Nautitteko te naiset siitä, että komea ja hyväkroppainen mies koskettaa teitä hieronnassa?
Kävin tänään hieronnassa täytyy kyllä sanoa, että pienen lisämausteen antoi touhuun hieroja, joka oli komea ja mukava. Siinä lähti oikein mielikuvitus laukalle.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄSSÄ MITÄÄN HIEROJIA TARVITA, riittää kun katsoo niitä videoita eräästä, niin nautinto tulee pelkästä katselusta.
Ai poo pee girlsseistä?
Nope, mies tanssijat, olen nainen.
Olen monesti alkanut suimistella vittulihaksiani kesken hieronnan ja mikronytkyttää pakaroitani rytmikkäästi. Asiansa osaava hieroja kyllä huomaa vihjeen ja alkaa nussia minua pyytämättä.
N78
Vierailija kirjoitti:
Minun hieroja on 60 +, paino jotain 100 kg, 165 pitkä , ilman hiuksia. Maailman paras hieroja.
Ja takuuvarmasti kova mies panemaan, arvaanko oikein?
Vierailija kirjoitti:
En mene koskaan mieshierojalle.
En minäkään menisi muutoin, mutta heillä on enemmän voimaa hieroa, kuin joillakin naishierojilla.
Jos hartiat ja niskat ovat tosi jumissa, niin ei siinä riitä joku niiden sively, vaan on hierottava niin, että veri todella lähtee kiertämään ja lihakset "pehmenee".
Käynkin vain hierottamassa, niskaa ja hartiioita ja yläselkää, joten tarvitsee ottaa pois vain pusero yltä.
Ja rintaliivitkin saavat olla paikallaan, koska makaa hieronta pöydällä vatsallaan, vain rintaliivien olkaimet lasken alas.
Ei ole milloinkaan mitään intiiimiin vivahtavaakaan miesihierojien kanssa, kai mulle on sitten sattunut ne kaikkein fiksuimmat mieshierojat
Ja toisekseen, onhan tuota ikääkin jo 58 vuotta, joten sekin voi rauhoittaa tilanteen normaaliksi.
Mulla kerran mieshieroja hieroi niin rajusti, että selkä oli sinivioletti pari vk operaation jälkeen. Mitä lie raivoa purki....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄSSÄ MITÄÄN HIEROJIA TARVITA, riittää kun katsoo niitä videoita eräästä, niin nautinto tulee pelkästä katselusta.
Ai poo pee girlsseistä?
Nope, mies tanssijat, olen nainen.
Oikeastaan huomaan, ettei tarvi katsoa, riittää kun ajattelen.....tässä jo pari kertaa tänäänkin ajatelleena.....
Onko tää Pertti 50v se hieroja?