Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olisiko kiva jos siskosi tekisi näin?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei olisi todellakaan kivaa ja tuollainen käytös ei ole missää tapauksessa hyväksyttävää. Katkaista nyt perheenjäseneensä välit "peloitellakseen" ja emotionaalisesti manipuloidakseen sallien samalla itselleen noin absurdiin käytökseen oikeuden? Kuulostaa kuvottavalta meiningiltä..
Tuollaista minä ei hyväksyisi ikimaailmassa ja tuon nuoren naisen asemassa ei enää olisi yhteydessä hänen siskoonsa. Eläisin elämääni eteenpäin onnellisena ja yhteydessä vanhempiin jne. Kyllä varmasti tuo siskontytär vanhempana tajuaisi äitinsä typerän käytöksen, kun hänelle heräisi kiinnostus tädistää ja saisi kuulla isovanhemmiltaan, mistä johtuen äidin ja tädin välit katkesivat.
Alue: Aihe vapaa
Siskos kuulostaa inhottavalta ja vain itseään ajattelevalta. Ei osaa (lue: ei halua) asettua toisen asemaan eikä välitä. Mä en ikinä voisi kuvitellakaan olevani omaa siskoani kohtaan tuollainen. Hän on mulle äärimmäisen rakas.
Äitini kanssa mulla on huonot välit, tai oikeastaan ei välejä ollenkaan koska niin on helpompi. Äitini on maailman sydämettömin ja ilkein ihminen. Voi aivan hyvin sanoa jotain yhtä julmaa kuten siskosi sinulle.
N26