Mikä on sun tän hetkinen herkku jota ostat vaikka joka viikonloppu?
Mulla on Estrellan linssisnack aito cheddar.
😋😋😋
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Irtareita tai litran jäätelöitä.
Ostin ekaa kertaa 3-4vuoteen tänää irttareita mutta ei tee yhtään mieli vaikka päivällä tuli olo että ostan hiukan kun maistuisi.
Kuoharipullo ja tästä tavasta pitäisi päästä eroon. Muita herkkuja en koskaan osta.
Ne on irtsareita. Alpron suklaa soyavanukasta menee viikonloppuisin.
Omenoita, hilloja, leipäjuustoa. Eilen meni maustettuja sipsejä. Kitalaesta lähti nahka. 😳 Olipa tulista.
Taffel Broadway + Pringles spring onion
harmi että vain Citymarketista löytyy iso valikoima ringlresseitä
Sushi
Kuohari tai prosecco
Savulohi
Suklaamousse
Valkoviini
TOSIN: kuoharin ym.kuplivat joudun lopettamaan, koska saan sydänoireita hiilihapoista! Jäätävää pauketta sydämessä.
Ajattelin siirtyä gin toniciin.
Kuivaa cavaa. En siedä mitään makeita enkä mitään sipsejäkään. Enkä ihmisiäkään.
Vaihtelee karkkien ja sipsien väliltä, mutta Nokian panimon virvoitus juomat ovat nyt itselleni kuumaa hottia. Vaniljan mausta en tykkää, joten sitä en niistä mieluusti juo.
Juustoja ja niiden kanssa sitten hedelmiä, keksejä ja viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole mitään irtsareita😂
Pakastemansikat. Olen tuo Työtön joka meni mustikkaan (Syyskesällä), joulun jälkeen menetin kaikki marjani, sata litraa puolukoita ja 150 litraa mustikoita.
Taloomme tuli sähkövika enkä ollut kotona, olin pilkkiretkellä.
Sain korvauksen jolla nyt ostelen pakastemansikoita, korvaus oli ihan hyvä, hillojakin oli pari ämpärillistä nostamassa vaateitani!
Olen niin tottunut aloittamaan aamuni litralla marjoja että en voisi elää muuten. Ihoni on kukoistanut nämä kaksi vuotta jolloin olen ymmärtänyt marjojen vaikutukset, hiukset ovat kuin silkkiä (Uskon hiusvaikutuksen johtuvan marjojen kuoriosista).
Muistuttaisin samalla että karpalokausi on alkamassa, keväällä kannattaa mennä suolle, lumen alta paljastuu ihania karpaloita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole mitään irtsareita😂
Vihaan molempia. Ja mikä saatanan "soyavanukas", puhukaa suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee karkkien ja sipsien väliltä, mutta Nokian panimon virvoitus juomat ovat nyt itselleni kuumaa hottia. Vaniljan mausta en tykkää, joten sitä en niistä mieluusti juo.
Oon kanssa ihan kuumana Nokian panimon limsoihin, tosi hyviä.
Ei ole mitään irttareita, ne on irtsikoita! Näin ollut meillä Jyväskylässä aina.
Lidlin Creme Bulee