Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelä-Suomen lukiolaisista kolmasosa jättää kouluruoan syömättä!!!

Vierailija
01.10.2015 |

Vaikka se on ilmaista!!!

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että tuosta kolmasosasta on myös iso osa abeja. Itse olen abi ja monesti vain tunti tai kaksi enää päivässä koulua, enkä jaksa jäädä sitten tunniksi odottelemaan ruokailua vaan menen suoraan kotiin syömään.

Vierailija
42/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:11"]Näin on. Että sellasta herkkua.

Itse aikanaan en nähnyt kouluruuassa mitään vikaa, mutta omat lapset ei erityisemmin tykkää...
[/quote]
Ihan nykypäivää. Mäkit täynnä teinejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:38"]

En syönyt koskaan lukio aikana koulussa.

[/quote]

Lintsasit varmaan äidinkielenkin, kun yhdyssana ei onnistu?
[/quote]
:)

Vierailija
44/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:38"]Julkisesti syöminen on ahdistavaa eikä aina osu ruokatunnit ystävien kanssa samaan aikaan. Olen syönyt ehkä viidesti lukiossa.
-abi
[/quote]

Meinaatko työelämässäkin pärjätä ilman lounasta, kun julkisesti syöminen on ahistavaa?
[/quote]
Pienessä taukotilassa(josta itselläni on kokemusta) omien eväiden syöminen ei ole verrattavissa ison lukion ruokasaliin.

Vierailija
45/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:14"]

Itkeekö nämä lukiolaiset kameran edessä ja on nälkälakossa? Ei...

[/quote]

Onko lukiolaisten toiveista ruokalistat laitettu uusiksi? Ei...
[/quote]
On

Vierailija
46/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mamut oli syömättä amiksessani. Arvosteli ruokaa ja minua jos oli huonoa ruokaa. Näillä mamuilla on temperamentin suhteen kyllä paljon käännyttettäviä persoonia. Minusta he ovat terroristejä kaikki pakolaiset jos ruokakin alkaa maistumaan paskalta jatkuvasta valittamisesta ruoka pöydällä. Minä en saanut rahaa yhtään mistään pitsoihin enkä kebabbeihin. Muut menivät pizzeriaan kuin oli huonoa koulu ruokaa. Olen ylpeä ja valaistunut käytyäni aina koulu ruokailussa. Ketään ei voi millään toisella tavalla vääristää mielipidettäni kuin terrorisoimalla. Kouluruokailua tulee ikävä ja haluaisin joskus suorittaa uudestaan tutkintoni syötyäni kebabin tai pizzan mitä en toivottavasti enä nälissäkään tule enä ikinä ostamaan tuollaista kallista väärin tehtyä ROSKARUOKAA. Hesburger myös on täyttä roskaa kuin kuulin tämän pizza naama omistajan puhuvan leikkauksista sunnuntai vuoroista vaikka saisin alennuskupongin 2yhteen hintaan niin syön mielummin kotona terveellisesti lihaa ja lisuketta ilman kastiketta kuin mitään roska ruoka paskaa. Ja rullakebab ja pizzat falafeliä myöten on roska ruokaa. Jos minulle tarjotaan eilistä lihaa jatkuvalla syötöllä kuin maksan heille armottomasta rahasta saisin armottoman annoksen itselleni jopa citymarketin salaatin !!! Liha on kumminkin pääravinto ja paras ravinto toistaiseksi niin suosittelisin kalan syöntiä enemmän suomessa. Kyllä ne 38e kilo ahven fileet kuin ostaa kilon ja ostaa vaikka lidl perunasaalaatin niin kyllä siitä paistaa 50e paremmat ruoat kuin rullakebabilla. Jos yrität väittää vastaan jotain niin et taatusti saa ikinä itse paistaa rullaa. Kalaa saat. Ja saat vielä kalastaa itse.

Vierailija
47/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on huono tuuri kuin ette saa hyvää ruokaa kouluruokalasta. Minulla on aina ollut hyvä tuuri ja olen ainakin saanut hyvän mielen kouluruokailusta joka kerta. Sekä suomessa on hygienia määräykset. Minulla oli mato salaatissani kotona myös. Voisinpa päästä vain syömään johonkin kouluun. Nyt on paras aika syödä koulussa. No jos pakolainen eksyy kouluruokalaan niin silloin kyllä pitää karkoitaa pois ja heti.

Vierailija
48/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:23"]

Suomen taktiikka omia kansalaisia kohtaan: teetetään laitoskeittiöissä mautonta ja epämääräistä ruokaa, jota oppilaat eivät syö. Näin säästetään kustannuksissa kun ruokaa kuluu vähän. Pakolaisille ruoka ei maistu: palkataan heille omat kokit tekemään maistuvaa ruokaa.

[/quote]

Ilmeisesti näillä pakolaisilla ei ole mahdollisuutta mennä lounaan jälkeen kaupan kautta kotiin äidin tekemän päivällisen äärelle. Se voi olla ainoa vaihtoehto ja päivän kohokohta joten varmaan odotukset ja ärsytysaste muutenkin on korkealla. Harmi, että heille on luvattu niin paljon parempaa. Tavallaan se kuklux-tyyppi teki palveluksen myös maahantulijoille kun kertoi omalla tavallaan että ei tämä ole mikään mummola.

