Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos tästäkin Lidl

Vierailija
01.10.2015 |

Kävelin 8 km Lidl ostamaan broilerin sisäfileitä ja olivat loppu. Mitä järkeä laittaa tarjouksia ja sitten kaikki on _aina_ loppu. Eikö niitä voisi tilata sellaisia määriä, että seuraavanakin päivänä on vielä yksi paketti jäljellä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla menen sinne aamu 9 ja hamstraan tarjoustuotteita säkillisen.

Vierailija
2/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjous tuotteet on loppu AINA meidän K-marketistakin. Lappu kyllä löytyy "tilapäisesti loppu" ja takahuoneessa on vinopino esim.kahvia joka on tarjouksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tarjoustuotteita on vähän. Ei niistä mitään voittoa ole tarkoitus tahkoa vaan houkutella ihmisiä kauppaan ostamaan kaikkea muutakin.

Vierailija
4/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

City-Market mainostaa aina että vaippatarjoukset koskee myös isoja pakkauksia. Ikinä misään ei ole vain ollut isoja pakkauksia esillä, vain pikkupakkauksia... joten on kuitenkin halvempaa ostaa Prismasta normaalihintaan megapackit.
Tuleehan siä ostettua kaikkea mitä kärryihin on ehtinyt plokata kuitenkin, ja yleensä loppusumma on paljon isompi kuin Prismasa. Että hienosti cittaritkin "myy loppuun" mainostettua kamaa =D

Vierailija
5/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:05"]Kävelin 8 km Lidl ostamaan broilerin sisäfileitä ja olivat loppu. Mitä järkeä laittaa tarjouksia ja sitten kaikki on _aina_ loppu. Eikö niitä voisi tilata sellaisia määriä, että seuraavanakin päivänä on vielä yksi paketti jäljellä.

[/quote]
Minä pyöräilin 15 kilometriä Lidliin ja olin siellä noin klo 19.00 ja pakasteallas oli pullollaan tarjousbroikkua, mutta en ostanut, koska ei ollut aikomustakaan ostaa sitä.

Vierailija
6/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tarjoustuote loppuu kesken, on asiakkaalle annettava mahdollisuus ostaa se myöhemmin tarjoushintaan. Vaihtoehtoisesti asiakkaalle on annettava kampanjatuotetta vastaava myyntiartikkeli tarjoushinnalla."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288739187644.html

Vierailija
7/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl aukeaa klo 8.00

Vierailija
8/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:14"]

"Jos tarjoustuote loppuu kesken, on asiakkaalle annettava mahdollisuus ostaa se myöhemmin tarjoushintaan. Vaihtoehtoisesti asiakkaalle on annettava kampanjatuotetta vastaava myyntiartikkeli tarjoushinnalla." http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288739187644.html

[/quote]

Paitsi, kun niissä ilmoituksissa lukee, että niin kauan kuin tavaraa riittää.

Vierailija
9/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:14"]"Jos tarjoustuote loppuu kesken, on asiakkaalle annettava mahdollisuus ostaa se myöhemmin tarjoushintaan. Vaihtoehtoisesti asiakkaalle on annettava kampanjatuotetta vastaava myyntiartikkeli tarjoushinnalla."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288739187644.html
[/quote]

Kiitos tästä tiedosta. Tällä käyn K-marketin kimppuun. Sillä seuraavaan kauppaan on 12km matka...

Vierailija
10/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:05"]

Kävelin 8 km Lidl ostamaan broilerin sisäfileitä ja olivat loppu. Mitä järkeä laittaa tarjouksia ja sitten kaikki on _aina_ loppu. Eikö niitä voisi tilata sellaisia määriä, että seuraavanakin päivänä on vielä yksi paketti jäljellä.

[/quote]

Ei taida sulla olla kaikki kotona?

Vierailija
11/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelin Lidliin 20 km! Talvella hiihdän sinne 30 km! En minä sieltä mitään osta kunhan käyn kusemassa siihen nurkalle ja sylkäisenkin siihen.

Sitten minä vedän kivirekeä perässä 5 km! Tulen siihen paikallisen keskustapuolueen kaupan eteen. Sieltä minä ostan sitten ruokaa ja kotia menen.

Vierailija
12/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Viimeksi kävelit lehtipihvien perässä ja sipulit olivat vääränkokoisissa pusseissa.

Vierailija
13/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi. Ja mä löydän meidän Lidlistä aina kaikkee kivaa vielä halvemmalla. Viimeks myivät halvalla pois tuotteita, jotka oli Aasiaviikoista jääny. Ihan mahtavaa, koska en olis raaskinu alkuperäsiä hintoja maksaa, vaikka aina haluaisin Aasialaisviikoilla jotain ostellakkin.

Vierailija
14/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidli ei tilaa tarjoustuotteita niitä tulee silloin tarjouspäivänä niin paljon kuin jakelukeskuksesta myymälään lähettävät. Ja suuria määriä samalla kertaa ei voi lähettää koska myymälän varaston kylmätiloissa ei ole niin paljon tilaa. Ja Lidlissä käy hyvin paljon ihmisiä jotka tulevat jo kello 9:00 nykyään 8:00 ja ostavat tarjoustuotteita.. Joten ei kannata olla mattimyöhäinen koska nopeat syövät hitaat.

Vierailija
15/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin lidl ja 49c salaattitarjous oli tänään loppu :( haluaisin salaatti jääkaapin ja ison perheen :) reissumiehetkin loppuvat iltaa lähestyessä aina. Melko laaja valikoima muuten siellä on. En kyllä ole mikään leipä friikki. Leipä on täyttä paskaa. Reissumiestä on kivaa syödä vain koska se maistuu ainakin terveelliseltä ja tuntuisi myös olevan. Lidl on paras. Jos haluaa terveellisesti syödä niin menkööt ruohonjuurelle ja syökööt pelkästään sieltä. Lidl kyllä loppuu tarjous nopeasti. Tarjousloppua en kyllä oikastaan ole nähnyt pitkään aikaan. En myöskään katso tarjouksia pahemmin. Tuotekohtaisesti kyllä osastolla katson jos haluan jotain ostaa. Pahimmassa tapauksessa voi päätyä k-citymarketin osastolle huonolla hetkellä jos on todella huono tuuri ja ostaa esim. Pirkka karjalanpiirakoita mitkä ovat aivan loistavia.