Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esim baarista on vaikeaa saada nykyään seuralaista lähtemään mukaan

Vierailija
08.04.2022 |

Olen aika menevä kaveri ja käyn usein viihteellä kaveriporukan kanssa, mutta baarista vain aniharva mies saa ketään mukaansa kotiinlähdön hetkellä. Olen oikein laittanut tämän merkille. Miehet lähtevät useimmiten pois narikan kautta joko yksin tai kavereidensa kanssa, mutta harvoin naisen. Tai ainakin täällä kaupungissa, jossa itse asun. Elämä on nykyään muka niin estotonta ja vapautunatta, mutta silti naiset tuntuvat olevansa nykyään jotain nunnia? Miksi? Ristiriitaista kaiken mediahömpötyksen jälkeen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän poikain kannattaa lähteä keskenänne. Väittävät että se on kivempaa niin.

Vierailija
2/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas saanut tänäänKIN lukea, miten miehet syyllistävät seksuaalisesti estottomia naisia, haukkuvat h-sanoilla sun muilla, mutta sitten, kun ei anneta niin ollaan pihtareita. Koittakaa nyt h*lvetti päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samaa mieltä, mutta mielestäni tuo koskee kumpaakin sukupuolta.

Vierailija
4/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin turvallista lähteä tuntemattoman miehen matkaan varsinkaan yöllä ja humalassa. Hyvä että pitävät itsestään huolta.

Vierailija
5/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnat harvemmin käyvät baareissa...

Vierailija
6/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin avioliiton, lukuisten parisuhteiden tapaisten ja baaripanojen jälkeen luovutin. On paljon helpompi ja lopulta halvempaa mennä maksulliselle. Saa seksiä eikä tarvitse kuvitella mitään muuta. Olen alkanut arvostamaan prostituoituja enemmän kuin joitain tinderin tai baarien seksihulluja naisia.

Vierailija
7/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tuntuu, että kymmenen vuotta sitten vielä kerrottiin, että "tavattiin baarissa". Monet tapas baareissa ja oli enemmän yhden yön juttuja ihmisillä.

Olen itse parikymppinen, lähes kolmekymppinen sinkku. En itse enää baareissa ravaa ja jos ravaan, ei sieltä jaksa alkaa seuraa etsimään.

Tavallaan itse tykkään mieluummin Tinderistä. Meet sokkotreffeille, juttelet asioita rauhassa, etkä oo tuhannen kännissä. Ei ole krapulaista morkkista. Toki baarissa kyllä on enemmän ehdokkaita tms, ja Tinderistäkin voi löytää outoja tyyppejä.

Nykyään myös tuntuu, että siellä baarissa notkuvat ovat siellä aina, ja kun ryyppääminen on muutoinkin vähentynyt ja ehkä paheksitumpaa, niin siellä on paljon sitten näitä viikonloppujuopottelijoita. Ei ihmiset enää mee baareihin etsimään seuraa.

Vierailija
8/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että sosiaalinen media syöttää silmät täyteen miesten naisia halveksivia kommentteja, seksuaalisen väkivallan uhreja syyllistetään, ahdistelua vähätellään jne, niin täytyy myöntää omasta puolestani, että haluja miehiä kohtaan on tasan 0 tällä hetkellä. 

Vierailija
9/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan uskalla lähteä tuntemattoman matkaan. Jos jotain tapahtuu niin minuahan siitä syytetään vaikka olisin uhri.

Vierailija
10/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähteä jonkun kännisen randomtyypin mukaan,

josta ei tiedä yhtään mitään?

Pahimmillaan lopputulos voi olla karmea!

Oikein hyvä parannus ennenvanhaiseen aikaan on siis nämä tinderit ja treffisivustot,

jossa voi jo etukäteen pitemmän aikaa tutustua toiseen (selvinpäin) ja treffata sitten, vaikka siellä baarissa.

Vierailija
11/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl vieläki tehään noin. Korona vaan vähän vähensi baariskeneä

Vierailija
12/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan uskalla lähteä tuntemattoman matkaan. Jos jotain tapahtuu niin minuahan siitä syytetään vaikka olisin uhri.

Niin tämä. Samat fiilikset.

Vierailija
13/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu on kurjistanut oikean elämän kohtaamiset.

Naisista on tullut niin hypernirsoja että heille ei riitä enää baarikohtaamiset, ehkä koko baarissa ei ole heidän kriteerit täyttävää miestä.

Tinderissä voi hetkessä selata satoja miehiä ja valikoida niistä parhaat.

Tämä

Vierailija
14/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oöisi setåmäistymidelöä jotam tekemisyä asian lanssa?

Vierailija
15/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessani jäätiin baariin hengaamaan sulkemisen jälkeen. Silloin oli oiva aika vielä etsiä seuraa. Lähes kaikki olivat samalla asialla.

Vierailija
16/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei uskalla mennä enää nykyään juttelemaan naisille baarissa. Siitä tuo johtuu.

Vierailija
17/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan lähde jonkun juuri tapaamansa randomtyypin mukaan tämän kämpille tai ties mihin?

Vierailija
18/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan lähde jonkun juuri tapaamansa randomtyypin mukaan tämän kämpille tai ties mihin?

Tietäisitpä.

Vierailija
19/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin miesten naisia halveksiva asenne jatkuu niin minun haarani aukeavat ainoastaan lelulleni. 

Vierailija
20/48 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin avioliiton, lukuisten parisuhteiden tapaisten ja baaripanojen jälkeen luovutin. On paljon helpompi ja lopulta halvempaa mennä maksulliselle. Saa seksiä eikä tarvitse kuvitella mitään muuta. Olen alkanut arvostamaan prostituoituja enemmän kuin joitain tinderin tai baarien seksihulluja naisia.

mä otin taas vaimon ulkomailta. hyvä luotettava vakiopano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi