomea mutta ripset tuli hyvin laitettua jonkin miehen laittamana😮 Ei kysynyt minkä pituiset haluan...itse kerroin. Ei myöskään ohjeita laiton jälkeen mutta kysymällä selviää. Asiakaspalvelu ei mitään hymyä, mutta taito hyvä ja menen huoltoon samaan paikkaan. Ärsytti myös se että pedit ovat avonaisessa tilassa ja joku utelias asiakas kävi katsomassa kun ripsiäni laitettiin...Urpo!