Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä joku joka ei ole saanut koronaa?

Vierailija
09.04.2022 |

Rokotettu vai ei?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikä kysymys

Vierailija
2/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt tapahtuvista koronakuolemista yhdeksän kymmenestä on täysin rokotettuja, niin kuolemien määrä johtuu ikäjakaumasta eli täysin rokotetut ovat todella iäkkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ihan varma. Kaikki rokotukset on. En ole testannut positiivista tulosta, eikä mulla ole ollut tautia, jossa olisi mitään selkeitä koronan oireita, mutta oli sellainen nuha, joka aiheutti ehkä viikoksi vähän sairaampaa oloa. Ei kuumetta, ei kurkkukipua, ei päänsärkyä. Eikä tullut sen jälkeen noroa. Täällä tuntui, että melkein kaikille koronan sairastaneille tuli perään noro.

Vierailija
4/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni ole sairastanut koronaa. Jos olen, niin sitten oireettomana. Rokotuksia 3.

Vierailija
5/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tietääkseni ole sairastanut koronaa. Rokotettu, 2. rokotus 8/21.

Vierailija
6/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, kolme rokotusta on. 

Teini-ikänen lapsenikin sairasti koronan mutta ei tarttunut.

Vierailija
7/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut koronaa. Olen saanut kolme rokotusta

Vierailija
8/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋‍♀️3xrokotettu.

Samoin mies.

Lapsi 2xrokotettu.

Emme ole olleet ravintoloissa keikoilla teattereissa jne. Kaupassa, kotona ja ulkona.

Yhdet häät viime elokuussa.

Mutta: risteilyillä olemme olleet useita kertoja mm tku-åland ja hki-tallinna. Viime syyslomalla (tilanne hyvä) hki-sto. Vkolla 8/2022 ulkomailla.

Vierailija
9/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietääkseni ole sairastanut koronaa. Jos olen, niin sitten oireettomana. Rokotuksia 3.

Sama. Yhtään kertaa ei ole virallisesti testattu, yhtään kotitestiä en ole tehnyt. Riskityö.

Vierailija
10/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotusta. Ei koronaa vielä. Olen ollut ainakin 3 eri kertaa varman koronasairaan seurassa, enkä saanut sitä keltään. Alan jo uskoa, etten sitä saa tai olen sille immuuni. Ja jotkut kerää dataa veriryhmistä näissä, niin mulla se on O+.

N49

Vierailija
11/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut, 3 rokotusta. Ja asun Keski-Euroopassa isossa kaupungissa, jossa on usean kerran ollut Euroopan pahin koronatilanne.

Vierailija
12/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on neljä rokotettua, joilla ei ole ollut koronaa. Yhdellä teinillämme oli korona muutama viikko sitten ja hänellä oli ne hänen ikäryhmänsä rokotteet, eli kaksi.

Tunnen hyvin hyvin monia ihmisiä, lapsista vanhuksiin, joilla ei ole ollut koronaa ja rokotukset on. Tunnen vain yhden rokottamattoman vanhuksen.

Vierailija
13/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut koronaa enkä ole rokotettu.

Perheeni on rokottamaton eikä ole ollut koronaa.

Lapset käyvät koulussa ja hengailevat kavereiden kanssa. Itse käyn ainoastaan kaupassa, mies käy normisti töissä.

Ajan kysymyshän se on milloin saadaan tartunta.

Vierailija
14/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut koronaa. Työssäni olen koronapotilaita hoitanut. Mummi 70v.

Vierailija
15/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotusta, maski käytössä, vähäisiä käynnit kaupoissa. Ei sairastunut, ikä 72, nainen, O- veriryhmä.

Vierailija
16/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, ei yhtäkään rokotusta 😂

Vierailija
17/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa, enkä ole rokotettu. En ole käyttänyt maskia koskaan, enkä elänyt muutenkaan rajoitusten mukaan. 

Vierailija
18/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa, 3 rokotusta. Kunnollinen maski aina naamalla sisätiloissa, ei ole aikomusta edes hankkia tuota aivoja joka 10 vuotta vanhentavaa tautia.

Korona leviää aerosoleina jotka koosta riippuen pysyvät ilmassa pitkän aikaa ja liikkuvat kauas.

Sisätiloissa koronan leviämistä voi vähentää maskeilla, kunnon tuuletuksella ja kostuttamalla sisäilmaa joilloin aerosolit laskeutuvat alas. Hiilidioksidimittari kertoo kuinka paljon hiilidioksidia sisäilmassa on. Mitä enemmän sitä on ilmassa, sen enemmän myön korona-aerosoleja uloshengitetyn ilman joukossa.

Vierailija
19/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut, vaikka perhe oli kipeänä. Ei pidetty turvavälejä. Olen rokottamaton. Niin on kyllä muutkin perheessä, joten en tiedä millä logiikalla tarttuu.

Vierailija
20/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen rokotettu. En vältä millään tavalla koronaa, en käytä enää maskeja ja perheessä ollut korona. Ei tartu minuun.