Nyt ymmärrän kun yh-äitejä pidetään kevytkenkäisinä
Miesten suhteen. Niin paljon on netissä moitteita kuinka yh:lta irtoaa helpolla seksiä ja miehet vaihtuu ym.
Olen aina puolustanut yh-äitejä, koska olen itsekin sellainen ja en käyttäydy itse niin kuin yleistetään.
Pidin yleistämistä jonain vanhana tabuna ja nyt saan todistaa itse vastaavaa läheltä. :(
Äijiä meinaan riittää ja yökyläilijöitä samoin. Lapset varmaan... noh, ei nyt ainakaan kovin pidä touhusta.
Erosta ei ole kauaakaan ja nyt jo varmaan ainakin kymmenen kaveria siellä mammalla käynyt vähän hoitelemassa.
Vielä järkyttyneempi olin kun minullekin tarjottiin jämiä jostain tyypistä. Juu, ei kiitos. Kyllähän noita ehdokkaita olisi ollut, mutta ei ole innostanut hosua, vaikka lapset eivät ole tuolloin ollut mailla halmeilla. Haluan itse antaa itselleni aikaa, samoin lapsilleni. En halua minkään keskeneräisen keskelle uutta ihmissuhdetta edes. Ensin pitää kaikki arjen kuviot pyöriä niin tasaisesti kun mahdollista. Tällöin mahdolliselle, tulevalle suhteellekin on varmaan paremmat lähtökohdat.
Mikä ihme teitä naisia vaivaa? Miksi ette arvosta itseänne? Ja jos nyt joku sanoo, että äidilläkin saa olla seksiä niin miksi ei voisi ajatella vakipanoa? Tai ainakin hoitaa ne hommelit ilman, että lasten tarvitsee nähdä heistä jokainen.
En ole tiukkapipo, mutta en tekisi itselleni niin. Enkä ainakaan lapsilleni.
Meillä ei juokse vaihtuvat miehet ja lapset saa siten olla kotonaan ilman jännitystä minkälainen tyyppi tällä kertaa tulee aamulla äidin makkarista.
Itse haluan nostaa yh-äitien mainetta omalta osaltani siinä periaatteitteni ohessa ja rakkaat kanssasisareni, tehkää samoin!
Vain siten voitte saada arvostusta eikä tarvitsisi joutua hyväksikäytetyksi mennen tullen. Käykää treffeillä ja harrastakaa seksiä, mutta tuokaa lasten eteen vasta sellainen mies, joka on lastenne arvoinen!
Toki tämä pätee yh-iseihinkin naisten suhteen, mutta sepä ei olekaan aiheena pinnalla vuodesta toiseen.
Älkää ryhtykö vieraan miehen äidiksi (sekin osuus sinusta kuuluu omille lapsillesi) vaan etsikää tasa-arvoista seuraa. Ei tarvitse ottaa vastaan myöskään ensimmäistä vastaantulijaa, ei edes sinne sänkyyn.
Kyllähän monen miehen on helppo tulla sellaiseen kuvioon lasten jatkoksi kun palvelut pelaa. Ilman sellaista mahdollisuutta ehdokkaat vähenee kun joutuvat todella miettimään ovatko valmiita ottamaan myös vastuuta. Lapset siis jo olemassaolollaan karsivat jyvät akanoista jos vaan annatte siihen mahdollisuuden.
Ette silti jää yksin, mutta voitte joutua hiukan odottamaan.
Mut eikös hyvää kannata odottaa?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:46"]
Liikuitkohan ap vähän vääränlaisessa porukassa, jos keskustelun pyörii aina juomisen ja seksin ympärillä? Minut kasvatti yh-äiti, joka oli vähän päälle kolmekymppisestä kuolemaansa asti yksin (muutamaa kivaa lyhytaikaista miesystävää lukuun ottamatta) ihan vaan sillä, ettei halunnut minun näkevän ravaavia miehiä. Kaksikymmentä vuotta on aika pitkä aika olla yksin, ja sitten vielä leimataan netissä lortoksi, koska oli yh.
[/quote]
En liiku, mutta olen tutustunut tässä matkan varrella. Nämä kaverit on jäänyt aika pian taka-alalle, koska emme jaa samanlaisia elämänarvoja.
Aluksi tosin on annettu ymmärtää hieman muuta.
Nyt pitää mennä, mutta lippu korkeelle mammat ja pitäkää itsestänne huolta! :)
ap
Niin ja aihe lähti siitä kun kuvittelin ettei tällaista enää ole eikä tapahdu vaan tämä on jokin miesten pinttynyt ja vanha luulo. Kitketään se vähäkin pois niin muuttuu heidänkin toiminta (mitä en hyväksy ja tarkoitan näitä hyväkskäyttäjiä ja moraalittomia miehiä).
Miksi ihmeessä peukutetaan alas?