Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes! Alle 100e mun ruokakulut/kk.

Vierailija
02.10.2015 |

Olen ihan normi työssäkäyvä ja siis sään. tuloista nauttiva, mutta piruuttani halusin tesyata pystynkö syömään alle satasella kuukaudes ja jumalavita onnistuin!! Oon syöny jopa hyvää ruokaa! Lidliä pääsäänt. käyttäny ja lähikaupasta tarjoukset. Vähän on hyvä fiilis, kun rahaa on mukavasti vielä tilillä, vaikka palkkapv lähenee.
Vaatii hieman työtä ja taitoa, mutta hyvää safkaa voi siis alle satasella saada mahaansa kuukauden ajan. Juu ja tiedoksi tämä myös pakoilaisille ;)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus testannut samaa. Jotenkin elämän hallintaa parantavaa kun tietää, että tiukan paikan tullen pärjäisi vähälläkin.

Aika paljon keittoja tein silloin, ja leivoin itse sämpylät. Pataruokia perusraaka-aineista, ja liha ja kala aina sitä mistä oli hyvä tarjous. Ja väliin kasvisruokia.

Voisi taas kokeilla, kun näin syksyllä ruoka-aineet ovat halpoja.

Vierailija
2/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munia ja puuroja. Halpaa on. Niillä pärjää pitkälle. Ainakin viikon pärjäisi niillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itsekin olen tykästynyt halpaan ruokaan, säästyneillä rahoilla ajattelin lähteä reissuun :) Töissä mulla usein eväänä itsetehtyä keittoa ja ruisleipää, melkein ilmasta verrattuna lounasravintolaan. Kotonakin pärjää vähällä: Lapsille kauden kasviksia (omenat, porkkanat nyt halpoja), jugurteista eivät juuri piittaa, joten niitä ei kulu. Päivälliseksi usein esim pastaa ja joku hyvä itsetehty kastike sekä salaattia. Hoikkia ollaan kaikki, harvoin sairastellaan. Köyhäily on kivaa!

Vierailija
4/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, pitäis kyllä ryhtyä samaan. Nyt kulut about 200e per naama :/

Vierailija
5/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 60e/kk!

T. pieni opiskelija

Vierailija
6/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarkempia vinkkejä kehiin! Esimerkiksi viikon ostoslista ois kiva! Oisin niin tyytyväinen jos pääsisin edes lähelle teidän lukemia.

Vierailija
7/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan lisää vinkkejä pihistelyyn, vaikka työssäkäyvä olenkin. Säästöjä haluaisin enemmän... Omia vinkkejäni.

Itse syön aamuisin kaurapuuroa voisilmällä. Arkisin juon aamukahvit vasta töissä. Olen vaihtanut kalliit hedelmät halvimpiin banaaneihin ja omeniin, jotka haen edullisesti torilta/tarjouksista/lidlistä. Käytän paljon lidliä muutenkin ja ostan kauppojen omia merkkejä. Ruuaksi usein keittoja/laatikoita/kastikkeita.

Vierailija
8/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:14"]Olen ihan normi työssäkäyvä ja siis sään. tuloista nauttiva, mutta piruuttani halusin tesyata pystynkö syömään alle satasella kuukaudes ja jumalavita onnistuin!! Oon syöny jopa hyvää ruokaa! Lidliä pääsäänt. käyttäny ja lähikaupasta tarjoukset. Vähän on hyvä fiilis, kun rahaa on mukavasti vielä tilillä, vaikka palkkapv lähenee.
Vaatii hieman työtä ja taitoa, mutta hyvää safkaa voi siis alle satasella saada mahaansa kuukauden ajan. Juu ja tiedoksi tämä myös pakoilaisille ;)
[/quote]

Hienoa! Ajattelin itsekkin jotain vastaavaa tehdä tai ainakin nykyistä huomattavammin suunnitella ruokakulutuksen ja sitä kautta alentaa laskua! :)

Vierailija
9/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lidlin tarjoukset ovat kurjistuneet entisestään, tänä viikonloppuna ei mitään järkevää tarjouksessa. Harvoin sitä ennen vanhaan lauantaitarjoukseen joutui pettymään. Muuten suosittelen jauhelihakastikkeen tekemistä, 700 g jauhelihaa hintaan 2,95 € vakiona joka päivä Lidlistä, ja siihen tomaattimurskaa, ja vettä, ja ruokalusikallinen jauhoja, niin hyvää tulee. T. mies.

Vierailija
10/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet talouden ainoa syöjäkö? Meilläkin taitaa olla lähemmäs 200€/hlö ruokakulut kuussa. Nelihenkinen perhe.

Vierailija
11/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:14"]

Olen ihan normi työssäkäyvä ja siis sään. tuloista nauttiva, mutta piruuttani halusin tesyata pystynkö syömään alle satasella kuukaudes ja jumalavita onnistuin!! Oon syöny jopa hyvää ruokaa! Lidliä pääsäänt. käyttäny ja lähikaupasta tarjoukset. Vähän on hyvä fiilis, kun rahaa on mukavasti vielä tilillä, vaikka palkkapv lähenee. Vaatii hieman työtä ja taitoa, mutta hyvää safkaa voi siis alle satasella saada mahaansa kuukauden ajan. Juu ja tiedoksi tämä myös pakoilaisille ;)

[/quote]

3 Saarioisen roiskeläppää päivässä. Ei kummoinen suoritus, mutta ei mitään järkeä ..

Kunnollisia ja terveellisiä salaattejahan ei tuolla syö terveellisten ja hyvien öljyjen yms. kera.

Vierailija
12/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:38"]

No Lidlin tarjoukset ovat kurjistuneet entisestään, tänä viikonloppuna ei mitään järkevää tarjouksessa. Harvoin sitä ennen vanhaan lauantaitarjoukseen joutui pettymään. Muuten suosittelen jauhelihakastikkeen tekemistä, 700 g jauhelihaa hintaan 2,95 € vakiona joka päivä Lidlistä, ja siihen tomaattimurskaa, ja vettä, ja ruokalusikallinen jauhoja, niin hyvää tulee. T. mies.

[/quote]

Oli siellä lammasta, sekä juustoja. Hain jo viikolla.

Vierailija
13/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme