Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko aikuinen? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
04.10.2006 |

minä olen mielestäni nuori aikuinen 22v

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukuttelen ja murjotan aika raskaasti välillä, jos en saa tahtoani läpi.

Aikuisen pitäisi kai jo osata hillitä itseään.

Vierailija
22/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastinta en ole tosin ikinä sulattanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen aina olevani vielä 20v. =)

Vierailija
24/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aikuinen? Miten se määritellään?

Vierailija
25/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni aikuiseksi, olen 28-vuotias.

Olen kyllä vastuuntuntoinen, vakaa ja turvallinen " aikuinen" lapselleni, mutta en osaa mieltää itseäni aikuiseksi kuitenkaan.

Vierailija
26/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan vastuuta itseni lisäksi perheestäni. Tunnen oloni " ikälopuksi" samanikäisten, mutta villiä ja huoletonta opiskelijaelämää viettävien tyyppien kanssa.

Hoidan lapsen ja kodin, valmistun pian yliopistosta, olen naimissa ja suhteemme on kestänyt yhteensä yli seitsemän vuotta, maksan asuntolainaa, olen eläkesäästäjä ja säästän myös lapselle rahastoon. Teen vapaa-ehtoisesti " tylsiä" asioita: marjastan ja sienestän, kilpailutan vakuutukset ja sähköyhtiön, sulatan pakastimen = asioita, jotka ei useille samanikäisille tule edes mieleen.

Muutun suvaitsevaisemmaksi, enkä ole enää niin " musta-valkoinen" , kuin alle parikymppisenä.

Vuosi tuntuu todella lyhyeltä ajalta ja olo tavallisesti seesteiseltä ja tasaiselta ilman turhaa dramatiikkaa.

Mikä sen aikuisuuden lopulta määrää, en tiedä...

Vierailija
27/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nykyään on muotia sanoa, ettei tunne olevansa aikuinen, vaikka olisi 40-vuotias. Toisaalta, aika lapselliseltahan tuollainen lausunto nelikymppisen suusta kuulostaakin...

Vierailija
28/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu siitä, että mitä pidetään aikuisena olemisena...

Mä en ole tylsä, tykkään juhlista ja kivaa olla humalassakin aina välillä. Mun vaatteet on aika kaukana jakkupuvuista ja kotikin tuppaa olemaan hujan hajan.

Toisaalta taas pidän lapsestani huolta, minulla ei ole maksuhäiriöitä, taskussani on ylempi akateeminen loppututkinto, pidän itseäni suvaitsevaisena

ja toisaalta taas... äh, minusta on tosi vaikea sanoa, että olenko aikuinen. Se kuulostaa musta niin tavattoman tylsältä ja keski-ikäiseltä.

Joten Kauko Röyhkää lainaten olen ehkä mieluummin vanha kuin aikuinen.

T. se 39v.

Vierailija
29/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai sitten taidakaan olla, kun en saa edes itsestäni pidettyä huolta ja kannettua vastuuta... Olen 26-vuotias.

Vierailija
30/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nuori aikuinen 20vee ja naimisissa..

Vierailija
31/31 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen? En taida olla. Melko kypsä tietyissä asioissa, mutta aikuiseksi en itseäni vielä sanoisi. Toisaalta tietty ' lapsellisuus' helpottaa muksujen kanssa peuhaamista ja tuo siihen hyviä juttuja, joten en osaa tuota ongelmana pitää.