[/quote]

Kuka heille on luvannut niin paljon parempaa? Jotkut nettiprovot?

Noissa vastaanottokeskuskissa ihmiset tekevät hikihatussa töitä jotta jokaisella olisi ruokaa, peti, vaatteita ..perustarpeet kunnossa. Ei niihin millään taikakeinolla pysty parempaa taikomaan vaikka miten yrittäisi.

Jos eivät ole tyytyväisiä niin menkööt vaikka hotelliin. Onhan heillä ollut varaa hotellimajoitukseen ja pitkiin taksimatkoihin vaeltaessaan vaarallisen Euroopan läpi tänn Suomeen asti.

Vierailija
49/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja joskus kouluruoka on oikeasti niin laadutonta ettette uskokaan! Joissain kouluissa ruoka on todella hyvää, mutta jostain syystä etenkin ala-asteilla ruoka harmaata mössöä jota edes keittiöhenkilökunta ei syö

Vierailija
50/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:59"]Kaikki mamut oli syömättä amiksessani. Arvosteli ruokaa ja minua jos oli huonoa ruokaa. Näillä mamuilla on temperamentin suhteen kyllä paljon käännyttettäviä persoonia. Minusta he ovat terroristejä kaikki pakolaiset jos ruokakin alkaa maistumaan paskalta jatkuvasta valittamisesta ruoka pöydällä. Minä en saanut rahaa yhtään mistään pitsoihin enkä kebabbeihin. Muut menivät pizzeriaan kuin oli huonoa koulu ruokaa. Olen ylpeä ja valaistunut käytyäni aina koulu ruokailussa. Ketään ei voi millään toisella tavalla vääristää mielipidettäni kuin terrorisoimalla. Kouluruokailua tulee ikävä ja haluaisin joskus suorittaa uudestaan tutkintoni syötyäni kebabin tai pizzan mitä en toivottavasti enä nälissäkään tule enä ikinä ostamaan tuollaista kallista väärin tehtyä ROSKARUOKAA. Hesburger myös on täyttä roskaa kuin kuulin tämän pizza naama omistajan puhuvan leikkauksista sunnuntai vuoroista vaikka saisin alennuskupongin 2yhteen hintaan niin syön mielummin kotona terveellisesti lihaa ja lisuketta ilman kastiketta kuin mitään roska ruoka paskaa. Ja rullakebab ja pizzat falafeliä myöten on roska ruokaa. Jos minulle tarjotaan eilistä lihaa jatkuvalla syötöllä kuin maksan heille armottomasta rahasta saisin armottoman annoksen itselleni jopa citymarketin salaatin !!! Liha on kumminkin pääravinto ja paras ravinto toistaiseksi niin suosittelisin kalan syöntiä enemmän suomessa. Kyllä ne 38e kilo ahven fileet kuin ostaa kilon ja ostaa vaikka lidl perunasaalaatin niin kyllä siitä paistaa 50e paremmat ruoat kuin rullakebabilla. Jos yrität väittää vastaan jotain niin et taatusti saa ikinä itse paistaa rullaa. Kalaa saat. Ja saat vielä kalastaa itse.
[/quote]
Mitä helvettiä? Kannattas opetella kirjoittamaan niim joku saattais ymmärtääkin mikä sun pointti oli..

Vierailija
51/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
52/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Että sellasta herkkua.

Itse aikanaan en nähnyt kouluruuassa mitään vikaa, mutta omat lapset ei erityisemmin tykkää...

Vierailija
53/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onko se kolmasosa kenties mamuja?? Tällainen nirsoilun kulttuuri on siis tulossa Suomeen ja jo suomessa!

Vierailija
54/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:11"]No mutta onko se kolmasosa kenties mamuja?? Tällainen nirsoilun kulttuuri on siis tulossa Suomeen ja jo suomessa!
[/quote]
Mee nyt vittuun! Ei sua jaksa kukaan enää täällä

Vierailija
55/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeekö nämä lukiolaiset kameran edessä ja on nälkälakossa? Ei...

Vierailija
56/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En PYSTY syömään kouluruokaa. Ahdistaa syödä julkisella paikalla. Ja kouluruuastani on löytynyt matoja salaatista ja kaikkia epämääräisiä möykkyjä perunasta.

n15

Vierailija
57/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En PYSTY syömään kouluruokaa. Ahdistaa syödä julkisella paikalla. Ja kouluruuastani on löytynyt matoja salaatista ja kaikkia epämääräisiä möykkyjä perunasta.

n15

Vierailija
58/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:14"]Itkeekö nämä lukiolaiset kameran edessä ja on nälkälakossa? Ei...
[/quote]
Ne on mäkkärissä tai hesessä

Vierailija
59/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok jättää syömättä. Ei pakolaistenkaan oo pakko syödä, jos ei kelpaa. Olkoon syömättä. Routa porsaan kotiin ajaa.

Vierailija
60/99 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näille koululaisille nyt sitten luvattu oma kokki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan