Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa oleva mies ehdottaa salaista tapaamista...

Vierailija
02.10.2015 |

Nyt pitäisi saada järki tähän hommaan, pitäisi osata sanoa ei... Tai sitten laittaa viesti, että sopiihan se... Ahdistaa, koska tuntuu siltä, että nyt oma itsekkyys vie voiton...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin väliin pitkän harkinnan jälkeen...

ap

Vierailija
2/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä saavuttaa, että alkaa olla varatun miehen kanssa. Ellei vapaata löydy, olen ihan mielelläni sinkkuna. Tuttavapiirissä on alkanut suhteita noin, etä varattuina aletaan seurustella ja päädytään yhteen. Vaikka olisi voitajafiilis, on ne todelliset voittajat ne jätetyt. He eivät ole pettäjiä.  Nuo jätetyt näkyy pärjäävän pitkäsä juoksussa paremmin.Tuntuu olevan jatkuva epäilys puolsoitten kesken, kun pettämällä aloitetaan suhde. Mennään kiirellä kihloihin ja naimisiin ja oletetaan sitä kautta suhteen kestävän. Syyllisyys kulkee kuitenkin mukana ja kynnys pettää taas pahan olon lievittämiseksi on helppoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:40"]

Jätin väliin pitkän harkinnan jälkeen...

ap

[/quote]

Hyvä, ihana kuulla että järki voitti. Tsemiä sulle!

Vierailija
4/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tapaamassa lasta. Mieti olisitko hyvä äitipuoli lapselle. Haluatko tuhota tuon lapsen koko elämän. Toki miehellä myös osuutta lapsensa elämän pilaamisessa. Vaikka sinulle se on yksi seksi kerta niin vaimon ja lapsen elämän se tuhoaa kokonaan. Kokemusta on.

Vierailija
5/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sulle se olis pelkkä yksi (tod.näk. huono) pano ja vaimolle ja lapselle koko elämä. Pysy ap järjissäsi.. Saathan sä nyt vapaatakin miestä halutessas!

Vierailija
6/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Missä päin? Taitaa olla mun ukko....

Vierailija
7/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota sä sille ihan avointa tapaamista vaikka miehen kotona vaimon ja lasten läsnäollessa.

Vierailija
8/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä mies. Ajattele itsesi sen petetyn vaimon asemaan. 

Vierailija
9/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kyseessä vielä mies, jota olen salaa "himoinnut" tosi kauan. Hän on tähän asti halunnut pitää asiat ystävyys-linjalla, mutta nyt ääni muuttui yhtäkkiä kellossa ja sain niin suorasukaisen ehdotuksen, että siinä ei jäänyt mitään epäselväksi: seksiä minun luonani. Ihmettelen vain, että miksi nyt... 

Intuitioni sanoo, että pitäisi kuitenkin pysyä miehestä kaukana, kun tilanne muuttui niin äkkiä ja miehen aloitteesta, mutta toisaalta tekisi mieli toteuttaa ne fantasiat, joita olen miehestä haaveillut monta vuotta. Edes kerran... :/ 

Vierailija
10/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:41"]

Ehdota sä sille ihan avointa tapaamista vaikka miehen kotona vaimon ja lasten läsnäollessa.

[/quote]

Hyvä.

Vierailija
11/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sinne kotiin vaan niin saat tavattua kaikki tän miehen rakkaat ja ne sut. Eiköhän se hekumakin siinä tasi kun kielletyn hedelmän vaikutusta ei enää ole.

Vierailija
12/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostu ja sovi salatapaaminen jonnekin mökille. Sitten salaa hommaat sinne tapaamispäivänä miehen vaimon, läheiset ja heidän seurakuntansa edustajan paikalle myös odottamaan. Sitten yllätätte miehen ja järjestätte intervention miehen seksiriippuvuudelle.

Vierailija
13/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi alle 10-v. lapsi. Vaimoa en ole koskaan tavannut, ainoastaan kuullut hänestä juttuja miehen kertomana, mm. ammatin, iän jne.

Sama tilanne: toista vuotta olen salaa katsellut miestä, mutta pysynyt kaukana. Nyt mies teki aloitteen ja vihjasi katselleensa minua jo pidemmän aikaa... Tää on ihan uutta mulle...

Vierailija
14/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas odotan tapaamista sinkkumiehen kanssa. Ja itsekin olen sitä kyllä.

Vierailija
15/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:18"]

Yksi alle 10-v. lapsi. Vaimoa en ole koskaan tavannut, ainoastaan kuullut hänestä juttuja miehen kertomana, mm. ammatin, iän jne. Sama tilanne: toista vuotta olen salaa katsellut miestä, mutta pysynyt kaukana. Nyt mies teki aloitteen ja vihjasi katselleensa minua jo pidemmän aikaa... Tää on ihan uutta mulle...

[/quote]

Miten voit edes harkita antavasi pillua tuollaiselle niljakkeelle? Eihän tuollaista petturia voi edes mieheksi sanoa. Anna mä arvaan: sen mukaan vaimon kanssa menee todella huonosti ja ovat hakemassa avioeroa ihan näinä päivinä ja sen tunteet sua kohtaan ovat ihan ennenkokemattoman syviä. 

Vierailija
16/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joka vaimon painajainen eli jos arvostat heidän perhettään, niin lähde tilanteesta.

Vierailija
17/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulemma aikeissa erota, lähinnä haluaa salaista hauskanpitoa, eli seksiä vieraan naisen kanssa. Ei mitään sen enempää, eikä edes romanttista.

Itsekin mietin asian järkevyyttä juurikin vaimon näkökulmasta...muuten olisin sanonut jo kyllä.

Vierailija
18/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on henk.kohtaisia mieltymyksiä tietty, mutta itseäni kuvottaisi liikaa. En voisi olla halveksimatta häntä, ja se ei luo hyvää pohjaa erotiikalle.

Vierailija
19/19 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä mietin! Itse en halua mitään muuta kuin yhden ilman sitoumuksia, mutta kun on se vaimo. Taidan siis jättää väliin...

Ap