Kyllähän sitä näkee jo seurusteluvaiheessa, jos mies on k-pää. Miksi ihmiset sitten menevät niiden kanssa naimisiin?
Sitten tekevät tänne ketjuja, että miksi piti mennä huonon miehen kanssa naimisiin. En tajua.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, maailma on juuri noin yksinkertainen! Kuten sinäkin.
Onko joku sinun kanssasi pitkässä ihmissuhteessa?
Mä seurustelin hyvän miehen kanssa ja menin naimisiin hyvän miehen kanssa. 10v avioliiton jälkeen se alkoi muuttua k-pääksi ja ero tuli. Sori, ettei mulla ole ennustajan kykyjä 🤷♀️
Ap on kovin nuori ja sinisilmäinen. Juuri hänen kaltaisillaan on suurin riski päätyä huonoon suhteeseen. He suhtautuvat jopa varoituksiin "kyllä minä tiedän"-asenteella ja luulevat varoittajien vaan kadehtivan heidän onneaan.
Niinpä. Monesti kaikki näkee jo kaukaa millainen mies on kyseessä, paitsi nainen itse.
Ja sitten monista kunnollisista miehistä naiset ovat vaan "hyi viddu mikä hyypiö."
Hyvä esimerkki tuollaisesta "näkee jo kaukaa" tyypistä on se maajussi mustafa. En kyllä häneltä käytettyä autoa ostaisi. En edes satasen autoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kovin nuori ja sinisilmäinen. Juuri hänen kaltaisillaan on suurin riski päätyä huonoon suhteeseen. He suhtautuvat jopa varoituksiin "kyllä minä tiedän"-asenteella ja luulevat varoittajien vaan kadehtivan heidän onneaan.
Mitä mä just luin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä seurustelin hyvän miehen kanssa ja menin naimisiin hyvän miehen kanssa. 10v avioliiton jälkeen se alkoi muuttua k-pääksi ja ero tuli. Sori, ettei mulla ole ennustajan kykyjä 🤷♀️
On myös mahdollista, että se olit sinä joka muuttui k-pääksi.
Niin on, mutta sehän ei liity tähän.
Mut ku jos en löydäkään ketään muuta…
Vierailija kirjoitti:
Mut ku jos en löydäkään ketään muuta…
Mitä??
Vierailija kirjoitti:
Kaverit varmaan yrittivät varoittaa silloin aikoinaan, mutta sinä vaan ajattelit "ne on vaan kateellisia", "ei ne halua et oon onnellinen" jne.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et muuttunut yhtään ja mies oli yksin siinä parisuhteessa?
Naiset onnistuvat aina valitsemaan väärin ja se jos mikä on miesten syy. Kuten tietysti kaikki muukin, mihin nainen ei kykene.
Juurikin näin, koska ihmiset muuttuvat ainoastaan hyvään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit varmaan yrittivät varoittaa silloin aikoinaan, mutta sinä vaan ajattelit "ne on vaan kateellisia", "ei ne halua et oon onnellinen" jne.
Ei muuten varoitelleet. Kaikkien mielestä se oli tosi mukava mies.
Sas se. Menin kuitenkin. En tajua minäkään mikä riivasi silloin. Minulla oli kylläkin aika massiivinen neurolepti -ja masennuslääkitys siihen aikaan, että olisiko ollut ne yli 10 pilleriä mitä söin päivässä psyykelääkkeitä syynä siihen, että menin ihmisen kanssa naimisiin josta en edes pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et muuttunut yhtään ja mies oli yksin siinä parisuhteessa?
Varmaan muutuin, mutta sehän ei liity tähän.
Vierailija kirjoitti:
Naiset onnistuvat aina valitsemaan väärin ja se jos mikä on miesten syy. Kuten tietysti kaikki muukin, mihin nainen ei kykene.
Se on kyllä totta. Naisten pitäisi keskittyä tapailemaan naisia. Se on vain vaikeaa, jos taipumukset eivät anna myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten varoitelleet. Kaikkien mielestä se oli tosi mukava mies.
Inhottavia tyyppejä tai todella pihalla. Minua varoitti miehen kaveri, edellinen ex, tuntemattomat ja vielä naimisiin menon jälkeenkin kävi ihmisiä varoittamassa, sellaisia jotka oli miehen tunteneet jo nuorena. Jopa anoppi sanoi kerran kiertoilmaisuin, että hyvin hankalan ihmisen kanssa olen. Jossain vaiheessa oli sitten ihan pakko uskoa etten ole käsittänyt mitään väärin, kyllä se tyyppi on ihan kamala oikeasti ja kannattaisi lähteä heti.
Ap on incelulisija, jota harmittaa se, että naiset ei anna sille toosaa, vaikka antavat sitä muille mielellään.
10v suhde alkoi 19-vuotiaana, nippanappa "aikuinen" ja kolmikymppinen ovat todella erilaisia ja ajattelevat todella eri tavoin.
Rakastuin intohimoiseen yrittäjän alkuun, mutta erosin katkeroituvasta, konkkaan menneestä juoposta, tuskin minustakaan oli paljoa niitä parhaita puolia jäljellä.
Kyllä, maailma on juuri noin yksinkertainen! Kuten sinäkin.