Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko hankkimanne astiaston tuotanto lopetettu?
Kommentit (3)
On. Mutta ei nyt jo aikuinen lapsi siitä mallista ja kuvoista hirveesti tykännyt. Juhla astiastoki tarkoitettu. Kyllä se siitä vielä yulee pitämään, kaikki tulee aina uudestaan ajankohtaisiksi. Vielä ei edes tarvi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kauan mietin , valikoin ja vertailin minkälaisen kahviastiaston ostaisin. Lopulta päädyin Arabian Tuuli -astiastoon, ajaton ja kaunis. Kun menin hankkimaan, niin tuotanto oli lopetettu; minulla oli vanha esite:)
Alue: Aihe vapaa
On. Kyseessä Villeroy&bochin sarja. Metsästän sitä nettikaupoista, e-bayssa myynnissä mutta mielettömän kallis postitus Jenkeistä.