Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä joku joka ei ole saanut koronaa?

Vierailija
09.04.2022 |

Rokotettu vai ei?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sairastanut koronaa enkä ole rokotettu.

Perheeni on rokottamaton eikä ole ollut koronaa.

Lapset käyvät koulussa ja hengailevat kavereiden kanssa. Itse käyn ainoastaan kaupassa, mies käy normisti töissä.

Ajan kysymyshän se on milloin saadaan tartunta.

En pidä sinua kovin viisaana.

Itse en halua tuota tautia mistään hinnasta.

Vierailija
22/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme rokotusta, maski käytössä, vähäisiä käynnit kaupoissa. Ei sairastunut, ikä 72, nainen, O- veriryhmä.

Minäkään en ole saanut, veriryhmä A-. Voisiko tuosta miinuksesta olla kerrankin hyötyä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole testattu positiivista tulosta, mutta epäilen että sairastin 03/2020. Oireina outoja kurkkuoireita, koko ajan piti selvitellä kurkkua. Suussa outo tunne ja lievä kipu, kieli katteinen. Lämpöä 37,2-37,5. Väsymys. Kesti reilun viikon. Tuolloin ei testattu.

Nyt kolme rokotetta, viimeisin 01/2022.

Vierailija
24/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella, rokottamattomalla lapsellani ei ole ollut koronaa. Myöskin vanhempani ovat säästyneet, heillä tietääkseni jo kolmannet rokotteet otettuna.

Jos pystyy välttelemään pitkäaikaista kontaktia ihmisten kanssa, niin tartunta on epätodennäköinen. Itselleni tarttui teiniltä vasta, kun olimme samassa autossa 45 minuuttia, kotioloissa ei ehtinyt tarttua.

Vierailija
25/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tiedä, onko saanut koronan vai ei. Sen on voinut "sairastaa" täysin oireettomana.

Vierailija
26/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääksemme ei ole ollut, 5 hlö. Kaikki rokotettu 3 kertaa, lapset jo opiskelijoita.

Vierailija
27/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset käyvät koulussa ja hengailevat kavereiden kanssa. Itse käyn ainoastaan kaupassa, mies käy normisti töissä.

Valitettavasti rokotukset ei estä taudin tarttumista. Kaikki sen saa tai ainakin kaikki saavat altistuksen ennemmin tai myöhemmin. Älä usko pelkopr*pagandaa.

Vierailija
28/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tiedä, onko saanut koronan vai ei. Sen on voinut "sairastaa" täysin oireettomana.

Siksi vastasinkin, etten tiedä. Virukset ovat hassuja. Mun vanhempi lapsi sairasti vauvana tosi rankan noron, joka vei sairaalaan asti. Me vanhemmat emme saaneet mitään oireita, mutta lääkäri vakuutti, että kyllä se virus on meihinkin tarttunut.

Vierailija
29/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän siltä välttyisi?

Vierailija
30/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä mies ja 4v pojalla ollut korona. Mies 3 rokotettu ja mulla ei yhtään rokotetta, enkä ole saanut vielä koronaa.

Vierailija
31/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa, eikä rokotuksia. 3 altistumista, mutta ei ole tarttunut.

Vietän mielelläni aikaa kotona ja en pidä ihmismassoissa liikkumisesta tai outojen ihmisten lähellä pyörimisestä, joka osaltaan selittää. Rokotteita en vain laiskuuttani ole hakenut.

Vierailija
32/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni ei ole kuin muutama, joilla se on ollut. Äitini sen lopulta sai kun ei hakenut kolmatta rokotetta.

Jos mulla on ollut, niin tuskin mitään oireita on ollut. Kolme rokotusta on.

Vierailija
33/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme rokotusta, maski käytössä, vähäisiä käynnit kaupoissa. Ei sairastunut, ikä 72, nainen, O- veriryhmä.

Minäkään en ole saanut, veriryhmä A-. Voisiko tuosta miinuksesta olla kerrankin hyötyä :D

Johtuiskohan ihan vaan siitä, että ei käy missään? Nopean kauppakäynnin aikana ei ehdi tarttua..

Vierailija
34/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oireeton tietää onko sairastanut vai ei? 

3-piikkinen 67-v.

Vierailija
35/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotuksia, ei koronaa.

Maskia käytin pahimman painostuksen aikana julkisissa, mutta en kaupassa tai muualla sisätiloissa. Käsidesiä en käytä, kuivattaa ihoa aivan turhaan.

Vierailija
36/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Itse viihdyn kyllä eristettynä, mutta ei yhteiskunta tue lasten ja työssäkävijöiden eristäytymistä. Eikä rokotus suojaa tartunnalta.

Mikä se sun viisaus mahtaa olla?

Vierailija
37/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

En ole rokotettu, maskia en käytä, muita rajoituksia kyllä.

Työssäkäyvä yksinäinen perusterve 50v.

Vierailija
38/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut, ainakaan "virallisesti". Olen rokottamaton. Kerran oli epämääräistä päänsärkyä samaan aikaan kuin kollegalla, joka pari päivää myöhemmin sai testistä positiivisen tuloksen (päänsäryn mainitsi vasta tullessaan takaisin töihin niin en tehnyt testiä). Eli ehkä olen sairastanut lievänä.

Vierailija
39/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuiskohan ihan vaan siitä, että ei käy missään? Nopean kauppakäynnin aikana ei ehdi tarttua..

Voi olla. Yritän vain etsiä järkiperäistä syytä sille, miksi se ei ole tarttunut minuun, kun yleensä saan suunnilleen keuhkokuumeen kun joku aivastaa kymmenen metrin päässä.

Vierailija
40/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 naama​vaippaa

0 kokeellista piikkiä

0 typerää testiä

100% terve

Hyvä Suomi! Sillä lailla!