Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia sinua vituttaa tällä hetkellä?

Vierailija
01.10.2015 |

Itseltäni pöllittiin lompakko kaupungilla. Omaa huolimattomuuttahan se on mutta kyllä pistää vihaksi nuo taskuvarkaat!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei tippunut?

Vierailija
2/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vituttaa se että ap:n kaltaiset työttömät nostavat tukia eivätkä käy töissä niin että heillä on aikaa pitää hauskaa kaupungilla kesken päivän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen tilanne. suomi häpeää suomalaisuuttaan ja haluaa muuttaa maan aivan vieraalle kulttuurille sopivaksi. tätä vartenko suomi taisteli itsensä itsenäiseksi?!?

Vierailija
4/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]

Itseäni vituttaa se että ap:n kaltaiset työttömät nostavat tukia eivätkä käy töissä niin että heillä on aikaa pitää hauskaa kaupungilla kesken päivän...

[/quote]

Heh.

Vierailija
5/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ja työpaikka, syksy, elämäntilanne. Eli periaatteessa kaikki tällä hetkellä.

Vierailija
6/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt vituttaa ihan äärettömästi kaks asiaa, turvapaikanhakijat ja vastaanottokeskukset, joita perustetaan joka saatanan paikkaan pilaamaan tavallisten veronmaksajien asuinympäristöt. Äärettömästi vituttaa myös se jos joudun luopumaan kahdeksasta lomapäivästä. Näissähän sitä vitutusta kerrakseen!

Vierailija
7/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa ja vibra meni rikki. Ja vituttaa se vibrakin koska haluan sitä työmiestä, en muoviesinettä.

Vierailija
8/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nainen johon olen syvästi ihastunut anna mitään vastakaikua, eikä suostu edes tapaamaan.

Vierailija
9/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]Itseäni vituttaa se että ap:n kaltaiset työttömät nostavat tukia eivätkä käy töissä niin että heillä on aikaa pitää hauskaa kaupungilla kesken päivän...
[/quote]

Mä olen työtön enkä todellakaan ole kerenny missään kaupungilla käymään muutamaan vuoteen.
Vaikka työtön olenkin, niin puuhaa mulla kyllä riittää joka päivälle.

Vierailija
10/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Mitäs sä kirjottelet tänne. Eikös sun pitäis olla töissä?

Vierailija
11/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että täytyy asua Suomessa. Hullu akka huijasi tänne työttömäksi. Parasta täällä on tietenkin korvaukset. Eli onneksi ei tarvitse mennä töihin. 

Vierailija
12/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa tällä hetkellä kipeä selkä, ylipaino ja unettomuus.
Mut onneks ylipainolle teen tässä kokoajan jotain pientä, unettomuus taas on mitä on ja kipeä selkäkin hoituu kunhan illalla pääsen pitkäkseen.

Vierailija
13/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää huimaus. Eikä se lähde pois. Yks huolimaton täräytti autoni perään ajat sitten. 10 vuotta oon eläny tän huijauksen kanssa, ottaa vaihteeksi päähän kun pitää taas levätä. Ja olis sen 10 asiaa tehtävänä.

Vierailija
14/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian alkavat yt:t ja se että niiden johdosta saan melko varmasti lähtöpassit ( määräaikainen työsopimus) ei mitään tietoa mitä sitten tekisin :(

Vierailija
15/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi ennakoiva tekstinsyöttö! Huimaus siis, ei huijaus, vaik välillä se kyllä huijaukselta tuntuukin...

Tää huimaus. Eikä se lähde pois. Yks huolimaton täräytti autoni perään ajat sitten. 10 vuotta oon eläny tän huijauksen kanssa, ottaa vaihteeksi päähän kun pitää taas levätä. Ja olis sen 10 asiaa tehtävän

