Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muka hyvää seksiä voi opettaa tai oppia?

Vierailija
09.04.2022 |

Joo, jos se lähtee henkilöstä itsestään ja hän ymmärtää, että seksi ei ole vain jotain tekniikoita vaan seksi on ihmisen koko kokonaisuus: mieli, älykkyys, luovuus, intuitio, karkea- ja hienomotoriikka, tasapaino, lihasten ja nivelten liikelaajuus, proprioseptiikka, tilanhahmotuskyky, tilannetaju, herkkyys, vahvuus, läsnäolo, kaikki aistit, yhteys johonkin pyhään…

Niin minusta jos seksi on huonoa, niin sitä on todella vaikea parantaa mitenkään esimerkiksi kertomalla toiselle, mitä haluaisi, koska sillä toisella pitäisi olla sisällään kyky tähän kaikkeen ja sisäsyntyinen ymmärrys valjastaa kaikki tämä siihen tilanteeseen.

Huono on sitä, että henkilöllä ei ole näitä kykyjä ja taitoja ja/tai ne eivät herää henkiin tämän partnerin kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalsta on erikseen.

Vierailija
2/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi oppia. Ihmisen seksitaidot pysyvät sellaisina, jotka ne ovat ihmisellä jo syntymähetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä sen sanoit. Ehkä voi kuitenkin luottamuksen ja tuntemisen myötä vapautua enemmän olemaan noita toisen kanssa.

Vierailija
4/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutit aina lässyttävät, että voi oppia ja opettaa ja yhdessä opetella pliiplaa. No ei se silloin ole hyvää eikä hyväksi muutu.

Vierailija
5/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään, jos ihminen on sulkeutunut ja ylihäveliäs. Yritin tällaisen miehen kanssa seurustella, mutta eihän siitä mitään tullut kun alapääasiat olivat niin kauhean hävettäviä eikä seksistä, toiveista ym. pystynyt puhumaan mitään.

Vierailija
6/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun aika nopeasti

Vierailija
7/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla kuitenkin aina puolustetaan, että sitä voi yhdessä parantaa. Niin onko nyt tosielämässä kuitenkaan yhtään paria, joilla olisi ollut konkeloa, kankeaa kökköseksiä ja yhdessä oltaisiin harjoiteltu ”hyvä seksi”? Mitäs kaikkea se harjoittelu sitten piti sisällään? Luovuus-, liikkuvuus-, älykkyys-, tunne-, jne. jne. harjoitteitako? Vai nimesittekö vain yhden osa-alueen? Esim. Meidän seksi on huonoa, koska miehen lonkkien liikkuvuus on puutteellinen -> miehelle lonkkia avaavia harjoitteita? Huonossa yleensä niin monet osa-alueet on huonoja, että mahdoton on paljoa tilannetta kohentaa.

Vierailija
8/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalsta on erikseen.

Vain haluton triggeröityy.

Vierailija
9/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaaliterapeutit aina lässyttävät, että voi oppia ja opettaa ja yhdessä opetella pliiplaa. No ei se silloin ole hyvää eikä hyväksi muutu.

Voi tziisus terapeutit vain lässyttää. Kaikki ei tykkää samasta. Mä tykkään jos/kun nainen kertoo mistä tykkää. Sen olen huomannut että naisissa on valtavia eroja siinä kun kertoo miten haluaisin. Yksikin tiuskaisi jos ei kelpaa niin ole ilman. Ei sitä pirkale tarvi yrittää repiä irti. Seksi on oleellinen asia suhteessa niin siitä ihan oikeasti kannattaa kertoa mistä tykkää.

Vierailija
10/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tziisus terapeutit vain lässyttää. Kaikki ei tykkää samasta. Mä tykkään jos/kun nainen kertoo mistä tykkää. Sen olen huomannut että naisissa on valtavia eroja siinä kun kertoo miten haluaisin. Yksikin tiuskaisi jos ei kelpaa niin ole ilman. Ei sitä pirkale tarvi yrittää repiä irti. Seksi on oleellinen asia suhteessa niin siitä ihan oikeasti kannattaa kertoa mistä tykkää.

Minä taas väitän, että suurin osa seksin osa-alueista pitäisi olla parin välillä luonnostaan hyviä. Sitten voi neuvoa ja ohjata tietyissä asioissa, esim. tänään ihan kevyt kosketus riittää. Mutta jos asento mättää, kehonkieli mättää, tuoksu mättää tai joutuu aina ohjaamaan toisen kädet johonkin kohtaan, koska yhteys puuttuu ja homma ei solju, niin ei sellaisessa työstämisessä ole mitään mielekkyyttä. Tuo mitä kerrot kuulostaa enemmän tällaiselta jälkimmäiseltä, että jatkuvasti neuvot ja esität toiveita, ja silloin onkin parempi ”olla ilman jos ei kelpaa”.

Vierailija
11/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään tällaista ”tykkään näistä kolmesta asiasta”. Todella tylsää olisi, jos olisi vain rajattu määrä tai kourallinen asioita. Oikean miehen kanssa tykkään lähes kaikesta.

Vierailija
12/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi oppia.

Mistä

Ihmeestä voi tietää, mistä tykkää? Onhan se opettelua.

Vierailija
13/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi oppia.

Mistä

Ihmeestä voi tietää, mistä tykkää? Onhan se opettelua.

Perusvireen pitää olla hyvä alusta. Silloin voi sen päälle rakentaa ja viilata.

Vierailija
14/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalsta on erikseen.

Mutta yllättäen haluttomuusketjuun on tullut parissa tunnissa 120 viestiä ;)

Vierailija
15/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voi opetella aikuisviihdevideoilta.

Vierailija
16/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaanko te sitä presettänne reistaatte , eikä kutka lähde ? Oikein valtion puolesta taitaapi olla neuvontaterapiatkin , jotta ollako mies vai nais ja vaihtaisko välillä, kumpi kivampi ?  Eikä synny " lasta eikä pastaa " . Elämmekö lopun aikoja ?  Osattiin tuota ennen.

Vierailija
17/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jostain syystä täysipainoinen seksuaalinen nautinto löytyi mein parisuhteessamme vasta n. 30v iässä, oli huipussan n. 40v iässä, nyt 50v sairaudet ovat vähentäneet seksin harrastamista n. yhteen kertaan kuukaudessa(jatkuvat kuukautiset, jatkuvat tulehdukset).

Vierailija
18/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja on satanut, koska paikalla lähinnä kokematonta porukkaa

Vierailija
19/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietin parikymppisenä kuusi vuotta suhteessa, jossa yritin ja yritin ”opettaa”. Ei siitä mitään tullut kun mies ei kestänyt koskaan kuin max. 15 sekuntia. En tajua, miten mulla edes kärsivällisyys riitti. Mieluummin joku kunnon panomies kuin tuollainen. Ne oppii.

Vierailija
20/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voi opetella aikuisviihdevideoilta.

Hyvin huono keino! Ei niistä mitään opi! Ja varsinkin miehille oppimisen kannalta ihan paskaa. Luulee vaikka mitä kun sitä pumppailua on katsonut ja oppia sieltä ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä