Minua ei arvosteta missään asiassa
Teen ruokaa kotona hullun lailla, kukaan ei kiitä.
Siivoan joka päivä eläinten karvat. Kukaan ei kiitä.Mitä hittoa käytän päivästäni aikaa noihin puuhiin, kun kukaan ei kiitä ja sano ompa täällä puhdasta, kiva kun on ruokaa. Eikun woltista tilaamaan.
Kommentit (5)
Kenen eläimiä teillä on hoidossa?
Kenen pitäisi kiittää?
Päivittäistä ruokaa ja puhtautta herkästi pidetään itsestään selvinä, kun joku toinen huolehtii niistä. Kotityöt ovat "huomaamattomia töitä" eli vasta silloin huomataan niiden arvo, jos se joku jättää ne tekemättä: nälkä kurnii ja on iljettävän sotkuista.
Koska asun yksin, teen kaikki kotityöt itse. Vaikkei joskus millään jaksaisi. Tiedän miten paljon vaivannäköä on mennyt siihen, että on siisti koti. Sen takia huomaan sen ja saatan kylässä ihastella talon siisteyttä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kuulostaa tutulta. Sitten joskus harvoin kun mies tekee jotain kotitöitä, niin jos en kiitä häntä, niin hän rupeaa tivaamaan että "No, etkö edes kiitä kun olen tyhjentänyt tiskikoneen ja laittanut pyykit". Miksi minun pitäisi erikseen kiittää häntä, kun hän ei koskaan, ei ikinä kiitän kun olen tehnyt kotityöt. Hän oikein korostaa että kotityöt kuuluvat minulle, vaikka ei todellakaan olla niin sovittu.
Lähde lomalle ja ota lähteissä kuvat huushollista ja ilmoita, että kun tulet takaisin, on syytä olla yhtä puts ja plank.