Pelkään, ettei poikaystävä välitä tarpeeksi
Mulla on jäänyt siis edellisestä suhteesta traumat ja epäluottamus itseeni. Nyt pelkään aina uuden poikaystävän kanssa että ei toi mun kanssa kuitenkaan kauaa halua olla. Ollaan seurusteltu päälle puoli vuotta, mutta tunnettu yli vuoden. Miten mun pitäisi muuttaa ajatteluani? Oonko mä ihan hölmö kun en osaa luottaa että kyllä se tykkää? Tä on ihan naurettavaa, tiedän itsekkin. Ja olen 23v, mies pari vuotta vanhempi. Kertokaahan mielipiteitä asiallisesti.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:48"]Persettä tarjottimelle vaan.
[/quote]
Mitäs tän ois tarkoitus tarkottaa?
Sen ole oppinu että toinen tykkää tai ei. Siihen ei pohdiskelut auta. Hyvä fiilis itsellä itsestään näkyy ja saa toisenkin uskomaan että sun kanssa kannattaa ja on hyvä olla. Eli ensin peilin eteen. Tietty itseriittosuus on viehättävää ja koukuttavaa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:01"]Sen ole oppinu että toinen tykkää tai ei. Siihen ei pohdiskelut auta. Hyvä fiilis itsellä itsestään näkyy ja saa toisenkin uskomaan että sun kanssa kannattaa ja on hyvä olla. Eli ensin peilin eteen. Tietty itseriittosuus on viehättävää ja koukuttavaa.
[/quote]
Samaa mieltä sun kanssa! Ei saa liikaa pohtia et ootko nyt tosissaan mun kanssa ym
Persettä tarjottimelle vaan.