Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tajusin mikä on miesten ja naisten ero

Vierailija
02.10.2015 |

Naiset ovat ajattelultaan arkisempia kuin miehet. Miehille pelkkä olemassaolo on usein tuskallista, naisten ongelmat liittyvät arkeen. Nainen saattaa stressata koulutehtäviä, sukkapuikon katkeamista, mies tuskailee pelkän olemassaolon kanssa. Miehethän tekevät enemmän itsemurhia ja ovat useammin syrjäytyneitä. Naiset pärjäävät keskellä arkea paremmin kuin miehet, mutta eivät ole samalla tavalla syvällisiä kuin miehet.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:42"]

Eipä mennyt ollenkaan metsään. Tämä on totuus, jota miehet eivät myönnä itselleen. Jos mies ei saa naista, se on naisten vika. Jos mies ei saa seksiä avioliitossa, se on vaimon vika. Jos mies ei menesty koulussa, se on naisen vika. Jnejne. Nainen taas etsii syytä ongelmiinsa lähinnä itsestään; mikä minussa on vikana kun löydä miestä? Jos naisella on jokin ongelma, hän pyrkii etsimään siihen ratkaisua; hän alkaa laihduttamaan, hän opettelee meikkaamaan, hän yrittää olla mukava ja hymyillä enemmän, että kelpaisi miehille. Jos hän ei pärjää koulussa, hän ahkeroi enemmän. Jos hän ei saa liitossa seksiä, hän miettii mikä hänessä on vikana, kun ei kelpaa miehelleen, pitäisikö ostaa seksikkäitä alusvaatteita, keksiä jotain uutta seksielämään vai mennä parisuhdeterapiaan? Jos naista masentaa, hän puhuu ystäviensä kanssa, yrittää keksiä jotain piristävää tai hakeutuu psykologin vastaanotolle.

Mitä tekee mies vastaavassa tilanteessa? Hän masentuu ja kärsii masennuksesta kunnes ei enää kestä ja ampuu kuulan kalloonsa. Tai sitten hän alkaa juomaan. Elämä potkii häntä päähän, mies ei itse ole syyllinen tietenkään mihinkään.

[/quote]

Tämä on sinun näkemyksesi asiasta, ei mikään yleinen totuus. Huomaatko miten tässäkin tekstissä leivot naisista uhreja?  ;)

Etpä tietenkään.

[/quote]

En ole tuo jolle vastasit mutta itse en nakisi etta tuo tarkoittaa etta nainen on uhri. Itse yleensa yritan miettia ongelmia sita kautta etta en voi kauheasti, jos lainkaan, suoraan vaikuttaa siihen mita muut tekevat ja ajattelevat. Sen takia kannattaakin keskittya ratkaisujen etsimiseen itsestaan.

Vierailija
42/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuskailemista olemassa olossa on?

Vierailija
44/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:42"]

Eipä mennyt ollenkaan metsään. Tämä on totuus, jota miehet eivät myönnä itselleen. Jos mies ei saa naista, se on naisten vika. Jos mies ei saa seksiä avioliitossa, se on vaimon vika. Jos mies ei menesty koulussa, se on naisen vika. Jnejne. Nainen taas etsii syytä ongelmiinsa lähinnä itsestään; mikä minussa on vikana kun löydä miestä? Jos naisella on jokin ongelma, hän pyrkii etsimään siihen ratkaisua; hän alkaa laihduttamaan, hän opettelee meikkaamaan, hän yrittää olla mukava ja hymyillä enemmän, että kelpaisi miehille. Jos hän ei pärjää koulussa, hän ahkeroi enemmän. Jos hän ei saa liitossa seksiä, hän miettii mikä hänessä on vikana, kun ei kelpaa miehelleen, pitäisikö ostaa seksikkäitä alusvaatteita, keksiä jotain uutta seksielämään vai mennä parisuhdeterapiaan? Jos naista masentaa, hän puhuu ystäviensä kanssa, yrittää keksiä jotain piristävää tai hakeutuu psykologin vastaanotolle.

Mitä tekee mies vastaavassa tilanteessa? Hän masentuu ja kärsii masennuksesta kunnes ei enää kestä ja ampuu kuulan kalloonsa. Tai sitten hän alkaa juomaan. Elämä potkii häntä päähän, mies ei itse ole syyllinen tietenkään mihinkään.

[/quote]

Kas kun meillä menee toisin päin.

Minä olen se joka syyttää itseään, jos tulee ongelmia ja yrittää parantaa etsien tietoa ja kokeilemalla jotain uutta. Vaimo on se kenen mielestä puhuminen on turhaa, hän vain syyttää ongelmista elämää. Hän ei turhaan omaa toimintaa muuta. Hän vain koittaa kestää ja odottaa että elämä muuttuu.

Minä olen se joka haluaa ratkaista ongelmia keskustelemalla oli sitten kyseessä lasten kasvatus, parisuhde, tunteet tai seksi. Vaimo ottaa siiderin ja murjottaa. Minä olin se joka varasi ajan parisuhdeterapiaan. Vaimo oli se joka masentui ja lihoi.

Kyllä tuo tekstisi minusta meni hieman metsään.

Vierailija
45/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ei mitään lisättvää. :D

Vierailija
46/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:49"]

[/quote]

Snun pitäisi olla syvällinen ja mies, jotta ymmärtäisit.

Vierailija
47/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns syvälliselle pohdinnalle on aikaa, kun ei tee arkisia töitä. Ei riipu sukupuolesta.

Vierailija
48/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla oikeassa. Täytyy toki muistaa että osa naisista voi olla henkisesti miehiä, ja osa miehistä naisia. Tämä ei toki tarkoita että he olisivat ulkoisesti mitään rekkiksiä tai naismaisia miehiä.

Vierailija
49/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:51"]

[/quote]

Snun pitäisi olla syvällinen ja mies, jotta ymmärtäisit.

[/quote]

Jos oletetaan että saattaisin ymmärtää edes vähän, niin voishan sitä koittaa jotenkin selittää?

Vierailija
50/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne kuin yhden miehen, joka potisi olemassaolon tuskaa, ja hän on hieman etäisempi kaveri. Ja olen sentäs liki viisikymppinen. Luulisi minun tavanneen heitä enemmän elämäni varrella.

Sen sijaan sellaisia naisia tunnen monia. Ihan lähipiiristä tulee mieleen kolme.

Vierailija
51/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että se oli se pippeli- ja pimppijuttu.

Vierailija
52/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se sukupuoli ollut vain sosiaalinen konstruktio eikä mitään eroa ole?

Vierailija
53/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pärjäävät keskellä arkea paremmin kuin miehet, mutta eivät ole samalla tavalla syvällisiä kuin miehet.

[/quote]

Nalkutuksen määrästä voi muuta päätellä.

Naisilla arki vasta kamalaa on sukat sielllä ja jugurttipurkit täällä ja näk näk näääk.

Vierailija
54/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä.