Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia sinua vituttaa tällä hetkellä?

Vierailija
01.10.2015 |

Itseltäni pöllittiin lompakko kaupungilla. Omaa huolimattomuuttahan se on mutta kyllä pistää vihaksi nuo taskuvarkaat!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa hallitus. Täynnä paskiaisia, joilla mielessä pelkkä oman edun tavoittelu eikä ketään pätkääkään kiinnosta tavallinen ihminen. Salassa valmistellaan lakeja, joilla saadaan yksityiseen omistukseen sitä sun tätä. Luodaan pakkolakeja, joilla saadaan työtetekevät orjiksi ja maa täytettyä maahanmuuttajilla, jotka ensin syötetään pulskiksi suomalaisorjien rahoilla ja orjuutetaan sitten nekin. Vituttaa että taas kerran omat tulot pienenee, sähkön hinta, bensa jne kallistuu, lomapäivät viedään, sairastamisestakin saa alkaa maksamaan jne. En oikeasti tiedä, miten ihmeessä elätän perheeni ensi vuonna. Ja samanaikaisesti saa lukea, miten nämä pakolaiset syövät paremmin kuin meidän perheessä ikinä ja kehtaavat vielä valittaa. Sekään ei vielä mitään, mutta se se vasta korpeaakin, että siihenkin vielä suomalaiset nöyrtyy ja pyytelee anteeksi ja syöttää näille vieläkin kalliimpaa ja parempaa ruokaa! Ei ole minkäänlaista häpyä eikä rajaa näköjään törkeydelle.

En tiedä. Vituttaa koko maa sen verran paljon, että taidan ihan oikeasti alkaa harkitsemaan maasta muuttoa. Eihän täällä ole enää mitään järkeä missään.

Vierailija
22/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:22"]

Koko elämä vituttaa ja itkettää. Olen opiskelija ja raha-asiat ovat menneet nyt kuukausia päin peetä. En ole mokaillut enkä sekoillut, vaan tulot ovat olleet minimaaliset. En ole halunnut menettää luottotietojani, joten ruokarahat ovat menneet laskuihin. Olen miettinyt pääni puhki ja itkenyt silmät turvoksiin kun en ole tiennyt miten saan 650g kaurahiutaleita ja 8,86e riittämään 16 päiväksi, kun kuiva-ainekaappikin on tyhjä. Kirkko jakaa onneksi huomenna leipää. Vanhempia eikä sukulaisia ole. Ainoa oikea ystävä muutti turvakotiin satojen kilometrien päähän eikä toistaiseksi saa pitää yhteyttä keheenkään. Matkakorttiin ei ole varaa ladata aikaa. Koulu on mennyt koko syksyn huonosti. Työhakemukseni eivät kiinnosta vähäisiä potentiaalisia työnantajia, koska "hakijoita oli enemmän kuin osasimme odottaa". Mulla ei ole ehjiä kenkiä, vaan räjähtäneet reikäiset ballerinat viime vuodelta. Ne on mun ainoat kengät. Ketään ei tunnu kiinnostavan. Terkkarit, kriisipäivystykset ym. vaan hokevat "ihmeen hyvin sä oot pärjänny, oot niin vahva!". Hyvin pärjäämisen mittari näin nuorella ihmisellä on nykyään se, ettei ranteet ole auki ja opiskelupaikka löytyy. Olen niin lopussa. Katselin Facebookista ja Torista ilmaisosastolta tarvitsemiani asioita esim. sänkyä (nukun patjalla), imuria, talvikenkiä ja kumisaappaita, mutta "antaisin nää kyl ensisijaisesti niitä tarviseville". Opintoraha tulee 4. pv ja siitä jää pelkän vuokran jälkeen 41e. Olen myynyt kaiken "ylimääräisen" tavaran pois, eli kahvinkeittimen, ruokapöydän tuolit ja maton. Olen pari viikkoa ajatellut että tappaisin itseni jos löytäisin varman, siistin ja kivuttoman tavan.

[/quote]

Ootko hyvännäköinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit, aina vaan. Pilaavat Suomen ja siinä sivussa tämän palstan. Missään noista spammaajista ei pääse eroon. Raivostuttaa ihmisten typeryys.

Vierailija
24/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hyvännäköinen?

Eipä ole silläkään saralla minua onnistanut, joten ei onnistu.

Vierailija
25/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaavat aina minut... mutta vituttaa se, että otetaan pakolaisia, vaikka meillä itsellään on niin tiukka.  En tunne yhtäkään ihmistä, joka haluaa meille vierasta väkeä. En ketään. 

Vierailija
26/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että äitini avomies pettää äitiä jonkun vosun kanssa. Olin siirtämässä avomiehen Lgstä uuteen samsungiin tiedostoja, kunnes näyttöön tuli jokin haikailuviesti tältä horolta.

Vierailija
27/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvapaikanhakijoiden mielistely. Oulussa on vaihdettu aamupuuron tilalle jotain muuta, kun ns. turvapaikanhakijat ovat alkaneet nälkälakkoon. Voi hel***sentään! Jos ei arvon herroille kelpaa, niin olkoon syömättä.

Tuo on jo sen luokan hyysäämistä, että olis kiva tietää kuka tuon päätöksen on tehnyt.

Vierailija
28/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Piti siivota tänään yhessä mutta istuu vaan koneella. Kiukutellut aamusta alkaen mokoma mölli. Ärsyttää

Vierailija
29/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun oon vissiin ollut monta kuukautta luulosairas tai vaan stressaantunut ja luullut koko ajan sairastavani vakavaa tautia.

Vierailija
30/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma itseni, huono itsetunto ja mustasukkaisuus....

Vierailija
31/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:15"]Turvapaikanhakijoiden mielistely. Oulussa on vaihdettu aamupuuron tilalle jotain muuta, kun ns. turvapaikanhakijat ovat alkaneet nälkälakkoon. Voi hel***sentään! Jos ei arvon herroille kelpaa, niin olkoon syömättä.

Tuo on jo sen luokan hyysäämistä, että olis kiva tietää kuka tuon päätöksen on tehnyt.
[/quote]

Juuri tämä ja kaikki asiaan liittyvä. Miksi Suomi hyysää ja ottaa näitä pakolaisia ja maahanmuuttajia kun omat kansalaisetkaan eivät pärjää tai saa edes inhimillistä toimeentuloa tai kohtelua. Argh!!!!!!! Ihan oikeesti. Sitten kehdataan ihmetellä kun suomalaiset yrittää sanoa mielipiteensä tai tehdä jotain ja haukutaan rasisteiksi! Hmh

Vierailija
32/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläpyllyn kutina, sietämätön :(

Vierailija
33/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kaksosia viikolla 23. Tämä on ollut alusta asti kohtuu perseestä. Hirveä pahoinvointi alussa. Kun se loppui, alkoi armoton närästys ja liitoskivut. Ne loppui tämän viikon maanantaina.Tiistaina puhkesi PUPPP. Ei perkele tätä hommaa -,- (ja joojoo, tiedän, nämä on vielä pientä, eikä vahingoita minua eikä vauvaa jne. mutta vituttaa se silti)

Vierailija
34/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut todella laiska! En ole koko päivänä tehnyt mitään järkevää ja deadlinet paukkuu. :(

Mullakin on joskus ihan outo, hullun kova yläpyllysyyhy. Myötätuntoa siis 53:lle. 

Vierailija
35/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:22"]Koko elämä vituttaa ja itkettää. Olen opiskelija ja raha-asiat ovat menneet nyt kuukausia päin peetä. En ole mokaillut enkä sekoillut, vaan tulot ovat olleet minimaaliset. En ole halunnut menettää luottotietojani, joten ruokarahat ovat menneet laskuihin. Olen miettinyt pääni puhki ja itkenyt silmät turvoksiin kun en ole tiennyt miten saan 650g kaurahiutaleita ja 8,86e riittämään 16 päiväksi, kun kuiva-ainekaappikin on tyhjä. Kirkko jakaa onneksi huomenna leipää. Vanhempia eikä sukulaisia ole. Ainoa oikea ystävä muutti turvakotiin satojen kilometrien päähän eikä toistaiseksi saa pitää yhteyttä keheenkään. Matkakorttiin ei ole varaa ladata aikaa. Koulu on mennyt koko syksyn huonosti. Työhakemukseni eivät kiinnosta vähäisiä potentiaalisia työnantajia, koska "hakijoita oli enemmän kuin osasimme odottaa". Mulla ei ole ehjiä kenkiä, vaan räjähtäneet reikäiset ballerinat viime vuodelta. Ne on mun ainoat kengät. Ketään ei tunnu kiinnostavan. Terkkarit, kriisipäivystykset ym. vaan hokevat "ihmeen hyvin sä oot pärjänny, oot niin vahva!". Hyvin pärjäämisen mittari näin nuorella ihmisellä on nykyään se, ettei ranteet ole auki ja opiskelupaikka löytyy. Olen niin lopussa. Katselin Facebookista ja Torista ilmaisosastolta tarvitsemiani asioita esim. sänkyä (nukun patjalla), imuria, talvikenkiä ja kumisaappaita, mutta "antaisin nää kyl ensisijaisesti niitä tarviseville". Opintoraha tulee 4. pv ja siitä jää pelkän vuokran jälkeen 41e. Olen myynyt kaiken "ylimääräisen" tavaran pois, eli kahvinkeittimen, ruokapöydän tuolit ja maton. Olen pari viikkoa ajatellut että tappaisin itseni jos löytäisin varman, siistin ja kivuttoman tavan.
[/quote]
Minulla olisi jotain ylimääräistä kaapissa, esim. vaatetta, lakanoita, pyyhkeitä jne. Mitä kokoa käytät vaatteissa ja kengissä?

Vierailija
36/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ja menkkakivut

Vierailija
37/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fbssä muutamat jotka pitävät suurta melua siitä kuinka vihaavat pakolaisia ja jakavat Hallaahon tekstejä ymsyms.. Vituttaa kovin

Vierailija
38/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median sensuuri, ja se että maassa ei eletä maan tavalla. Että jasmiiniriisiä oikein kun ei tavallinen riisi kelpaa.

Ja se, että media yrittää muokata vallitsevaa mielipidettä milloin missäkin asiassa. On se vaan kumma, että moni hyvin argumentoitu ja perusteltu mielipde poistetaan keskusteluista ilman mitään oikeaa syytä. 

Vierailija
39/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:34"]

Vituttaa hallitus. Täynnä paskiaisia, joilla mielessä pelkkä oman edun tavoittelu eikä ketään pätkääkään kiinnosta tavallinen ihminen. Salassa valmistellaan lakeja, joilla saadaan yksityiseen omistukseen sitä sun tätä. Luodaan pakkolakeja, joilla saadaan työtetekevät orjiksi ja maa täytettyä maahanmuuttajilla, jotka ensin syötetään pulskiksi suomalaisorjien rahoilla ja orjuutetaan sitten nekin. Vituttaa että taas kerran omat tulot pienenee, sähkön hinta, bensa jne kallistuu, lomapäivät viedään, sairastamisestakin saa alkaa maksamaan jne. En oikeasti tiedä, miten ihmeessä elätän perheeni ensi vuonna. Ja samanaikaisesti saa lukea, miten nämä pakolaiset syövät paremmin kuin meidän perheessä ikinä ja kehtaavat vielä valittaa. Sekään ei vielä mitään, mutta se se vasta korpeaakin, että siihenkin vielä suomalaiset nöyrtyy ja pyytelee anteeksi ja syöttää näille vieläkin kalliimpaa ja parempaa ruokaa! Ei ole minkäänlaista häpyä eikä rajaa näköjään törkeydelle.

En tiedä. Vituttaa koko maa sen verran paljon, että taidan ihan oikeasti alkaa harkitsemaan maasta muuttoa. Eihän täällä ole enää mitään järkeä missään.

[/quote]

Juu, tasan samat asiat vituttaa; etenkin tuo irakilaisukkojen (turvapaikkaturistit) hyysääminen ja lelliminen. Ettäs mokomat kehtaavat vielä valittaa, vaikka suomalaiset hyvää hyvyyttään niitä tuolla ilmaiseksi syöttävät ja passaavat. Ja etenkin vituttaa nyt tuo, että tottahan toki ne hölmöt kukkahattutädit ovat jo täydellä tohinalla kehittelemässä noille äijille jotain (entistäänkin kalliimmaksi tulevia) gourmeeruokia, jotta mussukat olisivat varmasti tyytyväisiä. Sairasta tuommoinen. Noiden mamujen valituksia ei pitäisi ottaa kuuleviin korviinsa; jos ei miellytä, niin äijät ovat täysin vapaita lähtemään täältä. Bye bye vaan, tuskin mokomia monikaan jäisi kaipaamaan (korkeintaan joku kananaivoinen kukkahattuhörhö kaipaisi...).

Vierailija
40/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:22"]Koko elämä vituttaa ja itkettää. Olen opiskelija ja raha-asiat ovat menneet nyt kuukausia päin peetä. En ole mokaillut enkä sekoillut, vaan tulot ovat olleet minimaaliset. En ole halunnut menettää luottotietojani, joten ruokarahat ovat menneet laskuihin. Olen miettinyt pääni puhki ja itkenyt silmät turvoksiin kun en ole tiennyt miten saan 650g kaurahiutaleita ja 8,86e riittämään 16 päiväksi, kun kuiva-ainekaappikin on tyhjä. Kirkko jakaa onneksi huomenna leipää. Vanhempia eikä sukulaisia ole. Ainoa oikea ystävä muutti turvakotiin satojen kilometrien päähän eikä toistaiseksi saa pitää yhteyttä keheenkään. Matkakorttiin ei ole varaa ladata aikaa. Koulu on mennyt koko syksyn huonosti. Työhakemukseni eivät kiinnosta vähäisiä potentiaalisia työnantajia, koska "hakijoita oli enemmän kuin osasimme odottaa". Mulla ei ole ehjiä kenkiä, vaan räjähtäneet reikäiset ballerinat viime vuodelta. Ne on mun ainoat kengät. Ketään ei tunnu kiinnostavan. Terkkarit, kriisipäivystykset ym. vaan hokevat "ihmeen hyvin sä oot pärjänny, oot niin vahva!". Hyvin pärjäämisen mittari näin nuorella ihmisellä on nykyään se, ettei ranteet ole auki ja opiskelupaikka löytyy. Olen niin lopussa. Katselin Facebookista ja Torista ilmaisosastolta tarvitsemiani asioita esim. sänkyä (nukun patjalla), imuria, talvikenkiä ja kumisaappaita, mutta "antaisin nää kyl ensisijaisesti niitä tarviseville". Opintoraha tulee 4. pv ja siitä jää pelkän vuokran jälkeen 41e. Olen myynyt kaiken "ylimääräisen" tavaran pois, eli kahvinkeittimen, ruokapöydän tuolit ja maton. Olen pari viikkoa ajatellut että tappaisin itseni jos löytäisin varman, siistin ja kivuttoman tavan. [/quote] Minulla olisi jotain ylimääräistä kaapissa, esim. vaatetta, lakanoita, pyyhkeitä jne. Mitä kokoa käytät vaatteissa ja kengissä?

[/quote]

Mihin ne kaikki vaatteet menee jotka laitetaan niihin keräyksiin? Kirjoituksen mukaiset ihmiset olisivat ne mielestäni ansainnet. Olen usein laittanut ehjiä, uusiakin kenkiä ja vaatteita pussikaupalla niihin keräysastioihin, koska toivoin niiden auttavan kaltaisiasi :( auttaisin kyllä heti jos jotenkin voisin.

Eikö esimerkiksi diakonit voi auttaa sinua? Ei Suomessa kuulu kenenkään nähdä nälkää! Siksihän me niitä verojakin maksetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi