Haluttomuus parisuhteessa ja siitä riitely
Olen taas odotellut, että mieheni haluaisi seksiä tämän alkuvuoden. Olen yrittänyt vietellä ja järjestää kahdenkeskistä aikaa. Ilman tuloksia. Kun nyt uskalsin kysyä, että mistä tilanne johtuu, niin mieheni pakkasi kamppeensa, sulki puhelimensa ja lähti mökille. Todella suuttui.
Kommentit (146)
Aloittajalle kysymys, onko miehesi halut vähentymyt samaa tahtia kun sinun paino on noussut ja ulkonäköön panostaminen on vähentynyt?
Näitä parisuhteessa olevia naisia on nyt tänä keväänä joutunut jo hätistelemään kauemmaksi. Moni nainen on sanonut että voisinko auttaa kun kotona ei saa ollenkaan.
Vähän ristiriitainen juttu. Sitten kun tarkastelee näitä daameja päästä varpaisiin ja ajattelee, että katsoisiko tuollaista kotona, niin nou-nou.
Rakkaat naiset, hei nyt hieman ryhtiä ja turhat kilot pois, tukat kuntoon ja jotain nätimpää vois vetää päälle kuin mokkasiinit, farkut ja sellanen pallomahan "peittävä" kolttu. Korkokengät takas kunniaan ja joku mekko ni äijäkin alkaa kotona edes katsomaan...
Mun ukon henki haisi niin kauhealle, etten voinut olla lähelläkään. Vieläkin puistattaa. Erosin kun lapset kasvo isosks.
Tässä keskustelussa on selkeästi sellaisia mukana joiden mielestä he ovat ymmärtäväisiä kun ovat viikon ilman seksiä.
Oikeasti osa meistä ei saa laisinkaan parisuhteessaan seksiä.
Juuri näin! Ei se sininen pilleri saa mitään nousemaan jos korvien väli ei ole mukana.