Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännä kun itse aina kehuu muita, niin

Vierailija
02.10.2015 |

kukaan ei koskaan anna mitään kehuja tai kohteliaisuuksia takasin. Mikähän siinäkin on? Jos esim kehun kavereiden ulkonäköä,tyyliä yms, niin kukaan ei sano mulle mitään koskaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen ohi, mut mulla on yks niin ärsyttävä ystävä joka kalastelee niin kauan kehuja itselleen että lopulta ei päästä asiassa eteenpäin ennen kun on kehunut hänen haluamansa asian. Itse hän hyvin harvoin kehuu yhtään mitään, yleensä haukkuu kaikki ja kaiken. Rasittava tyyppi, jonka kanssa joudun pakosta olla tekemisissä.

Vierailija
2/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, oot minusta tosi kaunis ja nätti. Sul on aina niin fiksu kampaus ja tosi ihana se uus mekko. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita pidemmalle luin ketjua, sita helpompi oli arvata miksei ap:lle niita kehuja satele :D napayttelee takaisin ja rahjaa anonyymilla plstalla. Kuulostaa silta etta ap on vain ikava ihminen vaikka toisia kehuukin, kuka nyt kotkanpesaa menee toimin tietaen sorkkimaan...

Vierailija
4/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa ei ole aihetta kehua?

Vierailija
5/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole kehuttavaa? Ihan villi arvaus vaan.

Vierailija
6/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kai luulee että olen sen takia näin itsevarma että pidän itseäni maailman kauneimpana. Oisko kateellisia itsevarmuudesta sitte ap

Vierailija
7/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI se menee niin että pitää saada vasta " lahja" sanoistaan?! En minä ainakaan miehelleni vastaa samalla lailla, jos hän vaikka sanoo et sulla on tiukka pi**u, ni kiitos niin sullakin :D

Vierailija
8/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:24"]

AI se menee niin että pitää saada vasta " lahja" sanoistaan?! En minä ainakaan miehelleni vastaa samalla lailla, jos hän vaikka sanoo et sulla on tiukka pi**u, ni kiitos niin sullakin :D

[/quote]kyllä! ap

Vierailija
9/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul o tyhmät kaverit? Ajattele jos tekis työelämässä noin, ettei vastais koskaan saamiinsa apuihin. Aika ohkaseks jäis verkosto äkkii?

Vierailija
10/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut ei vaan sovi suomalaisten suuhun.

Vierailija
11/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi back to you -kehuminen on hemmetin teennäistä ja typerää jos sillä toisella ei oikeasti ole mitään kehuttavan arvoista.

Vierailija
12/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:28"]

Musta toi back to you -kehuminen on hemmetin teennäistä ja typerää jos sillä toisella ei oikeasti ole mitään kehuttavan arvoista.

[/quote]No ei sitä ole tarkotus heti sanoa, mutta ettei koskaan, niin se on jo naurettavaa ap

Vierailija
13/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:24"]AI se menee niin että pitää saada vasta " lahja" sanoistaan?! En minä ainakaan miehelleni vastaa samalla lailla, jos hän vaikka sanoo et sulla on tiukka pi**u, ni kiitos niin sullakin :D
[/quote]
No kokeile vaikka vastata, että hyvä et mulla on tiukka koska sulla on niin pieni et ei muuten tuntuis missään. Vai mitä?

Vierailija
14/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:24"]AI se menee niin että pitää saada vasta " lahja" sanoistaan?! En minä ainakaan miehelleni vastaa samalla lailla, jos hän vaikka sanoo et sulla on tiukka pi**u, ni kiitos niin sullakin :D
[/quote]
No kokeile vaikka vastata, että hyvä et mulla on tiukka koska sulla on niin pieni et ei muuten tuntuis missään. Vai mitä?
[/quote] miks pitäs valehdella ku sillä on iso?!

Vierailija
15/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mutta kyllä jokin juttu siinä takana on oltava ap

Vierailija
16/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidat kehua niin usein ja paljon, että vastapuoli huomaa, että teet sen kalastellaksesi kehuja itsellesi. En piruuttaankaan kehuisi silloin takaisin. Sitä paitsi ulkonäköön pohjaava itsetunto (tai sen puute sinun tapauksessasi, kun kerran kalastelet kehuja) on hataralla pohjalla ja kertoo ihmisen pinnallisuudesta. Kehitä itsellesi mieluummin arvomaailma ja arvosta itseäsi ja muita luonteen perusteella!

Vierailija
17/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös kehun esim treffeillä miestä. Mutta en ole koskaan saanut mitään kehuja itse. ap

Vierailija
18/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:36"]Itse myös kehun esim treffeillä miestä. Mutta en ole koskaan saanut mitään kehuja itse. ap
[/quote] no oliskohan sussa jotakin vikana?

Vierailija
19/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se tuntuu vaan niin teennäiseltä... jos joku sanoo mulle vaikka että voin kun sulla on nätti mekko, niin pitäisikö siis vastata, että kiitos, ja sulla on ihanat kengät/kampaus/laukku... (minkä nyt hätäpäissään siinä keksisi?)

Vierailija
20/43 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä kaikissa on jotain kehumisen arvoista, jos vaan asian haluaa nähdä niin. Toinen asia on se, että onko tarpeen kehuskella ketään. Ystävällinen ja reilu käytös on enemmän, kuin mitkään kohteliaisuudet.