Vierailija
16/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä vituttaa ja itkettää. Olen opiskelija ja raha-asiat ovat menneet nyt kuukausia päin peetä. En ole mokaillut enkä sekoillut, vaan tulot ovat olleet minimaaliset. En ole halunnut menettää luottotietojani, joten ruokarahat ovat menneet laskuihin. Olen miettinyt pääni puhki ja itkenyt silmät turvoksiin kun en ole tiennyt miten saan 650g kaurahiutaleita ja 8,86e riittämään 16 päiväksi, kun kuiva-ainekaappikin on tyhjä. Kirkko jakaa onneksi huomenna leipää. Vanhempia eikä sukulaisia ole. Ainoa oikea ystävä muutti turvakotiin satojen kilometrien päähän eikä toistaiseksi saa pitää yhteyttä keheenkään. Matkakorttiin ei ole varaa ladata aikaa. Koulu on mennyt koko syksyn huonosti. Työhakemukseni eivät kiinnosta vähäisiä potentiaalisia työnantajia, koska "hakijoita oli enemmän kuin osasimme odottaa". Mulla ei ole ehjiä kenkiä, vaan räjähtäneet reikäiset ballerinat viime vuodelta. Ne on mun ainoat kengät. Ketään ei tunnu kiinnostavan. Terkkarit, kriisipäivystykset ym. vaan hokevat "ihmeen hyvin sä oot pärjänny, oot niin vahva!". Hyvin pärjäämisen mittari näin nuorella ihmisellä on nykyään se, ettei ranteet ole auki ja opiskelupaikka löytyy. Olen niin lopussa. Katselin Facebookista ja Torista ilmaisosastolta tarvitsemiani asioita esim. sänkyä (nukun patjalla), imuria, talvikenkiä ja kumisaappaita, mutta "antaisin nää kyl ensisijaisesti niitä tarviseville". Opintoraha tulee 4. pv ja siitä jää pelkän vuokran jälkeen 41e. Olen myynyt kaiken "ylimääräisen" tavaran pois, eli kahvinkeittimen, ruokapöydän tuolit ja maton. Olen pari viikkoa ajatellut että tappaisin itseni jos löytäisin varman, siistin ja kivuttoman tavan.

Vierailija
17/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää huutava vauva joka ei voi nukkua kun väsyttää vaan tappelee vastaan ja nukahettuaan nukkuu lyhhyitä pätkiä.Huoh.

Vierailija
18/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]Itseäni vituttaa se että ap:n kaltaiset työttömät nostavat tukia eivätkä käy töissä niin että heillä on aikaa pitää hauskaa kaupungilla kesken päivän...
[/quote]

Me vuorotyöläiset ei lauantaina shoppailla...

Vierailija
19/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:22"]Koko elämä vituttaa ja itkettää. Olen opiskelija ja raha-asiat ovat menneet nyt kuukausia päin peetä. En ole mokaillut enkä sekoillut, vaan tulot ovat olleet minimaaliset. En ole halunnut menettää luottotietojani, joten ruokarahat ovat menneet laskuihin. Olen miettinyt pääni puhki ja itkenyt silmät turvoksiin kun en ole tiennyt miten saan 650g kaurahiutaleita ja 8,86e riittämään 16 päiväksi, kun kuiva-ainekaappikin on tyhjä. Kirkko jakaa onneksi huomenna leipää. Vanhempia eikä sukulaisia ole. Ainoa oikea ystävä muutti turvakotiin satojen kilometrien päähän eikä toistaiseksi saa pitää yhteyttä keheenkään. Matkakorttiin ei ole varaa ladata aikaa. Koulu on mennyt koko syksyn huonosti. Työhakemukseni eivät kiinnosta vähäisiä potentiaalisia työnantajia, koska "hakijoita oli enemmän kuin osasimme odottaa". Mulla ei ole ehjiä kenkiä, vaan räjähtäneet reikäiset ballerinat viime vuodelta. Ne on mun ainoat kengät. Ketään ei tunnu kiinnostavan. Terkkarit, kriisipäivystykset ym. vaan hokevat "ihmeen hyvin sä oot pärjänny, oot niin vahva!". Hyvin pärjäämisen mittari näin nuorella ihmisellä on nykyään se, ettei ranteet ole auki ja opiskelupaikka löytyy. Olen niin lopussa. Katselin Facebookista ja Torista ilmaisosastolta tarvitsemiani asioita esim. sänkyä (nukun patjalla), imuria, talvikenkiä ja kumisaappaita, mutta "antaisin nää kyl ensisijaisesti niitä tarviseville". Opintoraha tulee 4. pv ja siitä jää pelkän vuokran jälkeen 41e. Olen myynyt kaiken "ylimääräisen" tavaran pois, eli kahvinkeittimen, ruokapöydän tuolit ja maton. Olen pari viikkoa ajatellut että tappaisin itseni jos löytäisin varman, siistin ja kivuttoman tavan.
[/quote]

Missäs sinä asut?
Minulla on Jyvässeudulla siivousurakka menossa...

Vierailija
20/59 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Missäs sinä asut? Minulla on Jyvässeudulla siivousurakka menossa...

[/quote]  Pääkaupunkiseudulla :<

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän