Hirvein unesi? Itse näin unta, että olin tuomittu japanilaiseen vankilaan elinkautiseen
En ole ikinä ollut herätessäni yhtä helpottunut. Sydän löi tuhatta ja sataa ja olin hiestä märkä. Selli oli pieni ikkunaton betonikuutio.
Kommentit (39)
Deliriumissa näin loopilla pyörivää unta. Oli kiire johonkin ja vaihdoin paikkaa noin viiden kohteen välillä. Sitten tajusin siinä unessa että olen vain kiertänyt samoja paikkoja eikä ulospääsyä ole
Juuri viime yönä näin kauhean unen. Nukuin jossain isossa makuusalissa alavuoteessa ja tiesin, että ylävuoteessa nukkuu itäisen naapurimaan presidentti. Minua kauhistutti, mutta koitin saada unen päästä kiinni. Yhtäkkiä ylävuoteen tyyppi kampesi kimppuuni ja alkoi tukahduttaa minua. Kerrankin sain kyllä huudettua apua, yleensä se ei onnistu unessa. Purin häntä myös hyvin hanakasti. Kun se ei tuntunut auttavan, päätin etten katso unea pitempään ja heräsin. Oli todella epämiellyttävä olo, kun heräsin.
Näin unta jossa menin rappukäytävään (ylin kerros) mutta raput olivat poissa ja siellä oli vain seiniä kiertävä ohut lista jota pitkin piti lähteä tasapainoilemaan alas.
Oma isäni työnsi minut kalliolta alas ja "kuolin"
Heräsin myös ihan hikisenä ja pelkäsin että saan sydänkohtauksen.
Oikeasti minulla ja isällä hyvät välit, mutta pelkään sitä kun hän on sairastunut nyt 78-vuotiaana vakavasti.
Joskus pienenä näin unta, että tulin rappukäytävään ja vanhemmat oli murhattu. Vieläkin muistan sen tunnelman ja taustalla soivan kappaleen, josta tuli ikuinen inhokki.
Joskus näen unta että olen taas koulun penkillä, armeijassa, töissä tai avioliitossa. Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Juuri viime yönä näin kauhean unen. Nukuin jossain isossa makuusalissa alavuoteessa ja tiesin, että ylävuoteessa nukkuu itäisen naapurimaan presidentti. Minua kauhistutti, mutta koitin saada unen päästä kiinni. Yhtäkkiä ylävuoteen tyyppi kampesi kimppuuni ja alkoi tukahduttaa minua. Kerrankin sain kyllä huudettua apua, yleensä se ei onnistu unessa. Purin häntä myös hyvin hanakasti. Kun se ei tuntunut auttavan, päätin etten katso unea pitempään ja heräsin. Oli todella epämiellyttävä olo, kun heräsin.
Heh, unta, mistä tuon unean oikein keksin? :D
Näin noin 5-vuotiaana unen, että isäni pää putosi. Muistan edelleen kuinka peloissani olin herätessäni.
Sotaan liittyvät painajaiset ovat pahimpia. Kuolleita, vammautuneita, ihmisraajoja, verta taistelukentillä. Pakenevia naisia ja lapsia, jotka eivät pääse pakoon, vaan jäävät ansaan. Kaaosta ja sekasortoa, jossa lopputuloksena on aina kuolema, tuho, pelko ja ahdistus.
Ei näemmä anna moderointi julkaista painajaistani.
Näin unta, että su rm asin la psen i.
Näin unta että olin vierailemassa mielisairaalassa lasteni kanssa. Etsittiin sieltä jotain henkilöä. Hävitän matkalla lapset ja etsin heitä. Päädyn tasanteelle josta näkee rakennuksessa alas alempaan kerrokseen, jossa kävelee massoittain ihmisiä, näen lapseni siellä kävelemässä milloin missäkin ihmisvilinän keskellä ja yritän huutaa heille, mutta suusta tulee vain omituisia ääniä, heilutan käsiä ja yritän viittilöidä. Tajuan, että kyseessä on jonkinlainen salajuoni, jolla minusta yritetään tehdä hullua, ja että mitä tahansa teenkin vaikutan yhä hullummalta.
Viime viikonloppuna kokeilin ekan ja vikan kerran ketipinoria nukkumiseen, teki niin todentuntuiset ja järkyttävän väkivaltaiset painajaiset että en ole sellaista ikinä kokenut. Se viimeisin mihin heräsin oli niin hirveä ettei niitä tapahtumia viitsi tänne edes kirjoittaa. Tuntuu kuin ois kattonut kauhuleffan jonka tapahtumat säilyy mielessä vielä pitkään 😬
Parikymppisenä näin unta, että olinkin ollut koko ajan tietämättäni raskaana ja jouduin 70-luvun synnytyssaliin yhtäkkiä synnyttämään. Se ahdistus, että koko elämä on ohi ja pysyn ikuisesti huonossa suhteessa lapsen takia, mitä en edes halunnut. Oli ihana herätä unesta
Että joku möykkäsi ulkona ja uhkasi tyttökaveriaan, välillä makasin ulkona paljaalla maalla ja sitten menin saunaan, jossa kiuas jäähtynyt. Heräsin tähän.
Näin unta, että kuolin ja jäin tyhjään pimeyteen vain omien ajatusteni kanssa. Siinä on aito helvetti.
Joku? Kai muutkin on nähneet kamalia unia?