Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9.4 jo ja sataa lunta pk-seudulla

Vierailija
09.04.2022 |

Onkohan uusi jääkausi tulossa kun on näin kylmää.
Teininä 80 luvulta muistan kyllä vapun, kun Helsingin Espalla oli vielä jäätä maassa ja meressä jää rannalla, ei tosin enää kannattanut ihmistä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on ollut puhetta että ilmastonmuutos voi heikentää golfvirtaa joka johtaa kylmempään säähän pohjoiseuroopassa.

Vierailija
2/7 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen vierestä, mikä tämä uusi villitys on, ettei kuukauden perään laiteta pistettä päivämäärää kirjoitettaessa?! Olen nähnyt sitä palstalla useaan otteeseen ja samoin somessa. Ei kai kielitoimisto ole antanut asiasta uutta ohjeistusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmenee kylmenee...myyn kaikki pois ja muutan 9.9. Las Palmasiin

Vierailija
4/7 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä hyvältä näytä kevään/kesän suhteen. Meneeköhän pyöräilykauden avaus toukokuun puolelle, ekan kerran elämässäni.

Vierailija
5/7 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Toissavuonna satoi Helsingissä lunta vielä 15.5. , kun muuten koko talvena ei satanut lunta maahan paljoakaan.

Vierailija
6/7 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So? Toissavuonna satoi Helsingissä lunta vielä 15.5. , kun muuten koko talvena ei satanut lunta maahan paljoakaan.

Kyllä ja mulla on valokuva todisteena. Mutta onhan tuolla nyt oudon paljon lunta ja jäätä - loppuis jo tää jääkausi, piru soikoon! 😫

Vierailija
7/7 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja mulla on valokuva todisteena. Mutta onhan tuolla nyt oudon paljon lunta ja jäätä - loppuis jo tää jääkausi, piru soikoon! 😫

Mullakin oli edellisessä kännykässäni. Muistan kun tuona aamuna etäopetuksen ansiosta pelasin Sims 4-peliä vielä aamun asti ja ennen nukkumaanmenoa oli pakko päästä kävelemään lumiseen maisemaan ulos, kun siellä oli lunta maassa kerrankin. Tuohon aikaan mulla oli unirytmi aika päälaellaan koronan tuoman etäopetuksen ansiosta ja sama meno jatkui kesällä 2020. Syksyllä 2020 onneksi sitten uni- ja päivärytmi kääntyivät aika "normaaleiksi", sillä oli hyvä olla hereillä etäluennoilla.

-5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä