Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö te kaiken ulkomailta ostajat, että tuhoatte Suomen taloutta?

Vierailija
02.10.2015 |

Ärsyttää, kun erityisesti nuorehkot naiset tilaavat ihan periaatteesta kaikki meikit ja vaatteet ulkomailta kun niin "säästää" (ja silti tilataan satasilla kuussa). Ilmiö on todella yleinen jo, vaikka kuulostaisi ihan marginaaliselta. Parempi olisi ostaa vähemmän ja se Suomesta. Wishistä ym nettikaupoista tilataan kaiken maailman turhaa tilpehööriä. Ei ihme jos kaupoilla menee huonosti ja palveluntarjoajat sulkee oviaan, kun kukaan ei kuluta Suomessa mihinkään vaan tilaa kaiken Kiinasta.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:28"]

Chanelin keskikokoinen klassikkolaukku maksaa Ranskassa 4250 euroa. Suomessa monta sataa enemmän, eli sen verran että sillä saa kahdelle hengelle lentoliput ja hotelliyön, joten miksi porukka ei hakisi sitä Ranskasta pienen viikonloppureissun kera? 

[/quote]
Sopiiko kysyä mitä teet työksesi? 

Vierailija
182/183 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen yrittäjä ei välitä palvella asiakasta. Sain juuri yhdeltä suomalaiselta yrittäjältä ikävän vastauksen ihan asialliseen kysymykseen. Niille ei nähtävästi tule vieläkään mieleen, että asiakas voi ihan oikeasti ostaa haluamansa muualtakin. Suomessa ei ole minkäänlaista asiakaspalvelua. Siksikään en erityisesti varta vasten suosi suomalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:54"]Virolaiset kampaajat ja kosmetologit kuuntelevat asiakasta ja tekevät huolellisen työn. Edullisemmin. Suomalainen kampaaja tai kosmetologi aloittaa aina sen session sillä että haukkuu asiakkaan hiukset tai ihon paskaksi, ja paasaa että ei tälle nyt voi enää mitään tehdä kun pilalla blaa blaa blaa kun et ole käynyt pitkään aikaan, vaikka kampaaja olisi ihan itse viimeksi ne asiakkaan huonoiksi menneet hiukset värjännyt. [/quote] No huh huh. Sullapas on käyny huono tuuri kampaajien kanssa. Minulla on aina ollut hyviä kampaajia jotka kuuntelevat minua mutta osaavat myös sanoa mielipiteen että ehdotuksia. Jos en ole ollut tyytyväinen niin olen äänestänyt jaloillani ja vaihtanut kampaamoa. Kukaan ei koskaan ole haukkunut minun tai kenenkään muun hiuksia.

[/quote]

Kyllä mä yhdyn edellisen vastaajan kokemukseen. Kampaajilta juurikin on tosi vaikeaa saada hyvää palvelua. Ne tosiaan arvostelee mielellään asiakkaan hiukset huonoksi, sitten leikkaa jotakin muuta mitä pyysin ja lopuksi väkisin yrittää myydä kalliita hiussarjojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi