Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän sitä näkee jo seurusteluvaiheessa, jos mies on k-pää. Miksi ihmiset sitten menevät niiden kanssa naimisiin?

Vierailija
09.04.2022 |

Sitten tekevät tänne ketjuja, että miksi piti mennä huonon miehen kanssa naimisiin. En tajua.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, maailma on juuri noin yksinkertainen! Kuten sinäkin.

Vierailija
2/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, maailma on juuri noin yksinkertainen! Kuten sinäkin.

Onko joku sinun kanssasi pitkässä ihmissuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin hyvän miehen kanssa ja menin naimisiin hyvän miehen kanssa. 10v avioliiton jälkeen se alkoi muuttua k-pääksi ja ero tuli. Sori, ettei mulla ole ennustajan kykyjä 🤷‍♀️

Vierailija
4/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kovin nuori ja sinisilmäinen. Juuri hänen kaltaisillaan on suurin riski päätyä huonoon suhteeseen. He suhtautuvat jopa varoituksiin "kyllä minä tiedän"-asenteella ja luulevat varoittajien vaan kadehtivan heidän onneaan.

Vierailija
5/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Monesti kaikki näkee jo kaukaa millainen mies on kyseessä, paitsi nainen itse.

Ja sitten monista kunnollisista miehistä naiset ovat vaan "hyi viddu mikä hyypiö."

Hyvä esimerkki tuollaisesta "näkee jo kaukaa" tyypistä on se maajussi mustafa. En kyllä häneltä käytettyä autoa ostaisi. En edes satasen autoa.

Vierailija
6/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kovin nuori ja sinisilmäinen. Juuri hänen kaltaisillaan on suurin riski päätyä huonoon suhteeseen. He suhtautuvat jopa varoituksiin "kyllä minä tiedän"-asenteella ja luulevat varoittajien vaan kadehtivan heidän onneaan.

Mitä mä just luin?

Vierailija
7/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä seurustelin hyvän miehen kanssa ja menin naimisiin hyvän miehen kanssa. 10v avioliiton jälkeen se alkoi muuttua k-pääksi ja ero tuli. Sori, ettei mulla ole ennustajan kykyjä 🤷‍♀️

On myös mahdollista, että se olit sinä joka muuttui k-pääksi.

Niin on, mutta sehän ei liity tähän.

Vierailija
8/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku jos en löydäkään ketään muuta…

Vierailija
9/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ku jos en löydäkään ketään muuta…

Mitä??

Vierailija
10/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit varmaan yrittivät varoittaa silloin aikoinaan, mutta sinä vaan ajattelit "ne on vaan kateellisia", "ei ne halua et oon onnellinen" jne.

Vierailija
11/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et muuttunut yhtään ja mies oli yksin siinä parisuhteessa?

Vierailija
12/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset onnistuvat aina valitsemaan väärin ja se jos mikä on miesten syy. Kuten tietysti kaikki muukin, mihin nainen ei kykene.

Vierailija
13/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin, koska ihmiset muuttuvat ainoastaan hyvään suuntaan.

Vierailija
14/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit varmaan yrittivät varoittaa silloin aikoinaan, mutta sinä vaan ajattelit "ne on vaan kateellisia", "ei ne halua et oon onnellinen" jne.

Ei muuten varoitelleet. Kaikkien mielestä se oli tosi mukava mies.

Vierailija
15/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sas se. Menin kuitenkin. En tajua minäkään mikä riivasi silloin. Minulla oli kylläkin aika massiivinen neurolepti -ja masennuslääkitys siihen aikaan, että olisiko ollut ne yli 10 pilleriä mitä söin päivässä psyykelääkkeitä syynä siihen, että menin ihmisen kanssa naimisiin josta en edes pitänyt.

Vierailija
16/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et muuttunut yhtään ja mies oli yksin siinä parisuhteessa?

Varmaan muutuin, mutta sehän ei liity tähän.

Vierailija
17/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset onnistuvat aina valitsemaan väärin ja se jos mikä on miesten syy. Kuten tietysti kaikki muukin, mihin nainen ei kykene.

Se on kyllä totta. Naisten pitäisi keskittyä tapailemaan naisia. Se on vain vaikeaa, jos taipumukset eivät anna myöten.

Vierailija
18/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten varoitelleet. Kaikkien mielestä se oli tosi mukava mies.

Inhottavia tyyppejä tai todella pihalla. Minua varoitti miehen kaveri,  edellinen ex, tuntemattomat ja vielä naimisiin menon jälkeenkin kävi ihmisiä varoittamassa, sellaisia jotka oli miehen tunteneet jo nuorena. Jopa anoppi sanoi kerran kiertoilmaisuin, että hyvin hankalan ihmisen kanssa olen. Jossain vaiheessa oli sitten ihan pakko uskoa etten ole käsittänyt mitään väärin, kyllä se tyyppi on ihan kamala oikeasti ja kannattaisi lähteä heti.

Vierailija
19/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on incelulisija, jota harmittaa se, että naiset ei anna sille toosaa, vaikka antavat sitä muille mielellään.

Vierailija
20/66 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v suhde alkoi 19-vuotiaana, nippanappa "aikuinen" ja kolmikymppinen ovat todella erilaisia ja ajattelevat todella eri tavoin.

Rakastuin intohimoiseen yrittäjän alkuun, mutta erosin katkeroituvasta, konkkaan menneestä juoposta, tuskin minustakaan oli paljoa niitä parhaita puolia jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän