Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni tapailee vanhempaa miestä. Voiko se olla ok?

Vierailija
03.10.2015 |

Mistähän aloittaisin. Ystäväni on parikymppinen nainen joka ei ole seurustellutoikeasti aiemmin. Hän on viihtynyt sinkkuna ja ollut muutenkin aina ns. vapaa sielu. Monta kertaa olemme kahdestaan pitäneet hauskaa juhlien ja elämästä nauttien"..

Nyt hän on tavannut työympyröissä miehen ja yhtäkkiä tuntuu että iahn muutaman kuukauden aikana hänen tunteensa ovat räjähtäneet käsiin. Tuntuu että hän on miehen koko ajan yhteydessä ja he tapailevat kun voivat. Asuvat siis eri paikkakunnilla. Sain tietää että mies on kaveriani 15 vuotta vanhempi ja eronnut. Samaan aikaan kun kaverini tunteet kasvavat, minua pelottaa miehen motiivit ja se, tuleeko hän satuttanaan kaveriani. Jotenkin tuntuu oudolta että noin vanha mies olisi näin nuoren kanssa tosissaan, vaikka molemmat niin sanovatkin.

Miten minun pitäisi tässä toimia? En haluaisi vain antaa kaverin satuttaa itseään pahasti mutta en tiedä miten tähän suhtautuisin. Tähän asti he ovat olleet pääasiassa kahdestaan, eivätkä ole nähneet toistensa kavereita tms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika. Ei se kaverisi ole mikään lapsi. Päättele siitä ukosta, onko tosissaan kun näet sitä. Omassa suhteessani 16 vuotta vanhempaan mieheen (alkoi ollessani n. 21) minä olin se, jonka tosissaan olemista epäili miehen kaveri... yhessä on oltu kohta 4v. Ei sun tarvitse tehdä mitään, jos ne näyttää rakastuneen toisiinsa. Jos kemiat kohtaa, ikäerolla ei ole väliä.

Vierailija
2/5 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tarina käynyt sekä omalle kohdalle että joillekin tutuille. Itse lopulta erosin suhteesta vanhempaan mieheen koska tulevaisuudentoiveet oli erilaiset. Tuttu on yhä onnellisesti samanlaisessa ison ikäeron liitossa. Halusi aikaisin lapsia, mies oli siihen valmis, ja näytti että vanhempi mies toi menevään elämään turvaa ja vakautta. Voi olla että ystäväsi muuttuu, mutta muutosta elämä on joka tapauksessa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan aikanaan mieheni kanssa kun olin 20 ja meillä on 17 vuoden ikäero. Nyt ensi kesänä juhlitaankin häitä. Parisuhteemme on huikea, sillä kemiamme ja tulevaisuuden haaveemme kohtaavat niin hyvin ikäerosta huolimatta. 

Vierailija
4/5 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni 18-vuotiaana. Mies oli 30v  ja eronnut. Nyt olen 32v ja naimisissa onnellisesti yhä saman miehen kanssa. Ikä ei oikeasti vaikuta jos kemiat täsmää ja samat toiveet elämältä. 

Tue ystävääsi, olet vain onnellinen hänen puolestaan, jos suhde kariutuu olet siellä yhä tukena :) Ystäväsi saa olla onnellinen sinun kaltaisestasi ystävästä, huoltahan vain kannat 

Vierailija
5/5 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillasi on oma elämä ja tyyppi on aikuinen. Todella harvalla ihmisellä se eka seurustelukumppani jää pysyväksi. Suhde miehen kanssa voi toimia, tai sitten ei välttämättä toimi. Riippuu ihan yksilöistä. Tuskin sullakaan  on mitään kristallipalloa, josta näet ja lähinnä keskity omiin suhteisiisi. Jos kaverisi suhteessa ei ole fyysistä väkivaltaa tms. niin anna olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi