Mitä teet bussissa kun
Istut ikkunan vieressä yksin ja juuri ennen pysäkkiä, jossa jäät pois, joku tulee bussiin ja aikoo istua viereesi? Itse en ikinä tiedä mitä tehdä, joskus sanon ennen tämän istumista, että jään seuraavalla ja nousen ylös, joskus annan istua ja sitten parin sekunnin päästä pyydän väistämään. Molemmista tulee niin tyhmä olo.
Kommentit (7)
"Hei tuu sää tänne puolelle ku mää jään seuraavalla :)"
En viitsi vaivata ja sanoa mitään. Odotan että vieressä istuva jää pois ja jään itse sitten seuraavalla pysäkillä. Ajan toisella bussilla takaisin päin sitten.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:10"]En viitsi vaivata ja sanoa mitään. Odotan että vieressä istuva jää pois ja jään itse sitten seuraavalla pysäkillä. Ajan toisella bussilla takaisin päin sitten.
[/quote]
:D On varmaan hauskaa, jos se vieruskaveri sattuukin menemään vaikka parinkymmenen kilometrin päähän.
Riippuu onko seuraavalle pysäkille pitkä vai lyhyt matka. Jos pitkä, annan istua. Jos lyhyt niin sanon että jään seuraavalla, voisin nousta ennen kuin kerkeät istua alas
Sanon että jäön pois ja annan istua jos ei ole vapaita paikkoja seison silti enkö tuiota taakse ja olen normaalina terävänä sitkeänä suomalaisena hyvän näköinen kansalainen tällöin ja kunnioitan maatani ilman titteliä ja murtuneita luita
Siirryn käytävänpuoleiselle paikalle jo edellisellä pysäkillä, jos kyytiintulijoita näyttää olevan. Jos joku vaikuttaa siltä, että haluaa istumaan, päästän hänet ikkunapaikalle (jotain sanoen) tai nousen jo kokonaan paikaltani pois.
Sanon että anteeksi jään jo seuraavalla pois, että tule vain tänne istumaan ja nousen pois tieltä :)