Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä joku joka ei ole saanut koronaa?

Vierailija
09.04.2022 |

Rokotettu vai ei?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut kenelläkään ( minä, 3 nuorta aikuista, äitini, sisareni), olemme kaikki kolmesti rokotettuja ja käytämme maskeja. Yksi nuorista aikuisista asuu ja opiskelee maassa, jossa Suomea huonompi koronatilanne.

Vierailija
42/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotusta, jatkuva altistuminen, ei positiivista tulosta. Työkavereita lakoaa tasaiseen tahtiin. Todennäköisesti olen sairastanut oireettomana, tai sitten minun kohdalla rokotukset ovat tehneet tehtävänsä. Siis että ovat joko estäneet tartunnan, tai sitten on tosiaan käynyt virus luonani huomaamattomasti. Rokotteet eivät aiheuttaneet sivuoireita ja edelleen olen elossa.

Ja btw olen ylipainoinen joka syö lääkettä verenpaineeseen. Myös sokerit hälyyttele rajoilla, mutta hoidan tilannetta ruokavaliolla. Eli riskien pitäisi olla kohdillaan? Kummallista, mutta olen edelleen elossa ja voin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. 3 rokotusta saatu.

Vierailija
44/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 3 rokotetta, mies 3 rokotetta, esikoinen 3 rokotetta, keskimmäinen 3 rokotetta, kuopus 2 rokotetta.

Karanteenissa olemme eri kokoonpanoissa kolmeen otteeseen olleet, mutta koronaa kukaan meistä ei ole tietääksemme sairastanut. Minusta aika tuuri tähän asti käynyt, koska me vanhemmat työskentelemme eri työpaikoissa (tosin suurelta osin etänä korona-aikana), yksi lapsista yläkoulussa, toinen amiksessa ja kolmas yliopistossa. Eli eri kontakteja tulee jo pelkästään tuota kautta paljon.

Maskeja olemme kaikki käyttäneet (koulussa ja amiksessa niitä ei enää vaadita, eli siellä eivät käytä), käsiä pestään normaalisti ja käsidesiä myös on korona-aikana käytetty.

Vierailija
45/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa. On yksi rokotus. Maskia käytän, jos valtaosa muista käyttää maskia, mutta kolmessa viimeisimmässä jääkiekon pudotuspeliottelussa on ole käyttänyt maskia, koska maskeja on ehkä 10-20% katsojista, niin en käytä peleissä maskia.

Vierailija
46/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheestä vain mies on sairastanut koronan.

Vierailija
47/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koronaa näkynyt. En ota rokotuksia enkä käytä maskeja.

Vierailija
48/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut, eikä mieheni ja kolme rokotusta molemmilla. Lapsella oli. Ja useampi kodin ulkopuolinenkin altistuminen taustalla.

Vierailija
49/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sairastanut koronaa enkä ole rokotettu.

Perheeni on rokottamaton eikä ole ollut koronaa.

Lapset käyvät koulussa ja hengailevat kavereiden kanssa. Itse käyn ainoastaan kaupassa, mies käy normisti töissä.

Ajan kysymyshän se on milloin saadaan tartunta.

En pidä sinua kovin viisaana.

Itse en halua tuota tautia mistään hinnasta.

Minulla on kolme rokotusta ja niin sitä vaan juuri sairastan koronaa. Meinasitko eristäytyä koko loppu elämäsi? Koronan tulee suurinosa ihmisistä sairastamaan ja useaan kertaan.

Vierailija
50/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut tietääkseni, yksi rokote (kadun). Oon ihmetellyt vähän tätä kun maskia en tykkää käyttää ja sosiaalisia kontakteja paljon. Porukkaa sairastuu ympäriltä koronaan mut mä en. Miksi?

Vierailija
51/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tiistaina positiivisen kotitestin ja oli kyllä jännä sairaus. Normisti jos on ollu flunssa niin kaikki oireet on kerralla päällä nuha, kurkkukipu ja kuume. Nyt oli ekana kurkku kipeä kolme tuntia sitten se loppui ja nenä alkoi vuotamaan ja kesti saman kolme tuntia. Sitten nousi kuume se kesti kuusi tuntia sitä seurasi kuusi tuntia kestänyt pääkipu ja sitten tuli muutaman tunnin kestänyt yskä ja sen jälkeen kuusi tuntia kestänyt pahoinvointi. Ja sitten ei mitään ja olo normaali. En ole rokotettu.

Vierailija
52/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut. 62v, 3 rokotusta, työ terveydenhuollossa, käytön maskia.

Vierailija
53/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei rokotteita.

-En tietääkseni ole sairastanut.

-Yksi kotitesti tehty mielenkiinnosta.

-useampi sukulainen joilla rokote ovat sairastaneet lievänä ja sukulaisia joilla ei ole rokotetta sairastaneet myös lievänä, molemmissa ryhmissä myös sairastumattomia.

Vierailija
54/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olen sairastanut oireettomana tai sitten en ole sairastanut ollenkaan. Ei ole ollut syytä testata kun en ole saanut tietoa altistumisesta eikä ole ollut oireita. Rokotukset otin vähän myöhään mutta nyt on jo kolme. Muutama rokotettu kaveri on sairastanut koronan mutta muuten on pysytty terveenä omassa lähipiirissä.

Vierailija
55/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuusta lähtien jatkuvassa altistuksessa, ympäriltä on kaatunut tautiin porukkaa kuin pipoa. Lapseni omalta osaltaan ovat myös erittäin altistuneina kouluissaan. Toistaiseksi testit eivät ole näyttäneet muuta kuin negaa, tosin herää epäilys josko kuitenkin olemme sairastaneet oireettomina. Olemme rokotettuja.

Vierailija
56/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotusta. En ole saanut koronaa vaikka sitä on ollut paljon työpaikalla liikkeellä.

Vierailija
57/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olen sairastanut oireettomana tai hyvin lievänä. Pitäisin ihmeenä jos näin ei olisi, sen verran kuitenkin tapauksia ollut ympärillä.

Vierailija
58/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei ole ollut oireeton. Ei rokotuksia.

Vierailija
59/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotteita.

-En tietääkseni ole sairastanut.

-Yksi kotitesti tehty mielenkiinnosta.

-useampi sukulainen joilla rokote ovat sairastaneet lievänä ja sukulaisia joilla ei ole rokotetta sairastaneet myös lievänä, molemmissa ryhmissä myös sairastumattomia.

--. Veriryhmä a+, maskia en ole käyttänyt kuin parisen kertaa missä on ollut ihan pakko, käsidesiä olen kylillä käydessä tursaillut, viimeisen kuukauden aikana vähemmän kylläkin.. Hieman olen pullukka, kunto kohtalainen eikä lääkittäviä sairauksia, 43v... Kaupoilla käyn 1-3kertaa kuukaudessa. Muutenkik hyvin vähän ihmisten ilmoilla... Sairastuminen vain ajan kysymys enää..

Vierailija
60/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 rokotusta. Ei koronaa vielä. Olen ollut ainakin 3 eri kertaa varman koronasairaan seurassa, enkä saanut sitä keltään. Alan jo uskoa, etten sitä saa tai olen sille immuuni. Ja jotkut kerää dataa veriryhmistä näissä, niin mulla se on O+.

N49

Sama täällä. 3 rokotusta ja 0+. Joko se ei vaan tartu tai sitten olen lapsena jo saanut jonkin tyypin koronan lepakoista.