Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä sanoo painavansa 62kg mutta istuessa näkyy vatsamamakkarat?

Vierailija
09.04.2022 |

Valehtekeeko painostaan?

M29

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta tiukkaako nykyään aina miehet tarkan kilomäärän, mitä nainen painaa? Joissakin ketjuissa toki miehet kertovat kysyvänsä tätä jo treffailun alussa, mutta olen ajatellut, että täytyy olla ihan marginaalista touhua, kuka edes vieraalle vastaisi tohon. Oma mieheni ei tiedä painoani, ei ole näiden vuosien aikana kysynyt, kertoisin toki jos kysyisi. Enkä minä tiedä hänen.

Vierailija
22/26 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmiset pinnallisia. Olisi parempi että koko ihmiskunta häviää maapallolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhee kun ei se voinut fotoshopata istuma-asentoaan litteämmäksi. Voi hyvä luoja nyt taas. Normaali ihminen ja normaalia että vatsamakkarat muodostuvat istuessa. Niillä kaikkein laiheliineimmillakin vatsa on se viimeinen paikka mistä rasva lähtee jos lähtee. Naisella rasvaa kuuluu tasaisesti kehossa ollakin.

Vierailija
24/26 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö ensimmäistä kertaa elämässäsi naisen, jolla on normaali vatsa? Mitä väliä numeroilla on? Kasva aikuiseksi.

Vierailija
25/26 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää kilomäärät joku juttu? Mulla ei edes ole vaakaa joten en osaisi sanoa painoani kilon tarkkuudella, en edes muutaman kilon 😂.

Vierailija
26/26 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa sille, ja tökkiä sitä sormella niihin vatsarulliin ja kikattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi