Mikä on sun tän hetkinen herkku jota ostat vaikka joka viikonloppu?
Mulla on Estrellan linssisnack aito cheddar.
😋😋😋
Kommentit (30)
Tilaan lähes viikottain Kotipizzasta pizzan tai intialaisesta ravintolasta kasvisruokaa. Novellen se sinkki vissy juomaksi. Reilu kuukausi sitten lähti räpylästä, oli viiden päivän vapaat ja tilasin joka toinen päivä pizzan ja joka toinen intilaista. Alkoi jo hävettämään.
Vierailija kirjoitti:
Pakastemansikat. Olen tuo Työtön joka meni mustikkaan (Syyskesällä), joulun jälkeen menetin kaikki marjani, sata litraa puolukoita ja 150 litraa mustikoita.
Taloomme tuli sähkövika enkä ollut kotona, olin pilkkiretkellä.
Sain korvauksen jolla nyt ostelen pakastemansikoita, korvaus oli ihan hyvä, hillojakin oli pari ämpärillistä nostamassa vaateitani!
Olen niin tottunut aloittamaan aamuni litralla marjoja että en voisi elää muuten. Ihoni on kukoistanut nämä kaksi vuotta jolloin olen ymmärtänyt marjojen vaikutukset, hiukset ovat kuin silkkiä (Uskon hiusvaikutuksen johtuvan marjojen kuoriosista).
Muistuttaisin samalla että karpalokausi on alkamassa, keväällä kannattaa mennä suolle, lumen alta paljastuu ihania karpaloita!
Mukavia marjaretkiä ja satoisia mättäitä sinulle!
Kermavaahto + hedelmät/marjat. Kauhea addiktio.
sipsit,pasharahka,valkosuklaalla kuorrutetut mantelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on irtsareita. Alpron suklaa soyavanukasta menee viikonloppuisin.
Eikä ole mitään irtsareita😂
Mulle ne on aina ollut irkkareita siis ihan pienestä nulikasta asti.
Kaikilla näyttää olevan omat nimitykset niille.
Eri
Ostan nykyään vaan lätkäliigoja. Vielä kun saisi sekoituksen niitä hedelmäisiä siihen sekaan.