Mitä piirrettä miehesi tulisi sinussa todnäk ikävöimään?
Jos minulle tulisi mieheni kanssa ero, niin luulisin hänen ikävöivän eniten hauskojani juttujani. Minulla on yleensä aina kaikenlaisia sutkautuksia ja pikku nokkeluuksia, joilla saan hänet hymähtelemään.
Kommentit (38)
Mieheni olisi pulassa ilman minua. Hän tulisi kaipaamaan arjen hiljaista pikkumuurahaista, joka hoitaa asiat mahdottomissakin tilanteissa vähän itsekin ihmetellen kykyjään.
Kotiin on aina mieheni kiva tulla, lapset ja talo kunnossa. Haleja ja rakkautta pitkien poissaolojen jälkeen.
Jos minua ei olisi, arki romuttuisi. Mies ei voisi tehdä töitään, ei tienata tai toteuttaa itseään. Puolenvuodenkin työkeikat olisivat historiaa. Joutuisi mies hakeutumaan kortistoon tai tyytymään päivätöihin huonolla palkalla, myymään talomme ja selvämään työ-, päiväkoti-, koulu-, iltikka- ja harrasterumbasta ja kavereiden kyläilyistä puolin ja toisin, kaiken kodinhoidon ja ruoanlaiton kaupassakäynteineen ihan yksin. Lasten sairastelut lisäisivät taakkaa. Ei onnistuisi ikinä, vaikka hyvä isä ja rakastava puoliso onkin kotona ollessaan.
Hän kaipaisi juttuseuraa puheluille mihin vuorokauden aikaan tahansa, pohjatonta kaivoa työstressin taittamiseen, aina-valmista-rakastajaa ja hellimistä kotona ollessaan.
Onneksi mieheni tietää kaiken tämän. Saan arvostusta ja kunnioitusta häneltä aina, samoin hän minulta.
En minäkään pärjäisi ilman häntä...
Lienee sitä että on ruokaa jääkaapissa ja tiskit pestynä. Muuten se kävis varmaan mäkkärissä jokapäivä ostamassa euron juustoja.
Hauskuutta, avuliaisuutta ja ihan käytännön asioita, mm hyvää ruokaa, puhtaita vaatteita, siistiä kotia.
Tää on aika vaikea kysymys. Varmaan sitä tasapainotusta, jota tuon ton loppumattomaan huumorintajuun ja hauskuuteen. Mun seurassa se on yhtä hymyä ja naurua, hauskoja juttuja. Erossa hiljainen, ei niin huumorilla kaikkeen suhtautuva ihminen.
Kyllä tuo pystyi elämään kutakuinkin hyvin 35-vuotiaaksi ilman minua, joten pärjäisi arkiaskareissa jatkossakin yksin. Varmaan kaipaisi lähinnä sitä, että olisi jokapäiväinen kumppani jakamassa lapsenhoitovastuuta ja nauramassa lapsen sanomisille ja tempauksille.
Älyä, viiltävää huumoria ja kaikkia niitä pieniä asioita joihin hänen ei ole koskaan tarvinnut sekaantua, vaan on voinut elää kuin hotellissa. Pyykit on pesty ja silitetty, vessat siistit, ei kasoja tai pölyä ympäri asuntoa.
Ilmaista pyykkihuoltoa ja siivousta. Ja kulujenpuolittajaa. Tuskin muuta.
Kysyin mieheltä, olisin kuvitellut hänen vastaavan jotain yhteisestä huumorista, mutta mies vastasikin että tasavertaista rakkautta ja kiltteyttäni.
Haluan uskoa että sitä kuinka laitan muut etusijalle, eli epäitsekkyyttä. Enkä taida olla pöllömpi seuraneitikään :) pitäkää huolta rakkaistanne ja muistakaa kertoa kuinka tärkeitä he ovat! Koskaan ei tiedä mitkä jää sanoiksi viimeisiksi♡ samasta syystä olen huono riitantumaan pienistä, suosittelen! Turvallista ja mukavaa syksyä!
Sitä että en ole mustasukkainen enkä rajoittava ystävien harrastusten yms. menojen suhteen.En nalkuta siivous yms vuoroista.Hyvin on toiminut yli 20 vuotta ja huom! mulla itselläni on nuo samat " oikeudet"
Mun kokkaamaa ruokaa ja suihinottoja.
Ehkä vähän myös sitä kun nauran sen huonoille puujalkavitseille. Mutta joo, enimmäkseen ruokaa ja suikkareita.
Ei mitään. Paitsi ehkä sitä, että maksan laskut.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:07"]Mun kokkaamaa ruokaa ja suihinottoja.
Ehkä vähän myös sitä kun nauran sen huonoille puujalkavitseille. Mutta joo, enimmäkseen ruokaa ja suikkareita.
[/quote]
Täällä samat. :D
Varmaan pillua. Oikeasti.
Mies ihastui sivistyneeseen ja sulavaan seurapiirineitoon, vaikka neito olikin ulkoisesti melko hirvittävä tapaus. Läheisten ihmisten kanssa olen kuitenkin ärsyttävä kakara, eikä mieheni ole tavannut seurapiiripersoonaani moneen vuoteen.
Noh, ainakin seksiä on todella paljon, vaikken ole erityisen hyvä siinäkään.
Suihinottotaitoani ja tiukkaa kosteaa pimppiäni (vaikka 3 lasta). Siinä tärkeimmät valitettavasti.
Eniten mieheni varmaankin ikävöisi vartaloani. Halutessani osaan olla myös todella suloinen (ainakin oman mieheni mielestä) eli sitä varmaan myös jäisi kaipaamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 15:04"]Pilluani
[/quote]
No en takuulla lerputtavaa hiivaista koloasi jäisi kaipaamaan! -miehesi
[/quote] :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D