Nautitteko te naiset siitä, että komea ja hyväkroppainen mies koskettaa teitä hieronnassa?
Kävin tänään hieronnassa täytyy kyllä sanoa, että pienen lisämausteen antoi touhuun hieroja, joka oli komea ja mukava. Siinä lähti oikein mielikuvitus laukalle.
Kommentit (27)
Ei tietenkään, hyi! Mitä sä oikein kuvittelet?
Onneksi minulla on mies, jolla on monta koulutusta ja ammattia. Yksi niistä on hieroja :)
Tuntuuko hierojamiehistä tämä ällöltä? Vai voitteko jopa nauttia työstä?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, hyi! Mitä sä oikein kuvittelet?
Narraat…
Oliko hierojalla pitkä pyyttoni oikeassa,vai vasemmassa lahkeessa!
Hieronta itsessään on jo nautinto, ja hierojat yleensä omaavat hyvän kropan.
Vierailija kirjoitti:
En mene koskaan mieshierojalle.
Minä aina
Mun vakihieroja on ihana. Kostun hänen käsittelyssään ihan litimäräksi ja lopuksi hän nu ssii minulta tajun kankaalle.
M46
Vierailija kirjoitti:
Mun vakihieroja on ihana. Kostun hänen käsittelyssään ihan litimäräksi ja lopuksi hän nu ssii minulta tajun kankaalle.
M46
Olet mies ja kostut? Hmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Olet mies ja kostut? Hmm
Olen transsu, puolet miestä ja puolet naista.
M46
TÄSSÄ MITÄÄN HIEROJIA TARVITA, riittää kun katsoo niitä videoita eräästä, niin nautinto tulee pelkästä katselusta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nautin ja annan römpsääkin!
Pertti 50-vee verkkosukkahousuissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Olet mies ja kostut? Hmm
Olen transsu, puolet miestä ja puolet naista.
M46
Homo sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
TÄSSÄ MITÄÄN HIEROJIA TARVITA, riittää kun katsoo niitä videoita eräästä, niin nautinto tulee pelkästä katselusta.
Ai poo pee girlsseistä?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nautin ja annan römpsääkin!
Onko pakko ottaa jos ei halua?
Minun hieroja on 60 +, paino jotain 100 kg, 165 pitkä , ilman hiuksia. Maailman paras hieroja.
Ok! Eipä siinä!