Elämäm koululaiset ottakaa järki nyt käteen.
Hävettää olla taas suomalainen... Mikä siinä on että jos ihminen on eri maasta tullut suomeen sotaa pakoon, on eri värinen ja luultavasti on eri uskossa kuin nämä elämäm koululaiset. Ja siitä sitten pitää ottaa aivan älyttömät pultit ja ruveta järjestämään mielenosoituksia kuten tämä Rajat kiinni ja Tampereella tänään ollut Neukkuja Turpaan 2015. Ja ennen kuin kukaan kerkiää aloittaa valituksen siittä miksi pakolaiset eivät ole sotimassa ja vertaavat siihen jos Suomessa alkaisi sota kuinka he puolustaisivat fanaattisesti isänmaataan. Selitetäämpäs vähän eroja. Syrian sodat käydään kaupungeissa josta syystä kuolleiden määrästä kolmannes on naisia ja lapsia kun taas Suomessa sodat on käyty metsissä kaukana asutuksesta. Ja kun ihan oikeasti käytätte ne viimeisetkin toimivat aivosolunne ja alatte miettimään haluaisitteko olla Al-Assadin, Isiksen vai useiden opopositiopuolueiden joukoissa pitäisi niitten vähisten aivosolujen toiminnan aikaansaamana ymmärtää miksi he eivät jää sotimaan ja puolustamaan isänmaataan. Enkä nyt haluaisi masentaa teitä elämäm koululaisia mutta siinä vaiheessa jos/kun Venäjä hyökkää Suomeen on teistä kolme neljäsosaa samassa tilanteessa pakolaisina kuin nämä Syyrian sodan pakolaiset. Ja seuraavaksi valitetaan siittä että suurin osa pakolaisista on nuoria miehiä. Tämä johtuu vain siittä että mies etsii turvallisimman reitin turvaan ja ilmoittaa sen perheelleen. Ja se että kaikka maahanmuuttajat ovat raiskareita on aivan hirveää yleistystä. Ja jos 80 ihmistä on ollut osoittamassa mieltä huonosta ruuasta ei sekään tarkoita että jokainen maahanmuuttaja olisi samanlainen. Nyt elämäm koululaisetkin toivottavasti ymmärsivät asian realiteetit kun tämä on suomeksi kirjoitettu kun teillä ei ole ollut aikaa oppia Englantia kun on ollut kiire elellä sossumasseilla ja olla tosi suamalainen ja juoda kaikki rahansa. Ei minulla muuta.
Kommentit (5)
En ole elämäm koululainen -olen maahanmuuttokriittinen nationalisti.
Vastustan ehdottomasti nykyistä nuorten muslimimiesten hallitsematonta elintasopakolaisuutta.
Minäkin vastustan tätä nykyistä #turvapaikan# hakemista, vaikka ystävpiiriini kuuluu eri maalaisia ja eri värisiä ihmisiä.
Ap, et millään saa tehtyä meistä kaikista maahanmuuttokriittisistä elämäm koululaisia. Suuri osa meistä on jopa korkeakoulutettuja.
Kyllä minä enemmän ihmettelen noita elämänkoululaisia jotka kuvittelevat vieläkin, että ne tyypit on sotaa paossa. Ne on paossa vaan sitä, että tarvisi itse tehdä jotain muutakin kuin marssia poliisilaitokselle seisoskelemaan.
Montako makeaa päärynäsiideriä vedit samalla kun avauduit?
Turvapaikanhakijoista toistaiseksi noin 2% on syyrialaisia (täällä Suomessa). Eli 17 000 turvapaikanhakijasta noin 340.