Naisystävä sanoo painavansa 62kg mutta istuessa näkyy vatsamamakkarat?
Kommentit (26)
Pitäisköhän sun vielä vähän kasvaa ja kehittyä, ennen kuin alat naisia katsella.
Mä painan myös 62kg ja istuessa mulla näkyy vatsamakkarat.
Kun painoin 55kg, niin makkarat eivät näkyneet.
Mulla oli 54 kiloisenakin vatsamakkarat istuessani. En tiedä kuinka laiha pitää olla, ettei istuessa tule ollenkaan vatsamakkaroita.
Menee vatsa kurtulle kuin istuu. Painoin 48kg ja silloinkin oli pienen pienet makkarat.
Valehtelee, oikeasti painaa 162kg. Naiset valehtelee aina muutaman kymmenen kiloa.
Kannattaa siirtyä nyrkkikyllikkiin.
Itsekin olen 160-senttisenä ollut 46-57-kiloinen ja aina on tullut enemmän tai vähemmän makkaraa. Vaikea monen naisen on vatsan kohdalta kiinteytyä. Naisella nyt vaan on rasvaa.
Mulla oli vatsamakkarat 48-kiloisena.
Kuule ap, olet kyvytön parisuhteeseen naisen kanssa. Hanki joku nukke.
No pakota tyttis vaa'alle ja katsot itse mitä se oikeesti painaa. Jos on 62.5, voit hyvällä omallatunnolla lempata sen. Valehtelee, pakana.
Ja sen jälkeen heti Tinderiin ja laitat kriteeriksi että ehdottomasti ei yhden yhtäkään vatsamakkaraa ja istumakuva bikineissä on oltava todisteena siitä. Muuten en ala mitään!
Ei kai sulla itellä vaan oo makkaroita muuten?
Laita se puntarille seisomaan, niin näet valehteleeko. Kilo tai kaks saattaa vaihdella normisti paino, mutta jos on valehdellut 4kg tai enemmän, niin pistä akka vaihtoon.
Minkä painoisella ja pituisella ei ole vatsamakkaraa istuessa?
On normaalia että istuessa tulee vatsamakkarat. Muuten iho olisi liian kireä.
Täysin lihakseton laihaläski akka on melkein yhtä kaamea kuin läski akka. Miksi te naiset päästätte itsenne lösähtämään? Sitten on itku kurkussa ja kauhea valitus, kun mies vaihtaa timmiin ja nättiin naiseen.
Joo se on kumma juttu kun ihmisessä on ihoa sen verran että se voi olla lysyssä ja sitten toisaaltaan venytellä. Aattele että ei oo pingotettu silleen kuin vaikka rumpujen kalvo. Jännä. Jännä.
Ei painolla ole välttämättä tekemistä kiinteyden kanssa.
Kai huomautit sille että ootpa läski?