Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35v ja minut valittiin tehtävään...

Vierailija
08.04.2022 |

jossa on hieman yli 6000e/kk korvaus. Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako alaista? Suoraa ja heidän allaan?

Vierailija
2/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako alaista? Suoraa ja heidän allaan?

Ei ainuttakaan. Melko itsenäistä työtä, jossa tietyin väliajoin viedään oma työ päätöksentekijöille kommentoitavaksi ja päätettäväksi. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on palkka. Kuinka pitkää päivää teet?

Vierailija
4/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Tukka takana ja elämä edessä!

Vierailija
5/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne noin vanhoja vielä palkkaa jos CV on kunnossa.

Vierailija
6/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-ala?

Vierailija
7/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IT-ala?

rahoitus

-ap

Vierailija
8/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin haastatellaan tuollaiseen. Toivottavasti tärppää

Vierailija
9/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin haastatellaan tuollaiseen. Toivottavasti tärppää

Toivottavasti ei ollut sama haku!

-ap

Vierailija
10/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vähän tarkemmin, kun kuulostaa mielenkiintoiselta. Teetkö jotain yritysanalyysiä VC-rahastolle vai mistä on kysymys?

Vierailija
11/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt vähän tarkemmin, kun kuulostaa mielenkiintoiselta. Teetkö jotain yritysanalyysiä VC-rahastolle vai mistä on kysymys?

VC puolella on aika paljon kovemmat palkat ja suoritussidonnainen osuus voi helposti olla vuoden palkan verran, eli aika eri sarjassa pyörin. Olen yritysanalyysi puolella ja teen kaikenlaisia equity arvonmäärityksiä ja niiden pohjalta päätösehdotuksia. 

Vierailija
12/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sorry, tässä olisi kai onnittelut olleet paikallaan, olen kai vähän autisti. Mut onnea hei ap, tuo on aika jees tulotaso tuossa iässä! Tai siis olisi missä iässä hyvänsä, mutta useammat pääsee noille palkoille vasta myöhemmin, jos ollenkaan. Ja vaikuttaa mielenkiintoiselta työltä, kun saa tehdä itsenäisesti eikä tarvitse olla kenenkään esimiehenä (vai puhutaanko nykyisin esihenkilöistä?). 

10

Vierailija
13/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VC puolella on aika paljon kovemmat palkat ja suoritussidonnainen osuus voi helposti olla vuoden palkan verran, eli aika eri sarjassa pyörin. Olen yritysanalyysi puolella ja teen kaikenlaisia equity arvonmäärityksiä ja niiden pohjalta päätösehdotuksia. 

Ja sanoilla "eri sarjassa" tarkoitan, että pienemmällä palkalla ja vaatimattomampia hommia.

-ap

Vierailija
14/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan unelmahommalta kuulostaa. Tai siis itse kuvittelen että pitää sisällään paljon numeronmurskausta, niin mun korviin kuulostaa unelmalta. En vois itse kuvitella mitään ihanampaa kuin hautautua Excelin kanssa johonkin peränurkkaan pitkäksi aikaa ja välillä kävisin jollekin raportoimassa, mitä Excel sanoo. Niin hienoa, että jotkut ihmiset saa oikeasti tehdä tuollaista työkseen <3

Vierailija
15/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sanoilla "eri sarjassa" tarkoitan, että pienemmällä palkalla ja vaatimattomampia hommia.

-ap

Älä nyt ollenkaan lähde tolle vähättelylinjalle! Kyllä sä oot jotain tehny oikein, kun sulle maksetaan jo 6000€/kk. Ei sen oo väliä, että joku toinen tienaa vielä enemmän. Kyllä säkin vedät hyvin! Ja ehkä selviät vähemmillä vatsahapoilla ja stressillä? Ainakin toivon niin.

Vierailija
16/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan halua kysyä mitään, mutta onnittelut!

T. 39-vuotta, 5500 €/kk, IT-ala

Vierailija
17/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Älä nyt ollenkaan lähde tolle vähättelylinjalle! Kyllä sä oot jotain tehny oikein, kun sulle maksetaan jo 6000€/kk. Ei sen oo väliä, että joku toinen tienaa vielä enemmän. Kyllä säkin vedät hyvin! Ja ehkä selviät vähemmillä vatsahapoilla ja stressillä? Ainakin toivon niin.

Tottahan toki on tehty jotain oikein mutta jos vertaa vaikka noihin VC tyyppeihin niin niissä on eri tavalla muiden rahat ja niiden tuotto pelissä kuin näissä mun hommissa. Ja touhu on muutenkin lyhytnäköisempää ja tulosvaatimukset ovat paljon kovempia. Toisaalta niissä hommissa on sitten myös noita vatsohappoja ja stressiä enemmän kuin näissä perinteisemmissä rahoitushommissa. 

-ap

Vierailija
18/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Jo noin nuorena! Olen 47 ja vasta nyt pääsin tuohon samaan palkkaan, olen ylintä johtoa (mutta pienehkössä firmassa, eli täällä ei ole samat palkat kuin pörssifirman johdossa).

Tuossa suunnilleen sun kanssa samassa iässä palkkani oli 4500-5000 .

T.. yritysjuridiikan ktm

Vierailija
19/40 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän siinä on, että kun alkaa tienata Xe/kk niin sitä alkaakin jo suunnitella, että miten saisi tienattua 1,5Xe/kk? Tienaan kohta 75.000e/v ja jo nyt mietin miten voisin päästä 100.000+ tienesteihin. Haluaako ihminen aina lisää vaikka on jo riittävästi?

-ap

Vierailija
20/40 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nykyajan sisustustrendejä et ymmärrä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän