Lue keskustelun säännöt.
Miten saatte huomiota "tavallisilla kauppareissuilla"?
03.10.2015 |
Moni nainen täällä kertoo saavansa miehiltä huomiota jopa ns. tavallisilla kauppareissuilla. Siis miten se käytännössä menee? Sanooko joku mies teille että "onpa hyvät rinnat"? Olen aina ihmetellyt tätä. En itse ole mikään kaunokainen, mutta pitäisin todella outona ns. kauppakommentteja ventovierailta. En ole myöskään koskaan huomannut tätä ilmiötä liikkeissä, kun ympärillä on ollut kaunottaria.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:07"]
Eikä muakaan joka viikko todellakaan isketä, ei edes joka kuukausi, todellisuudessa varmaan joitain kertoja vuodessa. Olen myös ihan kauhea juoppomagneetti. Eivät siis iske (aina) vaan tulevat vaan juttelemaan esim bussipysäkillä, penkillä, missä vaan. Mielestäni asia liittyy siihen, että toiset on vaan helposti lähestyttävämmän näköisiä kuin toiset. Esimerkiksi itse kun työskentelen isossa talossa niin kahvihuoneessa ujona virittelen helpommin keskustelua kiltin näköisen kanssa kuin sen jonka perusilme (tahattomastikin usein) on vähän vittuuntuneen näköinen. Eli ei tarvitse olla tyrkky tai seksipommi että sinua voidaan lähestyä.
[/quote]
Minua ei ole _koskaan_ eläessäni tultu iskemään, mutta siitä huolimatta olen myös juoppomagneetti. Kaikki juopot, vammaiset ja muuten vaan erikoiset ihmiset tulevat aina hyväntahtoisesti haastamaan niin kaupassa, bussipysäkillä, junalaiturilla kuin kadullakin. Tiedä sitten mikä siinä on :D