Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalan näkökannalta ihmiset olemme vain kivoja ihmisiä vähän eläimiä korkeampia

Vierailija
09.04.2022 |

Mikä saa meidät vihaamaan isäntäämme,Jumalaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, erehdyt. Emmehän kaikki vihaa?

Vierailija
2/6 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se turmeltuneisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko loppu?????? Minulla on 3 rokoitusta!!

Vierailija
4/6 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omaksi kuvaksi hän heidät loi."

Eli juutalais-kristillisessä uskonnollisuudessa pitäisi ajatella, että Jumalan suhde ihmiseen on sama kuin sinun suhteesi valokuvaan, joka on sinusta otettu.

Sanotaan, että kaikki ihmiset ovat Jumalan edessä saman arvoisia. Mutta jos pysytään tässä kuvavertauksessa, niin en todellakaan pidä saman arvoisina kaikkia valokuvia, joita minusta on elämäni aikana otettu. Lapsuudessani otetut kuvat ovat minulle arvokkaampia kuin uudemmat kuvat, koska silloin valokuvia otettiin vähemmän. Samalla logiikalla voisi kuvitella, että Jumalalle joku 5000 vuotta sitten elänyt ihminen oli tärkeämpi kuin satunnainen nykyihminen.

Vierailija
5/6 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Omaksi kuvaksi hän heidät loi."

Eli juutalais-kristillisessä uskonnollisuudessa pitäisi ajatella, että Jumalan suhde ihmiseen on sama kuin sinun suhteesi valokuvaan, joka on sinusta otettu.

Sanotaan, että kaikki ihmiset ovat Jumalan edessä saman arvoisia. Mutta jos pysytään tässä kuvavertauksessa, niin en todellakaan pidä saman arvoisina kaikkia valokuvia, joita minusta on elämäni aikana otettu. Lapsuudessani otetut kuvat ovat minulle arvokkaampia kuin uudemmat kuvat, koska silloin valokuvia otettiin vähemmän. Samalla logiikalla voisi kuvitella, että Jumalalle joku 5000 vuotta sitten elänyt ihminen oli tärkeämpi kuin satunnainen nykyihminen.

.No ei pidä ajatella,se on oma ihmisen logiikkasi.

Vierailija
6/6 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäntäni on Spagettihirviö, ja en vihaa häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi