Mitä lasissa?
Mulla ei ole vielä mitään, mutta kohta on sherryä :)
Kommentit (65)
Coca-colaa on lasissa. Tein myös jauhelihakastikkeen, joka oli niin massiivinen, ettei mahtunut isoon paistinpannuun, joten laitoin puolet toiseen kattilaan porisemaan. Nyt ainakin riittää ruokaa koko viikoksi :d T. mies.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:27"]
Coca-colaa on lasissa. Tein myös jauhelihakastikkeen, joka oli niin massiivinen, ettei mahtunut isoon paistinpannuun, joten laitoin puolet toiseen kattilaan porisemaan. Nyt ainakin riittää ruokaa koko viikoksi :d T. mies.
[/quote] mukavaa :)
Kuivaa omppusiideriä. Kävin eilen ulkona, join muutaman ja tänään ei todellakaan pitänyt olla, mutta hirveät riidat aamusta alkaen täällä kotona, joten päätin että sama se ottaa sitten tänäänkin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:31"]
Kuivaa omppusiideriä. Kävin eilen ulkona, join muutaman ja tänään ei todellakaan pitänyt olla, mutta hirveät riidat aamusta alkaen täällä kotona, joten päätin että sama se ottaa sitten tänäänkin.
[/quote] Tsemppiä! Tuttu tunne
Saskiaa nyt ja tän ketjun innoittamana päätin nyt avata siiderin. Ostin ihan kokeeksi ekaa kertaa mansikka- raparperi light- siiderin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:35"]
Saskiaa nyt ja tän ketjun innoittamana päätin nyt avata siiderin. Ostin ihan kokeeksi ekaa kertaa mansikka- raparperi light- siiderin.
[/quote] Tykkäätkö? :) Tuo on ehkä mun lempisiideri :)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:35"]
[/quote] Tykkäätkö? :) Tuo on ehkä mun lempisiideri :)
[/quote]
Joo, on kyllä ihan hyvää. Aika makeaa tosin. Mausta tulee mieleen kesä ja Aurinko.
Kuivaa Strongbowia. Mies ei "jaksanut" käydä Alkossa niin otti itselleen ruokakaupasta olutta ja minulle siideriä. Alko olikin 200 metrin päässä ko kaupasta ja ajoi vielä sen ohi. En erityisemmin pidä muusta kuin täyteläisestä punaviinistä, sherrystä tai portviinistä. Ja kunnon glögistä jota kohta onneksi taas saa :)
Mulla on kohta taas sitä sherryä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:45"]
Mulla on kohta taas sitä sherryä.
Ap
[/quote] :) Miltä se maistuu?
ei vielä, mutta kohta belgialainen luomu 'syys' olut....