On ihanaa olla lihava keski-ikäinen nainen.
Saa kulkea aivan rauhassa. Ei tarvitse pelätä miehiä niinkuin te nuoret ja kauniit joudutte nyt tekemään.
Kommentit (13)
Varo vaan, tuun läppäsemään sua pyllylle.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:53"]
Ei tunnu keski-ikäisyyskään auttavan.
Pitää vissiin alkaa pukeutumaan johonkin ihmekaapuihin :(
[/quote]Minulla ainakin tehoaa. Tosin olen myös pitkä ja lihava.
Voi kun saisikin jonkun kivan pyöreämmän naisen viereensä, ois niin kiva pidellä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:00"]
Voi kun saisikin jonkun kivan pyöreämmän naisen viereensä, ois niin kiva pidellä.
[/quote]Olen kyllä varattu mutta tarkoitin ettei tarvitse pelätä raiskaajia yms.
Mulla on käynyt niin, että suomalaiset ei enää kiinnitä huomiota mutta 40-70 v mamut enemmän kuin koskaan ennen. Ei oikein toivottua tämä.
Eiköhän raiskaajille kelpaa kaikki naiset. Jopa ne 75-100vuotiaat mummot.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:09"]
Mulla on käynyt niin, että suomalaiset ei enää kiinnitä huomiota mutta 40-70 v mamut enemmän kuin koskaan ennen. Ei oikein toivottua tämä.
[/quote]Minuun ei kiinnitä huomiota kummatkaan ryhmät vaan rauhassa saa olla.
Muakaan ei vilkuilla. Olen todella maskuliininen nuori nainen. Käytän vain miesten vaatteita. Pyrin peittämään kehon muodot. Olen ihan näkymätön, vaikka olen kauniskasvoinen ja hyväkroppainen. Korkeintaan queer-naiset katselee välillä.
Itsekin tällainen miesmäinen nainen. Nuorena jaksoin yrittää olla vähän naisellisempi ja olinkin suositumpi - heti kun vähän meikkasi ja laittoi hemaisevaa päälle niin vientiä tuli, kummallista.
Noh, tunnen aina itsenki jotenkin transuksi naisellisesti laitettuna ja huomio tuntuu vastenmieliseltä, joten nykyään ihan tyytyväisenä olen huomaamaton rumilus ja suomitantta.
Kyllä ei katso eikä ahdistele minkään maalaiset miehet kun on keski-ikäinen,pitkä,lihava ja ruskeat lyhyet hiukset. Saa olla rauhassa kaikilta paitsi omalta mieheltään.
Niin, mä sain viime viikolla huomiota mustalta koripalloilijalta. Miehelle vinkkas, että naisellas on hyvä takapuoli. Mies sitten kiitteli, tyytyväisenä taputteli tavaraansa ja myöhemmin vielä kikatteli, kun oli jantteri kuolannu useasta kulmasta.
Olihan se perhanan komea kolmekymppinen mies, ja mä olin siinä aivan hämmennyksissä. Hivelihän se ajatus sisintä.
satakiloinen 43v
Minä olen pyöreä keski-ikäinen nainen ja huomaan, että katsekontaktia ottavat erityisesti noin 60-99 v. miehet sekä nuoret parikymppiset pojat. Vastaan ystävälliessti katseisiin ja olen iloinen saamastani huomiosta. Se on sitten eri juttu, haluaisinko sen läheisempää tuttavuutta muuta kuin ikäisistäni miehistä.
Ei tunnu keski-ikäisyyskään auttavan.
Pitää vissiin alkaa pukeutumaan johonkin ihmekaapuihin :(