Mitä piirrettä miehesi tulisi sinussa todnäk ikävöimään?
Jos minulle tulisi mieheni kanssa ero, niin luulisin hänen ikävöivän eniten hauskojani juttujani. Minulla on yleensä aina kaikenlaisia sutkautuksia ja pikku nokkeluuksia, joilla saan hänet hymähtelemään.
Kommentit (38)
Luultavasti tulisi ikävöimään mun avuliaisuutta eli sitä, että teen aina parhaani että miehelläni olisi hyvä olla. (Sama pätee kyllä onneksi toisinkin päin). Lisäksi varmasti ulkoisia piirteitäni tulisi ikävöimään.
Ei varmaan mitään. Paitsi että olen nainen ja jaksanut häntä näinkin pitkään, edes silloin tällöin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:35"]
Ei varmaan mitään. Paitsi että olen nainen ja jaksanut häntä näinkin pitkään, edes silloin tällöin.
[/quote]
Vaihtaisiko miehesi sinut siis uuteen mieheen? :) Silloin ei kuule enää naisista puhutakaan kun miehet ryhtyy hommiin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:35"]
[/quote]
Vaihtaisiko miehesi sinut siis uuteen mieheen? :) Silloin ei kuule enää naisista puhutakaan kun miehet ryhtyy hommiin.
[/quote]
Ei vaan se ei saisi ketään, kaverimiehet taitavat henkisesti läheisempiä ja tärkeämpiä ollakin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:35"] Ei varmaan mitään. Paitsi että olen nainen ja jaksanut häntä näinkin pitkään, edes silloin tällöin. [/quote] Vaihtaisiko miehesi sinut siis uuteen mieheen? :) Silloin ei kuule enää naisista puhutakaan kun miehet ryhtyy hommiin. [/quote] Ei vaan se ei saisi ketään, kaverimiehet taitavat henkisesti läheisempiä ja tärkeämpiä ollakin.
[/quote]
Eli sinä olet ainoa joka hänet on huolinut? Ei varmaan ole kuvaa miehestä näyttää, onko hän ollut onnettomuudessa tms?
Sitä kun jaksan lumoutuneena ihmetellä tuulessa lentäviä lehtiä ja nautin oikeasti siitä kun saan tepsutella lätäkössä paljain jaloin. Ja sitä kun ajattelen kaikista pelkkää hyvää automaattisesti.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:35"] Ei varmaan mitään. Paitsi että olen nainen ja jaksanut häntä näinkin pitkään, edes silloin tällöin. [/quote] Vaihtaisiko miehesi sinut siis uuteen mieheen? :) Silloin ei kuule enää naisista puhutakaan kun miehet ryhtyy hommiin. [/quote] Ei vaan se ei saisi ketään, kaverimiehet taitavat henkisesti läheisempiä ja tärkeämpiä ollakin.
[/quote]
Eli sinä olet ainoa joka hänet on huolinut? Ei varmaan ole kuvaa miehestä näyttää, onko hän ollut onnettomuudessa tms?
[/quote]
No ei, mutta kuvittele smurffi. Eikä se ulkonäkö olekaan mikään huonoin puoli hänessä.
Aivan satavarmasti ruokaa, leipomuksia ja sitä että hoidan kaikki talouden raha-asiat hyvin.
Sama varmaan aapeen kanssa että mun huumorintajua. Siinä se varmaan olisikin.
Sitä, että saa paljon asioita anteeksi joista moni muu nainen olisi ajat sitten hirttänyt munista kattolamppuun..
Varmaan sitä että joku siivoaa ja laittaa ruokaa päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:29"]En usko että mitään. Inhoan itseäni vaikka mieheni väittää rakastavansa.
[/quote]
Luultavasti hänkin kyllä inhoaa sinua. Niin muuten minäkin ja minun serkkunikin inhotaan sinua! Ja mun naapuri, se vasta inhoaakin...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 15:04"]Pilluani
[/quote]
No en takuulla lerputtavaa hiivaista koloasi jäisi kaipaamaan! -miehesi
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:48"]Varmaan mun nenää.
[/quote] Olin tulossa kirjottamaan saman :D
En usko että mitään. Inhoan itseäni vaikka mieheni väittää rakastavansa.