Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Mulla on niin tajuton vauvakuume että pää hajoo

Vierailija
05.10.2006 |

tuntuu että en voi elää ilman lasta! kärsin ja kidun päivästä toiseen ja koko keho ja mieli huutaa vaan äitiyttä. En voi katsoa lapsi-juttuja telkkarista tai mennä kummilapselle kylään kun saan jotain itku ja ahdistus kohtauksia.

Multa kuitenkin puuttuu mies joka lasta haluaisi ja oma koti. Ja sekin vielä että ikää on jo yli 30. tik tak tik tak

Auttakaa miten pääsen tästä yli että selviin joakapäiväisestä elämästä!

Luulen että oon masentunutkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuntuu että en voi elää ilman lasta! kärsin ja kidun päivästä toiseen ja koko keho ja mieli huutaa vaan äitiyttä. En voi katsoa lapsi-juttuja telkkarista tai mennä kummilapselle kylään kun saan jotain itku ja ahdistus kohtauksia.

Multa kuitenkin puuttuu mies joka lasta haluaisi ja oma koti. Ja sekin vielä että ikää on jo yli 30. tik tak tik tak

Auttakaa miten pääsen tästä yli että selviin joakapäiväisestä elämästä!

Luulen että oon masentunutkin.

Vierailija
2/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhmista. Pidät sitä pari viikkoa, niin karisee noi turhat kuumeet.

Mutta vakavasti puhuen; lakkaa etsimästä miestä. Siten minäkin omani löysin 31-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomuuden aiheuttamasta masennuksesta ja sä vastaat noin. Mieti vähän!Sääli että sinulle on suotu raskaus kun et sitä arvosta. Soisin sen kaikesta sydämestäni AP:lle.

Vierailija
4/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ihan oikeesti vinkkejä mitä tehdä tai ajatella että selviän? Ja oon samaa mieltä tosta etsimisestä, eli en etsi miestä. Nyt pitäis vaan selvitä täsät fyysisestä ja psyykkisestä kivusta että pystyis töitä tekeen.

ap

Vierailija
5/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehen. samassa tilanteessa olevia miehiä kuin sinä on pilvin pimein tässä maassa! kunhan vaan onnistuu ne jostain kaivamaan... tsemppiä!

Vierailija
6/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koskaan enkä ikinä ole kokemut minkäänlaista vauvakuumetta. Vauva ton söpöjä ja ihania, mutta siitä huolimatta mulla ei koskaan ole ollut tunnetta, että pakko saada. Nämä kaksi vaan ovat ikäänkuin tulleet sen kummempia suunnittelematta.

Ja kolmatta ei tule. Niin rankkaa ollut tämän nuorimmaisen kanssa.

Vierailija
7/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä 2 lasta, ja olen aina ajatellut, etten halua missään nimessä kolmatta (eikä vauvakuumetta ole), mutta tuon kissanpennun myötä olen huomannut, että onpa ihanaa taas helliä pikkuista ;-). Äidinvaistot ikäänkuin ovat pulpahtaneet taas tosi voimakkaasti pintaan. Tuskin silti sitä kolmatta lasta tulee, nyt laitan nämä äidinvaistot tuohon pikku-kisuun ;-). Ihan hyvä keino muuten tuohon vauvakuumeeseen!

Vierailija
8/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira otettiin, kun ihmisvauva oli alle vuoden vanha ja todella tuntui siltä, että oli kaksi vauvaa hoidettavana. Suosittelen siis minäkin koiraa tai kissaa, jos pidät eläimistä. Vaatii todella paljon vaivaa ja huomiota ja saat uutta ajateltavaa. Ehkä se mieskin löytyy elämääsi pian.

Vierailija
9/10 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai koirakoulutuksesta :)

Vierailija
10/10 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli just niin että se lievittäis tätä lapsen kaipuuta. Tuntuu että olen äiti ilman lasta. Luin jotain runoja ircistä mitä äidit oli lapsistaan kirjoittaneet ja itkin katkerasti heti näin työpäivän aluksi.

Mies sanoi eilen että onneksi ei ole lasta... Niinpä. Ei myöskään halua koiraa enkä viitti tässä vaiheessa ainakaan väkisin ottaa.

Mies tietää että lasta kaipaan mutta hänen kanta on että sit mun on mentävä ettiin toinen mies. Ja niin kai sitä pitäiski, mut on tää niin vaikeeta ja hankalaa. En käy missään enkä kapakasta miestä haluiskaan. Netissä en pysty tutustumaan, kokeiltu on, tuntuu niin teennäiseltä.

Täytyy vaan keskittyä muihin juttuihin ja kärsiä kärsimys läpi. Kun täytän 45, luovun toivosta. Toivottavasti mun ei tarvii vaan voin silloin iloita äitiydestä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä